آخرین وضعیت قیمت NatCoin; چرا قیمت NOT دو برابر شد!


در دنیای پر فراز و نشیب ارزهای دیجیتال، Not Coin (NOT) با افزایش خیره کننده بیش از 50 درصدی در 24 ساعت گذشته بار دیگر در اخبار بوده است. این ارز دیجیتال نوظهور نه تنها از نظر قیمت درخشید، بلکه با شکست دادن غول بازار یعنی بیت کوین در یک نظرسنجی نشان داد که قدرت ویژه و غیرقابل انکاری در جلب اعتماد و علاقه کاربران دارد. این موضوع در کنار سایر عوامل و شاخص های فنی، نوید روزهای بهتر و پتانسیل رشد خوبی را برای این سکه مبتنی بر بازی تلگرامی می دهد.

چرا قیمت NatCoin در حال افزایش است؟

بر اساس داده های CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، قیمت NatCoin با افزایش قابل توجهی در محدوده 0.009631 دلار معامله می شود، اگرچه به دلیل نوسانات شدید قیمت این دارایی، این اعداد می توانند به سرعت تغییر کنند. . همانطور که گفته شد، ارزش بازار فعلی NatCoin بیش از 990 میلیون دلار است و به نظر می رسد بدون هیچ مشکلی از یک میلیارد دلار عبور کند.

همچنین حجم معاملات این توکن در 24 ساعت گذشته از 1.21 میلیارد دلار گذشت که نسبت به 24 ساعت گذشته رشد 421 درصدی را نشان می دهد و NatCoin را در رتبه یازدهم ارزهای دیجیتال با بیشترین حجم معاملات قرار داد.

NatCoin در نظرسنجی بیت کوین را شکست داد

شاید چند ماه پیش برای بسیاری غیرقابل باور بود، اما در نظرسنجی که در جامعه ارزهای دیجیتال شبکه اجتماعی X انجام شد، NatCoin توانست با 86.2 درصد از مجموع 29711 رای، بیت کوین را شکست دهد.

به گزارش کوین ژورنال (CoinJournal)، این پیروزی نشان دهنده اقبال عمومی و افزایش اعتماد کاربران به NatCoin است. تیم پشتیبان NatCoin همچنین با مقایسه هوشمندانه این توکن مبتنی بر تلگرام با مراحل اولیه بیت کوین، به ویژه از نظر عرضه محدود، توزیع گسترده و قیمت مناسب، توانست توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

آنها اشاره می کنند که زمانی که ارزش بازار بیت کوین در سال 2013 حدود 0.5 میلیارد دلار بود، قیمت هر واحد تقریباً 100 دلار بود. قصد آنها از این مقایسه نشان دادن پتانسیل رشد بالای NatCoin و ارزان بودن آن نسبت به مراحل اولیه بیت کوین بود، اگرچه بسیاری از کاربران چنین مقایسه ای را عجیب می دانند.

محبوبیت روزافزون NatCoin با ایردراپ ها و ماموریت های کسب درآمد

راه اندازی فاز اول NOT airdrop در 26 می (6 ژوئن) و امکان پیوند کیف پول کاربران برای مشاهده مبلغ تخصیص ایردراپ از دیگر عواملی بود که جذابیت NOT Coin را برای سرمایه گذاران در 3 روز گذشته افزایش داد. NatCoin با معرفی ماموریت هایی برای کسب درآمد، راهی هیجان انگیز را برای کاربران معرفی کرد.

در این ماموریت ها کاربران با شرکت در پروژه ها و جوامع مختلف به صورت غیرفعال توکن های NE دریافت می کنند و با جمع آوری سکه های NE می توانند پاداش خود را به سطح پلاتینیوم که بالاترین سطح بازی است ارتقا دهند.

بیشتر بدانید: Notcoin چیست؟ آموزش کامل کسب درآمد و استخراج

جو مثبت در بازار ارزهای دیجیتال

رشد NatCoin در فضای مساعد بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. افزایش علاقه به memecoin ها و افزایش قابل توجه ارزهایی مانند Floki، Jasmy و Myro به دنبال تصویب صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نشانه های رونق در بازار است. عملکرد اخیر قیمت بیت کوین نیز چشم انداز صعودی را برای ارزهای دیجیتال ترسیم کرد.

استراتژی بازاریابی هوشمند و پشتیبانی جامعه

موفقیت NatCoin مدیون تلاش های بازاریابی هوشمند تیمش و ارتباط به موقع در مورد پیشرفت های فنی و مشارکت های استراتژیک است. این فعالیت‌های مؤثر، همراه با حمایت گسترده عمومی، منجر به افزایش قابل توجه حجم معاملات و جذب سرمایه‌گذاران خرد و نهادی شد. پشتیبانی تلگرام نقطه عطفی کلیدی برای NatCoin بود و پایگاه کاربری این شبکه اجتماعی نیز به بهبود وضعیت خرید NatCoin توسط کاربران بازار کمک کرد.

تحلیل فنی قیمت بدون سکه (NOT).

قیمت NatCoin در روز گذشته از کانال صعودی خارج شد و توانست مقاومت پیش روی خود را با قدرتی پشت سر بگذارد و به سطح 0.0087 دلار برسد.

وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که قیمت این ارز دیجیتال وارد منطقه اشباع خرید شده است. قیمت نات کوین با یک سایه اصلاحی به منطقه اصلاح فیبوناچی 0.382 رسید. اصلاح دامنه یا سایه 0.382 فیبوناچی نوید افزایش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال را می دهد. پس از این اصلاح، قیمت NatCoin افزایش یافت و در حال حاضر در محدوده 0.009631 دلار معامله می شود.

اگر روند صعودی به تسلط بر بازار این دارایی ادامه دهد، قیمت ممکن است تا مقاومت روانی 0.01 دلار و سپس به منطقه طلایی 1.618 پسوند Fiobonacci که محدوده 0.01173 دلار را نشان می دهد، افزایش یابد.

در یک سناریوی نزولی، ناحیه بعدی حمایت می‌تواند سطح 0.007532 دلار باشد و به دنبال آن عدد طلایی فیبوناچی 0.618 در محدوده 0.006753 دلار قرار گیرد. علاوه بر این، اگر روند نزولی ادامه یابد، قیمت ممکن است تا سطح 0.0055 دلار سقوط کند.

آخرین کلمه

NatCoin با به کارگیری رویکردهای نوآورانه، بازاریابی هدفمند و بهره گیری از فضای مطلوب بازار، در راه تبدیل شدن به یک انتخاب برتر برای سرمایه گذاران است. پیروزی در نظرسنجی در برابر بیت کوین نشانه اعتماد روزافزون کاربران به این ارز دیجیتال است. با ادامه این روند، NatCoin به زودی خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی خواهد کرد.