آموزش فروش همستر کمبت; چگونه HMSTR را بفروشیم؟


به همستر کمبت برای فروش آماده باش. نشانه مبارزه همستر (HMSTR) در مرحله قبل از بازار است. لیست همستر کامبت در صرافی کوکوین جدیدترین اخباری است که این روزها در خصوص خرید و فروش توکن های همستر کامبت منتشر شده است.

صرافی سکه اخیراً اعلام شد که توکن Hamster Combat با نماد HMSTR$ در پیش بازار این صرافی درج شده است. بر اساس گزارش های منتشر شده، همستر کمبت قرار بود از امروز 12 ژوئن (23 ژوئن) به فروش برسد.. اما صرافی کوکوین نیز تاریخ عرضه را دو روز در صفحه اطلاع رسانی خود به تاخیر انداخت 14 ژوئن ذره مکمل مستقیم تاریخ ورود رمز رزمی همستر تبلیغات HMSTR$ در Perrymarket.

مراحل فروش همستر کمبت

به یاد داشته باشید که تنها مرجع دانلود و اطلاعیه های رسمی همستر کامبت ربات (@hamster_kombat_bot) و کانال تلگرام همستر کمبت است. برای فروش همستر کمبت می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

بیشتر بخوانید: همستر کمبت چیست؟

1. کیف پول سکه ای خود را نصب کنید

برای شروع کار یکی کیف پول سکه ای شما روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید؛ زیرا برای برداشت همستر خود به یک کیف پول toncoin نیاز دارید. یک کیف پول خوب برای Tooncoin کافی نیست. اما یکی از بهترین گزینه ها کیف پول TonKeeper است.

لوگو کیف پول TonKeeper

تو حافظ هستییک کیف پول غیرقابل اعتماد و امن برای ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال تونی کوین و توکن های دیگر مبتنی بر بلاک چین TON. این کیف پول از پایه شما توسعه یافته است. برای دانلود این کیف پول می توانید به سایت tonkeeper.com مراجعه کنید.

توجه: استفاده از کیف پول رسمی تلگرام (تلگرام کیف) به دلیل تحریم ها به کاربران ایرانی توصیه نمی شود. بنابراین از کیف پول های غیرقابل اعتماد مانند Tone Keeper استفاده کنید.

2. مقداری TonCoin برای کارمزد مورد نیاز است

برای اینکه بتوانید توکن HMSTR Hamster خود را برداشت یا انتقال دهید، از آنجایی که Hamster Combat در شبکه TonCoin پیاده سازی شده است، برای انجام انتقال به مقدار کمی TonCoins نیاز دارید.

به دلیل کارمزد پایین شبکه TonCoin تا کمتر از معادل یک دلار شما به ارز دیجیتال سکه TON (TON) نیاز دارید. اما برای حفظ امنیت، بهتر است حداقل ۲ دلار داشته باشید.

برای خرید تون کوین می توانید از صرافی های ایرانی و خارجی استفاده کنید. پس از خرید TonCoin از صرافی، فراموش نکنید که آن را روشن کنید شبکه شما در کیف پولی که ایجاد کردید دانلود کنید.

3. اتصال ربات Hamster Combat به کیف پول Tooncoin خود برای دانلود Hamster Combat

ربات همستر کمبت در قسمت Airdrop خود (Airdrop tas;s) امکان اتصال با کیف پول های Toon Coin را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند کیف پول Toon Coin خود را به ربات متصل کرده و برداشت خود را انجام دهند. برای پیوند ربات Hamster Kombat به کیف پول TON Coin، کافی است وارد ربات شوید و گزینه “Link your TON wallet” را در تب Airdrop ببینید.

توجه داشته باشید که به دلیل خطر تحریم، توصیه می شود از کیف پول رسمی تلگرام استفاده نکنید و کیف پول های غیر قابل اعتمادی مانند TonKeeper را انتخاب کنید. می توانید کیف پول Tonkeeper را از وب سایت رسمی آن به نشانی tonkeeper.com دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

به یاد داشته باشید که برای انتقال و دانلود Hamster Kombat، احتمالاً به تعدادی توکن (کمتر از 2 دلار) در کیف پول خود نیاز دارید تا هزینه های تراکنش را پوشش دهید.

تاریخ همستر کمبت در پیش بازار کوکوین گنجانده شد

دوره معاملاتی پیش از عرضه برای این توکن از 14 ژوئن 2024 ساعت 10:00 UTC معادل 25 ژوئن 1403 ساعت 13:30 آغاز می شود. توجه داشته باشید زمان تسویه حساب هنوز اعلام نشده است.
زمان تسویه یک زمان از پیش تعیین شده برای تکمیل انتقال دارایی دیجیتال از حساب فروشنده به حساب خریدار است.
جزئیات اولیه در مورد لیست HMSTR قبل از شروع در کوکوین، به شرح زیر است:

  • مدت معامله
    • روز آغاز: 14 ژوئن 2024 ساعت 10:00 صبح UTC (برابر با 25 ژوئن 1403 ساعت 1:30 بعد از ظهر)
  • تاریخ پایان: اعلام خواهد شد.
  • زمان تسویه حساب
    • اعلام خواهد شد.
  • درجه تعهد
    • این 100 درصد است. این بدان معنی است که شرکت کنندگان باید به طور کامل کل ارزش سفارش خرید یا فروش را برای تراکنش متعهد کنند، یا به زبان ساده تر، کل مقدار توکن های HMSTR که سپرده گذاری می کنید باید معامله شود.
  • نرخ کمیسیون
    • 2.5%: این کارمزد به کل مبلغ تراکنش اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید توکن HMSTR Combat Hamster

سوالات متداول

همستر کمبت چیست؟

Hamster Combat یک بازی ارز دیجیتال مبتنی بر تلگرام است که در آن می توانید با مدیریت یک صرافی مجازی ارز دیجیتال، سکه استخراج کنید. این بازی پس از موفقیت NatCoin به یک ترند تبدیل شد. گیم پلی استراتژیک، جوایز روزانه و ایردراپ های جنگی Hamster Combat از ویژگی های این بازی است.

چه زمانی توکن HMSTR در کوکوین گنجانده می شود؟

دوره تجارت پیش از راه اندازی این توکن در تاریخ 14 ژوئن 2024 ساعت 10:00 UTC، معادل 25 ژوئن 1403 در ساعت 1:30 بعد از ظهر در صرافی Kocoin آغاز می شود.

آیا اکنون امکان خرید همستر کمبت وجود دارد؟

صرافی Kocoin که اولین صرافی است که توکن HMSTR را فهرست کرده است، پیش فروش این توکن بازی محبوب را در 25 ژوئن 1403 آغاز خواهد کرد.