آموزش گرفتن Bitloan; وام ارز دیجیتال از صرافی بیت پین


Bitloan، یک صرافی وام دهی ارز دیجیتال بیت پین که به کاربران خود امکان دریافت وام ریالی تا سقف 40 میلیون تومان در ازای وثیقه ارز دیجیتال را می دهد.

صرافی ارز دیجیتال Bitpin رسما از سرویس جدید خود. بیت وام، فاش شد این سرویس امتیازی است که از طریق پلتفرم Vanci به صرافی ارز دیجیتال Bitpin اعطا می شود.

وانسی پلتفرمی است که از بانک‌ها و برخی از صندوق‌های شکوفایی نوآوری با قرار دادن اقلام مورد توافق مانند اموال و سفته اعتبار دریافت می‌کند و سپس آن اعتبار را در قالب امتیاز وام به صرافی بیت‌پین ارائه می‌کند. صرافی بیت پین نیز با گرفتن وثیقه به صورت ارز دیجیتال از کاربر، وام ارائه شده توسط پلتفرم وانسی را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران بیت‌پین می‌توانند با استفاده از سرویس Bitloan با واریز برخی ارزهای دیجیتال در قالب برخط و در در اسرع وقتدریافت اعتبار درخواستی خود، در صورتی که کاربر به هر دلیلی نتواند اقساط وام خود را به موقع پرداخت کند، صرافی بیت پین حق فروش ارز دیجیتال تعهد شده را خواهد داشت تا نسبت وام ارز دیجیتال به ارزش دارایی را کاهش دهد.

از زمان ظهور ارزهای دیجیتال تا امروز، اقتصاد جهانی دستخوش تغییرات زیادی شده و تغییرات قابل توجهی در بازارهای مالی ایجاد شده است. وام دهی با ارزهای دیجیتال نیز نمونه ای از این تغییرات و تحولات است و انتظار می رود این نوع وام ها به تدریج جایگزین وام های سنتی شوند.

در فرآیند دریافت وام ارز دیجیتال، افراد می توانند با سپرده گذاری ارزهای دیجیتال خاص، وام های رمزنگاری شده را از صرافی ها دریافت کنند. این نوع وام دهی یکی از هزاران کاربرد فناوری بلاک چین در حوزه DeFi (مالی غیرمتمرکز) است و با توسعه روزافزون آن، استفاده از وام های رمزنگاری در بین کاربران فعال این حوزه رو به افزایش است. مزایای وام گرفتن با ارزهای دیجیتال امنیت بالا، نرخ بهره پایین، تنوع در انتخاب ارزهای دیجیتال و سرعت بالای اخذ این وام ها خوب.

سرویس Bitloan چیست؟

صرافی ارز دیجیتال Bitpin با بهره مندی از زیرساخت امنیتی قوی، همواره سعی در ارائه خدمات جدید در حوزه بلاک چین و به ویژه در رابطه با دیفای دارد و در این راستا سرویس جدید Bitloan را به صورت رسمی معرفی کرده است. خدمات Bitloanیکی از خدمات جدید بیت‌پین برای کاربران این پلتفرم، امکان دریافت وام رمزنگاری تا سقف است سقف 40 میلیون تومان در ازای واریز ارزهای دیجیتال خاص – در حال حاضر بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، USDC، BUSD و DAI – ارائه.

دریافت وام رمزنگاری با سرویس بیت لوان در سریع ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین انجام می شود و بلافاصله پس از دریافت وام، ارز دیجیتال سپرده گذاری شده قفل می شود و تا تسویه و پرداخت کامل تمامی اقساط قابل معامله و برداشت نیست. در واقع تا زمان تسویه کامل وام، بیت پین حافظ ارزهای رمزنگاری شده کاربر خواهد بود و موجودی قفل شده به هیچ وجه از حساب کاربر حذف نخواهد شد.

شرایط دریافت بیت لون چیست؟

کاربران Bitpin باید:

  • ثبت نام و تایید هویت خود در صرافی ارز دیجیتال Bitpin سطح 3 و بالاتر انجام دهید.
  • برخی از ارزهای دیجیتال و مقدار مورد نیاز آنها برای دریافت وام رمزنگاری، در کیف پول Bitpin خود را دارند

شرایط پرداخت اقساطی و تسویه کامل بیت لون

کاربران Bitpin، برای پرداخت اقساط ماهانه، نیازی به مراجعه به درگاه بانکی نخواهند داشت و فقط با استفاده از موجودی کیف پول خود می توانند اقساط را تسویه کنند. البته در صورتی که موجودی موجود در کیف پول کاربر کافی نباشد، امکان پرداخت اقساط مستقیم از طریق درگاه بانک وجود دارد. کاربران می توانند با بازپرداخت ماه به ماه وام تا پایان دوره بازپرداخت وام خود را تسویه کرده و ارز دیجیتال سپرده شده خود را آزاد کنند. ضمناً با پرداخت مجموع کلیه اقساط در هر زمان قادر به بازپرداخت وام خواهید بود. حل و فصل کامل انجام دادن

در فرآیند دریافت وام ارز دیجیتال، زمانی که ارزش سپرده به زیر یک آستانه مشخص می‌رسد، صرافی بیت‌پین از کاربر می‌خواهد تا دارایی دیجیتال حساب خود را برای حمایت از وام افزایش دهد (Margin Call) و به حاشیه خود اضافه کنید; از آنجایی که ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت بسیار نوسان هستند، احتمال وقوع این اتفاق زیاد است و در چنین شرایطی حتی این امکان وجود دارد که صرافی وام دهنده با اطلاع قبلی بخشی از ارزهای دیجیتال را به کاربر منتقل کند و ارز دیجیتال را کاهش دهد. نسبت اهرمی ارز به ارزش دارایی ها

البته صرافی ارز دیجیتال بیت پین برای حل این مشکل اقدامات مختلفی انجام داده است:

در صورت نزدیک شدن به زمان پرداخت اقساط وام، کارشناسان و تیم پشتیبانی بیت پین، از طریق ایمیل و پیامک به کاربر اطلاع دهد و حتی اگر ایمیل یا پیامک ارسالی به هر دلیلی به دست کاربر نرسد، تیم مرکز تماس بیت‌پین با کاربر تماس گرفته و اطلاعات و راهنمایی های لازم در ضمن شما کاربران عزیز بیت‌پین می‌توانید با افزایش مبلغ واریزی هر زمان که بخواهید، ریسک نقدینگی سپرده خود را کاهش دهید.

راهنمای دریافت Bitloan در Bitpin

کاربر پس از انجام تمامی مراحل و شرایط لازم برای دریافت وام رمزنگاری بیت‌پین، برای شروع ثبت‌نام و دریافت وام، ابتدا باید وارد صفحه بیت‌لوان شود که با کلمه «وام فوری» در پلتفرم بیت‌پین مشخص می‌شود. روی کلمه “درخواست وام” کلیک کنید.

در مرحله بعد با حرکت دادن اهرم نوار و مبلغ ضمانت وام از بین ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول خود، مبلغ درخواستی را انتخاب و ذخیره کنید. کاربر می تواند بسته به شرایط خود مدت بازپرداخت وام را از 3 به 9 ماه تغییر دهد و اقساط ماهانه، کل اقساط و هزینه های عملیاتی را با توجه به مبلغ درخواستی و ضمانت به صورت لحظه ای مشاهده کند.

پس از ثبت درخواست، کاربر می تواند وام ارز دیجیتال را در لیست انتظار در صورت قرار خواهد گرفت تایید اطلاعات، به مرحله “ضمانت” هدایت می شود. در نهایت کاربر پس از مطالعه متن قرارداد وام کریپتو و تایید آن باید کد از طریق ایمیل دریافت شد و اس ام اس را وارد کنید و بروید امضای توافقنامهبرای کلیک کردن پس از تکمیل مراحل ثبت نام، وام رمزنگاری شده در اسرع وقت به حساب کاربر واریز می شود و کاربر می تواند این اعتبار را به کارت بانکی خود واریز کند. پرداخت اقساط وام کریپتو نیز از همان پنل وام Bitpin آنی انجام خواهد شد.

سخنرانی پایانی

در این مقاله به معرفی Bitloan، سرویس وام دهی ارز دیجیتال صرافی Bitpin پرداختیم. این سرویس برای دارندگان ارز دیجیتالی مناسب است که خیلی سریع به پول نیاز دارند و در عین حال تمایلی به فروش دارایی های دیجیتال خود ندارند. این دارندگان می توانند پس از ثبت نام در صرافی بیت پین و واریز وجه از خدمات بیت لون استفاده کنند برخی از ارزهای دیجیتالدر حالی که سقف 40 میلیون تومان، هر چه سریعتر و به عنوان برخط وام بگیرید

کاربران بیت‌پین برای پرداخت اقساط نیازی به مراجعه به درگاه بانکی نخواهند داشت و تنها با استفاده از موجودی کیف پول خود می‌توانند اقساط خود را تسویه کنند. ضمنا این امکان برای کاربر وجود دارد که در هر زمان با پرداخت مجموع اقساط اعتبار خود را تسویه کند. بیت پین تا زمانی که وام به طور کامل بازپرداخت شود. حافظ ارزهای دیجیتال کاربران و به هیچ وجه موجودی قفل شده را از حساب شما حذف نخواهد کرد.

سوالات متداول

بیت‌لوان نوعی خدمات وام‌دهی ارز دیجیتال در صرافی بیت‌پین است که امکان دریافت وام ریالی تا سقف 40 میلیون تومان در ازای شرط‌بندی برخی ارزهای دیجیتال را به صورت کاملا آنلاین فراهم می‌کند.

  • شرایط دریافت بیت لون چیست؟

برای دریافت وام رمزنگاری از BitLoan، کاربران باید در صرافی BitPin ثبت نام کنند، در سطح 3 یا بالاتر احراز هویت کنند و یک ارز رمزنگاری خاص در حساب BitPin خود داشته باشند.

  • اگر دارایی به آستانه انحلال وثیقه برسد چه اتفاقی می افتد؟

در چنین شرایطی، وام گیرنده باید برای حمایت از وام، میزان دارایی های دیجیتال موجود در حساب خود را افزایش دهد. در برخی شرایط، صرافی اعتباری ممکن است مقداری از ارز دیجیتال وثیقه‌شده را برای کاهش نسبت LTV بفروشد.

  • چه ارزهای دیجیتالی را می توان برای بهره مندی از Bitloan شرط بندی کرد؟

کاربران صرافی بیت‌پین می‌توانند ارزهای دیجیتالی برجسته و محبوبی را برای دریافت وام‌های رمزنگاری BitLoan واریز کنند. در حال حاضر، این ارزهای دیجیتال عبارتند از: بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، USDC، BUSD و DAI.