آیا مدارس کردستان فردا چهارشنبه ۱ آذر تعطیل است؟ • مجله تصویر زندگی


با توجه به کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در کردستان، حالا این سوال برای والدین و دانش آموزان پیش آمده است که آیا مدارس کردستان فردا چهارشنبه ۱ آذر تعطیل است؟

 تعطیلی مدارس استان کردستان فردا چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ صحت دارد؟

تا این لحظه تنظیم خبر فردا چهارشنبه اول آذر ۱۴۰۲ همه مدارس استان کردستان باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی مدارس امروز نیست.

مگر اینکه تا قبل از فردا شدت هوا طوری باشد که مدارس تعطیل شود، آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر خواهد شد و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

وضعیت آب و هوای کردستان

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار داشت: سامانه بارشی که از روز دوشنبه وارد استان شد، به صورت فعال استان را دربرگرفته که تا اواخر وقت امروز سه‌شنبه تداوم دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان به وضعیت بارش‌ها در این مدت اشاره کرد و افزود: ایستگاه‌های سلین با ۴۱ میلی‌متر، سروآباد با ۳۷ میلی‌متر، کامیاران با ۲۷ میلی‌متر، موچش و مریوان  با ۲۰ میلی‌متر، سنندج، اویهنگ و هزار کانیان با ۱۷ میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی را داشته‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با خروج سامانه بارشی از سطح استان در روز سه‌شنبه، دمای هوا در استان افت شدیدی خواهد داشت.

پناهی تصریح کرد: برای صبح روز چهارشنبه کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما و یخبندان صبحگاهی پیش‌بینی شده و در همین خصوص هشدار زرد نیز صادر شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: برای روز پنجشنبه نیز بارش‌های پراکنده در سطح استان دور از انتظار نیست.