اجاره ویلا در گیلان را تجربه کنید • مجله تصویر زندگی


اقامت در ویلا هنگام سفر به استان گیلان و گشت و گذار در طبیعت زیبای آن، گزینه‌ محبوب گردشگران است. تنوع ویلاهای موجود در گیلان، انتخاب نوع ویلا را برای گردشگران سخت می‌کند. آیا می‌دانید اجاره ویلا در شمال چگونه است؟ چه نوع ویلاهایی در گیلان وجود دارد؟ اجاره ویلا در گیلان در کدام شهر بهتر است؟ با ما همراه شوید تا شما را برای اجاره ویلا در شمال راهنمایی کنیم.

سفر به گیلان و دیگر استان‌های شمالی ایران، به علت طبیعت زیبا و آب و هوای بسیار خوب، متقاضیان فراوانی بین ایرانیان دارد. هیچ گاه گشت و گذار در طبیعت این خطه از ایران، برای گردشگران تکراری نمی‌شود. گردشگرانی که به گیلان سفر می‌کنند، اجاره ویلا را برای اقامت، اولویت خود قرار می‌دهند.

طبیعت سرسبز و رویایی گیلان، ویژگی مهمی است که گردشگران را برای اجاره ویلا در شهرهای این استان زیبا رهنمون می‌کند. فضاهای باز ویلا برای اقامت در طبیعت سرسبز، جذابیت بیشتری به نسبت اقامت در جاهای دیگر دارد.

اقامت در ویلا، به دلیل فضای باز آن و چشم‌انداز متنوع به محیط، برای گردشگران آرامش‌بخش است. امکانات بسیار خوب ویلاها برای تفریح و دسترسی‌ آن به مکان‌های مورد نیاز، از مهم‌ترین ویژگی‌های ویلا در گیلان هستند. آزادی عمل در انتخاب وقت و زمان، جزو مهم‌ترین خصوصیاتی است که گردشگران را به اجاره ویلا در گیلان جذب می‌کند.

متقاضیانی که برای اقامت، ویلا و سوئیت را انتخاب می‌کنند، در مدیریت زمان خود، اختیار تام دارند و گویی در منزل خود اقامت دارند. آنها هر زمانی که مایل بودند استراحت می‌کنند و هر موقع از شبانه‌روز که دوست داشتند از امکانات ویلا استفاده می‌کنند.

ویلاهای گیلان، امکانات بروز و مطلوبی برای تفریح گردشگران دارند. فضای سبز، پارکینگ و آشپزخانه جزو امکانات اصلی ویلاها هستند. ویلاهای استخردار در گیلان که به سونا و جکوزی مجهز هستند، بیشترین متقاضی را برای رزرو و اجاره دارند.

امکانات مطلوب ویلاها و اقامت راحت در آنها، مهم‌ترین ویژگی است که گردشگران را برای انتخاب آنها ترغیب می‌کند؛ اما مالکان بعضی از اقامتگاه های گیلان، قوانین ویژه‌ای را برای اجاره واحد در نظر می‌گیرند؛ پس متقاضی باید پیش از اجاره ویلا و اقامتگاه بوم گردی در گیلان، قوانین مالک را جویا شود و سپس برای اجاره ویلا اقدام کند.

طبیعت سرسبز و زیبای شمال ایران، اغلب در ۶ ماه اول سال برای سفر در نظر گرفته می‌شود. ویلاهای شمال مطابق طبیعت رویایی آن ساخته شده‌اند. انواع ویلا ییلاقی، ویلا ساحلی و ویلا جنگلی در گیلان برای استفاده گردشگران موجود است. گردشگران این نوع ویلا را طبق محل اقامت و سلیقه‌ خود انتخاب می‌کنند.

اغلب گردشگران در فصل‌های گرم سال از اقامت در ویلا ییلاقی گیلان استقبال می‌کنند. مشاهده چشم‌انداز طبیعت رویایی شمال از پنجره اتاق‌های ویلا، متقاضیان اجاره این نوع ویلا را افزایش می‌دهد. ویلاهای ییلاقی در ماسال قرار دارند و همیشه شلوغ هستند. متقاضیان ویلا در ماسال، باید پیش از سفر اقدام به اجاره این ویلاها کنند.

ویژگی مهم استان گیلان، وجود جنگل‌های زیاد است. ویلاهای جنگلی نیز از گزینه‌های انتخابی طبیعت‌دوستان هستند. متقاضیانی که علاقه‌مند به اقامت در جنگل هستند، این نوع ویلاها را انتخاب می‌کنند. ویلاهای جنگلی نیز بیشتر در ماسال هستند. پنجره اتاق‌های ویلا در ماسال چشم‌انداز رویایی به جنگل و تماشای ابرهایی دارد که زمین را می‌پوشانند.

شهرهای گیلان از نظر امکانات موجود برای اقامت، با هم یکی نیستند. شهرهای توریستی آن ویلاهای شیک‌تری برای اقامت دارند. نزدیکی به دریا از ویژگی‌های مهم استان گیلان است. ویلا ساحلی گیلان بیشتر در شهرهای توریستی کنار دریا قرار دارند.

بندر انزلی با ساحل زیبا و رویایی خود، ویلاهای متنوعی برای اقامت گردشگران دارد. متقاضیان با اجاره ویلا در بندر انزلی، صدای آرامش‌بخش امواج دریا را می‌شنوند و لذت می‌برند. متقاضیان، آسمان آبی گیلان و طلوع و غروب زیبای خورشید را از پنجره اتاق‌های ویلا تماشا می‌کنند و لذت می‌برند.

رشت مرکز استان گیلان، ویلاهای سوئیسی و مدرنی برای اقامت دارد. ویلاهای رشت امکانات تفریحی مدرن و شیکی دارند. قرارگیری ویلا در شهر و دسترسی عالی آن به مکان‌های محبوب گردشگران، از دلایل انتخاب این ویلاها است. گردشگرانی که محل اقامت خود را در مرکز استان گیلان انتخاب می‌کنند؛ اجاره ویلا در رشت را اولویت خود قرار می‌دهند.

قیمت اجاره ویلا در گیلان مانند نوع ویلاهای آن، متنوع و متفاوت است. جغرافیای قرارگیری ویلا، گستردگی مکان آن، زمان اقامت و امکانات تفریحی ویلا، روی قیمت اجاره آن تاثیر می‌گذارند. ویلاهایی که امکانات تفریحی بیشتری دارند، قیمت اجاره آنها نیز گران‌تر است. برای مثال؛ ویلاهای استخر‌دار گیلان از ویلاهای بدون استخر آن، قیمت بیشتری دارند.

مساحت ویلا نیز در تعیین قیمت اجاره ویلا در گیلان تاثیر مستقیم دارد. ویلاهای بزرگتر، اجاره بیشتر و ویلاهای با متراژ پایین، قیمت اجاره کمتری دارند. مکان جغرافیایی ویلا، از ویژگی‌هایی است که بر قیمت اجاره آن تاثیر دارد. نزدیکی مکان ویلا به شهر و جاذبه‌های دیدنی‌های اطراف و امکانات مورد نیاز گردشگران، قیمت اجاره آن را گران‌تر و متقاضیان اجاره آن نیز بیشتر می‌کند.

زمان سفر به گیلان نیز در قیمت اجاره ویلا تاثیرگذار است. طبیعت سرسبز و هوای مطبوع گیلان در فصل‌های گرم سال، بر تعداد متقاضیان سفر می‌افزاید. مسافران گیلان، بیشتر در تعطیلات نوروز و فصل‌های بهار و تابستان به این منطقه سفر می‌کنند. افزایش متقاضی، قیمت‌ اجاره ویلا را بالا می‌برد. کسانی که قصد اجاره ویلای ارزان قیمت را دارند باید در ۶ ماه دوم سال به گیلان سفر کنند.

متقاضیان سفر در ایام شلوغ سال، پیش از سفر، اجاره ویلا در گیلان را با رزرو آنلاین انجام می‌دهند؛ سپس با خیال راحت سفر می‌کنند. رزرو ویلا پیش از سفر، امکان انتخاب گزینه اقامتی دلخواه را برای گردشگران فراهم می‌کند؛ همچنین برنامه آنها برای اجاره ویلا را به علت تراکم مسافر به هم نمی‌زند.

رزرو آنلاین و اجاره ویلا در گیلان با سامانه ایران بوم‌گردی، انتخاب مناسب و دلخواه را به متقاضی می‌دهد. شناسایی امکانات ویلا، ویژگی‌ها و امتیازات آن به علاوه قیمت‌ها از طریق سایت برای گردشگران فراهم است. با مشاهده عکس‌ها و مطالعه امکانات ویلا، رزرو و اجاره ویلا در گیلان به راحتی انجام می‌شود.