ادغام 3 توکن هوش مصنوعی AGIX، FET و Ocean به تاخیر افتاده است


Fetch.ai، SingularityNET و Ocean Protocol AI Token Token تا 15 جولای به تعویق افتاد.
پس از انتشار خبر تاخیر، قیمت این توکن ها به طور متوسط ​​10 درصد کاهش یافت.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoslate، ادغام این 3 توکن در توکن ابر هوش مصنوعی (ASI) که برای 22 تا 24 ژوئن برنامه ریزی شده بود، به پایان جولای موکول شده است.

در ماه مارس، این سه شبکه برنامه‌های خود را برای ادغام توکن‌های خود در توکن ASI با مجموع 2.63055 میلیارد توکن اعلام کردند. هدف از این اقدام ایجاد ASI به عنوان بزرگترین شبکه غیرمتمرکز منبع باز در صنعت هوش مصنوعی و به چالش کشیدن سلطه شرکت های بزرگ فناوری در توسعه و تجاری سازی هوش مصنوعی است.

دلیل تاخیر چیست؟

در بیانیه 11 ژوئن، این سه پروژه اعلام کردند که این تاخیر به دلیل نیاز به برآورده کردن الزامات فنی شرکای اکوسیستم آنها ایجاد شده است. آنها همچنین توضیح دادند که زمان‌بندی مجدد انتقال نرم به شبکه و توکن جدید ASI را تضمین می‌کند، زیرا آماده‌سازی برای ادغام توکن شامل مدیریت ادغام‌های پیچیده و هماهنگی چندین عنصر است.

دارندگان توکن FET در ابتدا قرار بود از طریق قرارداد مهاجرت توکن در 11 ژوئن به ASI مهاجرت کنند و دارندگان AGIX و OCEAN قرار بود دو روز بعد این انتقال را تکمیل کنند. اکنون همه دارندگان این 3 توکن به طور همزمان در توکن جدید ASI در 15 جولای ادغام خواهند شد.

تا آن زمان، توکن های FET، AGIX و OCEAN به تجارت مستقل در صرافی ها ادامه خواهند داد.