ارز دیجیتال پپه PEPE، یک سکه میم با پتانسیل انفجاری


پس از Dogecoin که اغلب به عنوان اولین و موفق ترین memecoin در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود، بسیاری از memecoin ها وارد دنیای ارزهای دیجیتال شدند. در میان پر سر و صداترین ارزهای رمزنگاری شده می‌توان به ارز Pepe (نماد: PEPE) اشاره کرد. یک ارز قورباغه ای که نشان یک میم معروف قورباغه ای شکل را دارد که اولین بار در اوایل دهه 2000 توسط شخصی به نام Pepe the Frog ایجاد شد.

در زیر پس از بیان برنامه های آتی ارز پپه و ذکر چند نکته مهم که قبل از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و به ویژه تجارت میم کوین مانند خرید شیبا، خرید دوج کوین و خرید پپه پپ باید بدانید، مراحل، نحوه و نحوه خرید و فروش پپه را به طور کامل و قدم به قدم به شما توضیح خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

نقشه راه و اهداف پپه

سازندگان ناشناس Pepe در وب سایت رسمی این ارز می گویند:

پپه از دیدن memecoin هایی که شبیه سیب زمینی هستند خسته شده است. زمان آن فرا رسیده است که مشهورترین میم جهان به عنوان پادشاه میم ها انتخاب شود. پپه اینجاست تا دوباره ارزش memecoin ها را بالا ببرد. PEPE برای همیشه یک سکه محبوب باقی می ماند. با قدرت بی نظیر میم ها، اجازه دهید $PEPE راه را به شما نشان دهد.

آنها همچنین اهداف و نقشه راه را ارائه کردند که در زیر خلاصه می کنیم:

  • فاز 1: پرطرفدار شدن در توییتر به عنوان میم پپ، جذب بیش از 1000 دارنده و لیست در سایت هایی مانند Coin Giko و Coin Market Cap
  • فاز دوم: جذب بیش از 10000 دارنده و لیست در صرافی های متمرکز مانند Binance و Coinbase
  • مرحله سوم: ایجاد محصولات و ابزار Pepe، جذب بیش از 100000 مالک و راه اندازی آکادمی Pepe

با این تفاسیر به نظر می رسد که این ارز رمزنگاری شده شانس موفقیت دارد اما نه 100%! همچنین باید اخبار اصلی و وضعیت فنی آن را دنبال کنیم.

پیش بینی خرید آتی ارز دیجیتال PEPE

خرید و فروش ارز دیجیتال با سایر معاملات مانند معاملات سهام یا ارز، خرید خودرو یا خرید دلار بسیار متفاوت است. توجه داشته باشید که منظور ما نحوه خرید ارز دیجیتال نیست! بلکه این مهارت استراتژی‌سازی، تحلیل بنیادی و علمی است که باید قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال به دست آورید. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا شما را با همین موضوع آشنا کنیم یا حداقل سرنخ های اولیه را به شما بدهیم.

اخبار بنیادی در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار موثر است، به ویژه اخبار اقتصاد کلان و اخبار مربوط به اقتصاد ایالات متحده، که می تواند بلافاصله قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و غیره را افزایش داده و کاهش دهد. حال چگونه این خبر را پیگیری کنیم؟ کافی است وارد وب سایت Coin Market Cap شوید، سپس سکه مورد نظر خود را انتخاب کنید و اخبار لحظه ای آن را در این صفحه بخوانید.

از دیگر وب سایت های مرتبط می توان به Cointelegraph اشاره کرد. سایتی که اخبار فنی و تحلیلی را به زبان انگلیسی منتشر می کند. اگر به دنبال سایت فارسی زبان هستید می توانید از وب سایت ارز دیجیتال یا وبلاگ صرافی ارز دیجیتال OK Exchange نیز استفاده کنید. این دو سایت اخبار و تحلیل‌های فوری درباره بیت‌کوین، اتریوم، ترون، ریپل و حتی تصمیمات FOMC ایالات متحده منتشر می‌کنند که دانستن آنها بسیار مهم است. زیرا می تواند تصور خوبی از شرایط احساسی و بنیادی بازار یا به عبارتی شرایط زیربنایی بازار به شما بدهد.

چگونه پپه بخرم؟

در نهایت، خوش آمدید تا با هم مراحل خرید PEPE را بیاموزید. برای خرید و فروش پپه، وارد وبسایت یا اپلیکیشن موبایل اندروید و آی او اس صرافی معتبر ارز دیجیتال مانند OK Exchange شده و مراحل ثبت نام را ادامه دهید. اگرچه امکان خرید Pepe بدون احراز هویت در OK Exchange وجود ندارد، اما احراز هویت شما به صورت آنی انجام می شود و نیازی به نگرانی نیست زیرا پشتیبانی این صرافی به صورت 24/7 پاسخگو است.

پس از احراز هویت و ثبت کارت بانکی خود وارد قسمت تبادل سریع شوید، کیف پول ارز دیجیتال OK Exchange خود را با ریال بارگذاری کنید و نام PEPE را جستجو کنید. سپس به میزان دلخواه PEPE با ریال و ارز ایران خریداری کنید. برای فروش پپه مراحل یکسان است با این تفاوت که به جای کلیک بر روی دکمه خرید باید دکمه فروش را بزنید.

لطفاً توجه داشته باشید که تجارت Pepe به عنوان یک memecoin بسیار فرار بسیار خطرناک است. بنابراین قبل از خرید پپه حتما بررسی های لازم را انجام داده و بدون طمع سرمایه گذاری کنید; سودآور باشد