از لوکس پنج ستاره تا هتل های مقرون به صرفه • مجله تصویر زندگی


جزیره کیش یکی از دیدنی‌ترین و لوکس‌ترین مقاصد گردشگری در ایران به‌شمار می‌رود که در بین جزایر خلیج فارس به داشتن مراکز خرید و مراکز تفریحی فراوان و لوکس و همچنین سواحل زیبایش معروف است. در این جزیره زیبا اقامتگاه‌های متنوعی وجود دارد و تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توان به آن سفر کرد. در این مطلب ما شما را با نحوه رزرو هتل با بهترین قیمت‌ها در این جزیره و همچنین برخی از معروف‌ترین هتل های کیش آشنا خواهیم کرد.

معرفی هتل های برتر کیش

در جزیره مرجانی کیش تنوع بالایی از انواع هتل‌ها وجود دارد؛ هتل‌هایی که برخی از آن‌ها چشم‌اندازی از آبی خلیج فارس دارند و برخی دیگر در کنار مراکز تجاری و تفریحی بزرگ و کوچک این جزیره ساخته شده‌اند.

در بین هتل‌های لوکس کیش گزینه‌های خاص و منحصربه‌فردی نیز به چشم می‌خورد که در نوع خود بی‌نظیر هستند؛ مانند هتل دریایی که روی آب ساخته شده و از کف اتاق خود می‌توانید ماهی‌هایی که در عمق آب شنا می‌کنند را ببینید. در برخی هتل‌ها نیز می‌توانید به ساحل اختصاصی و پلاژ بانوان و آقایان در محوطه ویژه هتل دسترسی داشته باشید.

در فهرست هتل‌های برتر کیش می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

  • هتل ترنج کیش: این هتل در لیست هتل‌های لوکس و ۵ ستاره جزیره کیش قرار دارد و دارای دو فاز مختلف است. یک فاز آن در بخش ساحلی با چشم‌اندازی رو به دریا و دارای ساحل اختصاصی است. فاز دیگر آن روی آب ساخته شده و یک هتل دریایی به شمار می‌رود. معماری فاز دوم آن به‌صورتی است که از نمای بالا به شکل یک بته جقه یا ترنج دیده می‌شود و سوئیت‌هایی دارد که از کف شیشه‌ای آنها می‌توان آب‌های خلیج فارس را تماشا کرد.
  • هتل داریوش کیش: هتل لوکس دیگری که از جمله هتل‌های ۵ ستاره به شمار می‌رود، هتل باشکوه داریوش است. هتل لوکس و مجللی که با الهام از معماری ایران باستان طراحی شده است. معماری بیرونی هتل داریوش را مشابه ستون و سرستون‌های تخت جمشید طراحی کرده‌اند که شکوه این دوره از ایران را برای شما زنده می‌کند. چشم‌انداز واحدهای اقامتی‌ این هتل روبه دریا یا روبه باغ است که با توجه به سلیقه خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • هتل مارینا پارک: یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره در جزیره کیش، هتل مارینا پارک است که به تفریحات و ساحل اختصاصی‌اش شهرت دارد. این مجموعه دارای بیش از ۷۵۰ متر نوار ساحلی اختصاصی برای انواع تفریحات آبی است و با اقامت در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی اعم از غواصی، جت اسکی، شنا، حمام آفتاب و غیره را به‌عنوان یکی از امکانات هتل تجربه کنید. انواع واحدهای مارینا پارک شامل اتاق‌های دو تخته دبل و تویین، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های ویژه و سوئیت‌های رویال هستتند.
  • هتل میراژ کیش: این هتل نیز در لیست هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش است که در یکی از بهترین مناطق کیش با دسترسی مناسب به مراکز تفریحی و تجاری مهم قرار دارد و امکانات لوکس و منحصربه‌فردی را در اختیار مهمانان می‌گذارد.
  • هتل شایان کیش: هتل شایان یکی از هتل‌های ساحلی و یکی دیگر از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره جزیره مرجانی خلیج فارس است. این هتل مجلل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی قرار دارد که می‌توانید با قدم زدن در آنجا غروب خورشید را نیز تماشا کنید.

معرفی هتل‌های مقرون به صرفه و اقتصادی در کیش

اگر قصد سفر اقتصادی به جزیره کیش را دارید، گزینه‌های متنوعی برای اقامت خواهید داشت؛ هتل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای که بیشتر آن‌ها از جمله هتل‌های ۳ ستاره به شمار می‌روند و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه برخی از هتل‌های اقتصادی کیش را معرفی می‌کنیم.

  • هتل پارس نیک: این هتل ۳ ستاره یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های جزیره است که در دو طبقه ساخته شده و در نزدیکی مراکز خریدی مثل پاساژ زیتون، مروارید و ونوس قرار دارد.
  • هتل سان رایز: این هتل نیز یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی و ۳ ستاره است که فاصله بسیار کمی با مرکز خرید پردیس ۲ دارد و در یک ساختمان ۴ طبقه با ۶۱ واحد فعالیت می‌کند.
  • هتل لوتوس: طراحی زیبای این هتل ۳ ستاره بر اساس معماری ایرانی و با الهام از تخت جمشید بوده و دارای ۷۲ واحد اقامتی و فضای سبز بزرگ و زیباست.
  • هتل آرامش: این مورد نیز از دیگر هتل‌های اقتصادی در جزیره کیش است که در لیست هتل‌های ۳ ستاره قرار دارد و در ۳ طبقه و با ۶۷ واحد آماده پذیرایی از مسافران است.
  • هتل گاردینا: این مجموعه نیز در ۳ طبقه با ۵۸ واحد اقامتی در نزدیکی مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ قرار دارد که امکان اقامت اقتصادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • هتل پارسیان کیش: در لیست بهترین هتل‌های اقتصادی کیش می‌توانید این هتل ۳ ستاره را نیز انتخاب کنید. مجموعه‌ای که به اسکله تفریحی، ساحل خلیج فارس و چندین مراکز تجاری بسیار نزدیک است.

نکات مهم هنگام رزرو هتل در جزیره

برای رزرو هتل در جزیره فقط کافی است چند نکته کلی را رعایت کنید تا بتوانید با توجه به برنامه‌ریزی و بودجه سفر خود گزینه مورد نظرتان را پیدا کنید. در ادامه برخی از نکات کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

هزینه رزرو هتل در کیش اولین نکته‌ای است که پیش از سفر خود باید نسبت به آن برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهید. در واقع ابتدا باید بودجه سفر خود را تعیین کنید، سپس هتل‌های مختلف را نسبت به آن جستجو و در نهایت رزرو کنید. این مساله با توجه به تنوع بالای انواع هتل‌های جزیره به سادگی امکان‌پذیر است.

نکته دیگر در رابطه با موقعیت مکانی هتل شماست. با این توصیف که اگر برای تجربه تفریحات آبی به جزیره سفر می‌کنید، هتلی را انتخاب کنید که به مراکز تفریحی آبی نزدیک باشد. همچنین اگر قصد خرید دارید، هتلی را انتخاب کنید که با مراکز تجاری فاصله زیادی نداشته باشد.

ساده‌ترین روش برای رزرو هتل در جزیره کیش، رزرو آنلاین است که امکان جستجوی انواع هتل‌ها به همراه عکس، امکانات، موقعیت مکانی و سایر شرایط را به شما می‌دهد. به این ترتیب، با مراجعه به می‌توانید هتل‌های مختلف را بررسی کرده و قیمت‌های آن را با هم مقایسه و در نهایت هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.