افزایش امنیت کاربران درایور اسنپ با قابلیت اشتراک گذاری سواری


اسنپ ​​برای بهبود ایمنی کاربران راننده خود، سرویس امنیت سفر را بازطراحی کرده و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده است. این ویژگی ها شامل اشتراک گذاری سواری و تماس اضطراری با پلیس و اورژانس است که برای افزایش ایمنی کاربران رانندگان به اپلیکیشن اضافه شده است.

در نسخه جدید «امنیت سفر»، کاربران راننده اسنپ می‌توانند نمایه، جزئیات سفر و موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، بنابراین خانواده و دوستان می‌توانند مسیر و موقعیت مکانی خود را در زمان واقعی ردیابی کنند. این ویژگی قبلاً در دسترس مسافران بود.

علاوه بر این، کاربران Driver می توانند در صورت بروز مشکلاتی از جمله تصادفات رانندگی، تهدید، سرقت و درگیری لفظی یا فیزیکی، به سرعت و به راحتی با پلیس یا اورژانس تماس بگیرند. تیم محصول اسنپ با افزودن ویژگی های جدید به اپلیکیشن، امنیت و آرامش خاطر رانندگان و مسافران را در اولویت قرار داده است.

ویژگی Log Emergency Report همچنین یک راه سریع برای ارتباط کاربران راننده با تیم ایمنی سفر است که در حال حاضر به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران راننده فعال شده است و به زودی برای همه کاربران راننده فعال خواهد شد.

استفاده از سرویس “امنیت سفر”.

پس از پذیرفته شدن درخواست سواری و تابلوهای کاربر-مسافر، گزینه “Trip Security” در گوشه سمت چپ بالای برنامه کاربر راننده اسنپ به شکل یک سپر قرمز نمایش داده می شود. علاوه بر این، کاربران راننده می‌توانند با کشیدن فلش به سمت بالا، گزینه «ایمنی سواری» را در بخش جزئیات سفر ببینند.

با زدن دکمه «تماس با اورژانس» یا «تماس با پلیس» کاربر راننده می تواند به راحتی با این مراکز تماس بگیرد. با استفاده از گزینه “ارسال جزئیات سفر”، کاربران راننده همچنین می توانند در صورت نیاز موقعیت مکانی زندگی خود را برای بستگان یا دوستان خود ارسال کنند. لینک ارسال شده برای جزئیات سفر تا 15 دقیقه پس از پایان یا لغو سفر فعال است و پس از آن منقضی می شود.

پیام های هشدار و نکات امنیتی

علاوه بر این ویژگی ها، در صفحه اصلی سرویس «امنیت سفر»، کاربران راهنماها به طور مرتب از نکات آموزشی در خصوص رعایت نکات امنیتی در سفر مطلع می شوند. اسنپ ​​با ارائه این امکانات جدید به تعهد خود برای افزایش امنیت و آسایش کاربران خود پایبند است و امیدوار است که این اقدامات منجر به بهبود تجربه سفر برای کاربران شود.

توجه! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر