اگه از خرید پپه جا موندی، این مقاله‌ رو حتما بخون • مجله تصویر زندگی


در میان هزاران ارز دیجیتال و پروژه بلاک چینی، کمتر کسی می‌توانست پیش بینی کند که میم کوین‌ها بتوانند به جایگاه برتر امروزه برسند. زیرا میم کوین‌ها ارز‌های دیجیتالی هستند که به هدف شوخی و براساس جک‌های معروف ساخته می‌شوند و معمولاً هدف و کاربرد خاصی ندارند.

با این حال با افزایش شدید قیمتی دوج کوین و دیگر میم کوین‌ها در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار به این ارز‌های دیجیتال جلب شده است و امروزه معامله گران به طور مداوم در تلاش هستند تا میم کوین‌های جدید و آینده دار بازار را کشف کنند.

میم کوین‌های جدید بازار مانند پپه (PEPE) معمولاً ارزش بازار بسیار پایینی دارند، بنابراین در نتیجه افزایش توجهات به آن‌ها می‌توانند صعود شدید و چند هزار درصدی قیمت داشته باشند و سرمایه‌گذاران اولیه خود را ثروتمند کنند.

اگر از خرید پپه در زمان مناسب برای کسب سود هنگفت جا مانده‌اید، نگران نباشید چون به طور مداوم فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری در میم کوین‌های جذاب و جدید بازار ایجاد می‌شود.

در این بین مهم است توجه داشته باشید که خرید در زمان مناسب در بازار میم کوین‌ها اهمیت زیادی دارد زیرا پس از رشد قیمتی شدید، معمولاً روند نزولی شروع می‌شود. بنابراین باید صرافی ارز دیجیتال انتخابی شما سرعت بالایی در لیست کردن میم کوین‌های جدید و پرسود بازار داشته باشد تا فرصت‌های طلایی را از دست ندهید.

از جمله بهترین صرافی‌های داخلی در این زمینه می‌توانیم به بیت ۲۴ اشاره کنیم که هم اکنون از معاملات ده‌ها میم کوین متنوع بازار پشتیبانی می‌کند.

میم کوین‌های پر سر و صدای جدید بازار

همانند دیگر بخش‌های بازار ارز‌های دیجیتال، میم کوین‌ها نیز تنوع زیادی دارند و در میان صد‌ها پروژه متنوع، تنها تعداد کمی موفق می‌شوند تا در بازار‌های صعودی توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب و نوسانات شدید قیمتی را ثبت کنند.

اگر شما نیز از علاقه مندان سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها هستید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا می‌خواهیم برخی از میم کوین‌های پر سر و صدا و پرسود هفته‌های گذشته بازار را بررسی کنیم.

مایرو (MYRO)

اخیراً شبکه سولانا میزبان پروژه‌های محبوب و جذابی بوده است که علاوه بر ارتقای جایگاه سولانا در بازار، موفق به جذب سرمایه قابل توجه و صعود شدید قیمتی نیز شده‌اند. مایرو یکی از این پروژه‌ها است که در مدت کوتاهی توجهات بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است و علاوه بر پیشی گرفتن از بسیاری از پروژه‌های دیگر سولانا، جایگاه آن در بازار نیز رشد قابل توجهی داشته است.

برخلاف اکثر میم کوین‌های بازار، تیم مایرو اهداف بزرگی برای این ارز دیجیتال دارند و قصد دارند تا یک ابزار کاربردی را برای پرداخت‌ها و دسترسی به خدمات غیرمتمرکز را در اختیار کاربران قرار دهند.

نام و نماد این میم کوین از سگ بنیانگذار سولانا برگرفته شده است و در حالی که از مدت زمان عرضه آن تنها چند ماه می‌گذرد، اما قیمت مایرو تا به امروز صعودی بوده است و این ارز دیجیتال موفق شده است تا با ثبت رشد ۱۹۸۵ درصدی، از ۰.۰۰۴ دلار به بیش از ۰.۰۸۲ دلار برسد.

مایرو تنها میم کوین موفق شبکه سولانا به شمار نمی‌رود و بونک (BONK) یکی دیگر از میم کوین‌های این شبکه است که اخیراً صعود شدید قیمتی ثبت کرده است. بنابراین معامله گران باید توجه کافی را به شبکه سولانا و ارز‌های دیجیتال عرضه شده در آن طی روز‌ها و هفته‌های آینده داشته باشند زیرا این شبکه نشان داده است که فرصت‌های جذابی را برای سرمایه‌گذاران میم کوین‌ها دارد.

اسپانج (SPONGE)

اسپانچ یکی دیگر از میم کوین‌های محبوب ماه‌های اخیر است که از نام و نماد شخصیت محبوب باب اسفنجی استفاده می‌کند و به یکی از میم‌های محبوب برگرفته از این کاراکتر اشاره دارد. البته این میم کوین هیچ ارتباط رسمی با تیم و افراد اسفنج باب ندارد و همانند اکثر میم کوین‌های بازار، تنها براساس یک شوخی اینترنتی ساخته شده است. در حالی که اسپانچ هدف فعالیت مشخصی ندارد، اما برخی از ویژگی‌ها مانند نبود کارمزد شبکه و سرعت بالا باعث شده است تا گزینه مناسبی برای تراکنش‌های مالی باشد.

این میم کوین مسیر خود را در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ شبکه اتریوم آغاز کرد و امروزه در صرافی‌های مختلف و محبوب جهانی لیست شده است. روند قیمت اسپانچ طی دو ماه اخیر به شدت صعودی بوده است و با رشد چند صد درصدی، قیمت اسپانچ از ۰.۰۰۰۱۱ دلار به بیش از ۰.۰۰۰۶۷ دلار رسیده است.

ساموید کوین (SAMO)

ساموید کوین یک میم کوین در بازار ارز‌های دیجیتال است که همانند دوج کوین و شیبا اینو، نام و نماد خود را از یک نژاد سگ گرفته است. همانند مایرو، ساموید کوین نیز در شبکه سولانا فعالیت دارد و سازندگان هدف از عرضه این ارز دیجیتال را ارتقای جایگاه شبکه سولانا عنوان کرده‌اند. بنابراین ساموید کوین ارتباطی نزدیک با شبکه سولانا پیدا کرده است و معمولاً با افزایش قیمت و توجهات به ارز دیجیتال سولانا، این میم کوین نیز افزایش‌های قیمتی را تجربه می‌کند.

شرایطی که اخیراً نیز رخ داده است و قیمت سامویدکوین طی یک ماه گذشته با رشد حدود ۳۰ درصدی از ۰.۰۰۹ دلار به بیش از ۰.۰۱۲ دلار رسیده است. در حالی که از عرضه ساموید کوین سال‌ها می‌گذرد، اما این میم کوین همچنان در میان علاقه مندان و کاربران شبکه سولانا جایگاه خوبی دارد و در صورت ادامه روند رو به رشد این شبکه، ساموید کوین نیز می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

آیا خرید میم کوین سرمایه‌گذاری خوبی است؟

به طور کلی خرید و فروش و معاملات ارز‌های دیجیتال ریسک و خطرات قابل توجهی را به همراه دارد. بازار تا به امروز بار‌ها برخلاف پیش‌بینی‌ها حرکت کرده است و نوسانات شدید قیمتی بخشی جدانشدنی از ارز‌های دیجیتال به شمار ‌می‌روند.

این خطرات به ویژه برای میم کوین‌ها قابل توجه هستند زیرا سرمایه‌گذاران معمولاً تنها به هدف کسب سود از نوسانات قیمتی به این پروژه‌ها جذب می‌شوند و به آن‌ها وفادار نیستند.

در نتیجه اکثر میم کوین‌ها تنها در کوتاه مدت می‌توانند سود قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران داشته باشند و همواره این احتمال وجود دارد که با یک سقوط شدید و ناگهانی قیمت، از سبد معامله گران حذف شوند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در زمان معاملات میم کوین‌ها توجه کافی را به این موضوع داشته باشید و ریسک سرمایه‌گذاری خود را مدیریت کنید.