با روش سفارش مارک های لوازم آرایشی خارجی اصل آشنا شوید


با وجود اینکه این روزها خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها شده، اما باز هم محصولاتی مثل لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارند که خریدشان کمی دشوار است. حتی علی‌رغم اینکه وب‌سایت‌های مختلفی برای فروش انواع محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت زیبایی در حال فعالیت‌اند، بعضی‌ها معتقدند که پیدا کردن سایه یا خط چشم مناسب با نگاه کردن به یک عکس، برایشان سخت است. اگر در این مورد کمی دغدغه دارید و می‌خواهید بدانید بهترین مکان و فروشگاه برای خرید محصولات برندهای خارجی کجاست، این مطلب را از دست ندهید.

مهم‌ترین مزیت فروشگاه‌های آنلاین

مهم‌ترین نکته‌ای که در سایت لوازم آرایشی معتبر وجود دارد، صرفه‌جویی در زمان و پولی است که پرداخت می‌کنید. اینکه شما بتوانید در کم‌ترین زمان و فقط با چند تا کلیک ساده به محصول آرایشی بهداشتی مورد نظرتان دسترسی داشته باشید، چیزی است که فقط در وب‌سایت‌ها می‌بینید. همچنین، بعضی از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی، با ارائه تخفیف‌های معقولانه، محصول مورد نظرتان را با قیمت کمی ارزان‌تر از قیمت بازار به‌دستتان می‌رسانند.

البته، به یاد داشته باشید که همه فروشگاه‌های اینترنتی یا وب‌سایت‌های لوازم آرایشی معتبر نیستند و باید مجوزهای رسمی و قانونی آن را با دقت بررسی کرد. به‌عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی خانومی، از جمله وب‌سایت‌هایی است که علاوه بر عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، نشان اعتماد eNamad.ir و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال هم دارد.

همچنین، تخفیف‌های 25 تا 70 درصدی هم برای بعضی از محصولات آرایشی بهداشتی خارجی پرفروش هم ارائه شده است تا مشتری، تجربه لذت‌بخشی از خرید اینترنتی داشته باشد.

چگونه بهترین لوازم آرایشی خارجی را از فروشگاه آنلاین بخریم؟

بعضی از علاقه‌مندان به لوازم آرایشی و بهداشتی ساعت‌ها وقت خود را برای پیدا کردن لوازم آرایشی خارجی مناسب پوستشان صرف می‌کنند. این مسئله اصلاً ربطی به فروشگاه‌های اینترنتی یا خرید حضوری ندارد؛ چرا که اگر با نوع پوستتان به‌خوبی آشنا نباشید یا در مورد نحوه خرید اصولی لوازم آرایشی مطالعه نکنید، با مشکل روبه‌رو می‌شوید.

از طرفی، انتخاب تاثیر رنگ یک محصول آرایشی مثل کرم پودر، خط چشم، سایه، کانسیلر و غیره با نگاه کردن به عکس محصول در یک وب‌سایت، کمی چالش‌برانگیز است. خبر خوب این است که شما می‌توانید با مطالعه آموزش لوازم آرایشی، خواندن پست‌های شبکه‌های اجتماعی در مورد خرید آنلاین و تماس با پشتیبانی وب‌سایت، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین فروشگاه برای خرید لوازم آرایشی خارجی اصل کجاست؟

قبل از معرفی بهترین مکان یا فروشگاه برای خرید مارک‌های لوازم آرایشی خارجی، باید با ویژگی‌های یک فروشگاه خوب آشنا شوید. به‌طور کلی، یک فروشگاه لوازم آرایشی معتبر بی‌توجه به اینکه اینترنتی یا حضوری است، باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • داشتن نمایندگی رسمی فروش محصولات مارک‌های خارجی
  • ارائه توضیحات مفصل و کامل در مورد هر محصول آرایشی
  • امکان مقایسه مارک‌های ایرانی با خارجی
  • امکان مقایسه مارک‌های خارجی مختلف با همدیگر
  • پشتیبانی 24 ساعته و قدرتمند
  • بخش آموزشی نحوه استفاده از لوازم آرایشی
  • پرداخت امن و ارائه تخفیف

با وجود همه این خصوصیات، آیا به‌نظر شما فروشگاهی در سطح شهر وجود دارد که همه این امکانات را یک‌جا در اختیار مشتری قرار دهد؟ مطمئناً خیر! اما جالب است بدانید که فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مثل آمازون، Best Beauty و Khadija Beauty در خارج و فروشگاه خانومی در ایران همه این ویژگی‌ها را دارند.

به‌عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی خانومی، نمایندگی رسمی همه برندهای بین‌المللی زیر را دارد:

  • Ipek
  • FREEMAN
  • ARDENE
  • SunSafe
  • Callista
  • La farrerr
  • Essence
  • Neutrogena
  • Isadora
  • BALANCE
  • Golden Rose
  • Morley
  • Garnier
  • و برندهای خارجی دیگر

ضمناً شما می‌توانید به همه محصولات برندهای خارجی و ایرانی دسترسی داشته باشید و هر کدام را با دیگری مقایسه کنید. امکان استفاده از تخفیف‌های مختلف، مطالعه مطالب آموزشی و دسترسی به توضیحات مفصل هر محصول هم در اختیار مشتریان این وب‌سایت ایرانی وجود دارد.

5 نکته مهم برای خرید آنلاین لوازم آرایشی خارجی

حالا که با بهترین مکان برای خرید محصولات آرایشی خارجی آشنا شدید، این 5 نکته مهم را برای پیدا کردن محصول مناسب خودتان در نظر داشته باشید:

1. به‌دنبال نمونه‌های مشابه پوستتان باشید

یک فروشگاه اینترنتی معتبر، امکان تست کردن حضوری لوازم آرایشی را ندارد. بنابراین، شما می‌توانید به‌دنبال نمونه‌های مشابه پوستتان در شبکه‌های اجتماعی باشید. مثلاً اگر پوستتان چرب و روشن است و دنبال یک کرم پودر مایع خوب از مارک‌های خارجی هستید، جمله‌هایی مثل «کرم پودر مایع خوب برای پوست چرب» را سرچ کنید تا ببیند کدام محصول برایتان مناسب است.

2. یک لیست تهیه کنید

مهم‌ترین نکته برای خرید هوشمندانه لوازم آرایشی خارجی تهیه یک لیست است. محصولات آرایشی از مارک‌هایی که مد نظرتان است را لیست کنید تا فقط با یک سرچ ساده در فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان، در دسترس شما قرار بگیرند.

3. کامنت‌ها و بررسی‌ها را بخوانید

یکی از مزایای دیگر یک فروشگاه اینترنتی معتبر، قابلیت مشاهده نظرات مشتریان قبلی است. نکات بسیاری در مورد یک محصول خارجی وجود دارند که دیگران بیشتر از ما می‌دانند و با خواندن کامنت‌های مختلف می‌توان آن‌ها را فهمید. ضمناً خواندن نظرات به‌تان کمک می‌کند تا تجربه یک مشتری که پوست مشابه شما داشته و از محصول مد نظرتان استفاده کرده است را درک کنید.

4. از فیلتر “پرفروش‌ترین محصول” استفاده کنید

فروشگاه‌های آنلاین و معتبر محصولات آرایشی، یک قابلیت مهم دیگر با عنوان «فیلتر» دارند که با استفاده از آن می‌توانید پرفروش‌ترین محصولات یک مارک خارجی را مشاهده کنید. پرفروش‌ترین محصولات، از جمله محصولات باکیفیت و کاربردی‌اند که در بین مشتریان محبوب شده‌اند.

5. رنگ سایه مناسب پوستتان را آنلاین پیدا کنید

مهم‌ترین دلیلی که خانم‌ها در خرید آنلاین محصولات آرایشی وقت زیادی را صرف می‌کنند، انتخاب رنگ مناسب کرم، رژ لب یا خط چشم است. جالب است بدانید سایتی با عنوان foundation وجود دارد که به شما در پیدا کردن بهترین رنگ سایه آرایشی کمک می‌کند. همچنین، این وب‌سایت پس از معرفی رنگ مناسب پوستتان، بعضی از برندهای خارجی محبوب را هم پیشنهاد می‌دهد.

لذت آرایش کردن با لوازم آرایشی خارجی

خرید آنلاین محصولات آرایشی خارجی، می‌تواند کار دشوار و پیچیده‌ای به‌نظر برسد، اما واقعاً اینطور نیست! با در نظر گرفتن نکات و ترفندهای شناختن بهترین فروشگاه خرید مارک‌های خارجی لوازم آرایشی و استفاده از ابزارهای آنلاین همه دشواری‌ها را از میان برمی‌دارد. لوازم آرایشی خارجی اصل که در کم‌تر فروشگاهی پیدا می‌شود، به‌دلیل کیفیت و نتیجه فوق‌العاده‌ای که دارند، در بین خانم‌ها محبوب شده‌اند.

شما می‌توانید برای دسترسی به انواع محصولات آرایشی خارجی عبارتی مثل ** محصولات آرایشی خارجی خانومی ** را در گوگل سرچ کنید. با ورود به فروشگاه اینترنتی خانومی، همه محصولات خارجی مورد نظرتان در یک صفحه قرار می‌گیرند تا پس از یک خرید لذت‌بخش، زیبایی را برایتان به ارمغان بیاورند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر