با ماسک صورت سلامت پوست را حفظ کنید


امروزه استفاده از ماسک صورت نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است و اکثر افراد این نوع ماسک را در برنامه روزانه پوست خود قرار داده اند. هر فرد بسته به نیاز پوست و خواص مورد نظر از ماسک خاصی استفاده می کند. ماسک های لایه بردار، ماسک های خانگی و ماسک های ورقه ای از رایج ترین ماسک های صورت موجود در بازار هستند.

در بین این موارد، ماسک های ورقه ای به دلیل جذابیت و سهولت استفاده از سایر موارد محبوبیت بیشتری دارند. این ماسک ها به شکل صورت انسان بریده شده و داخل آن آغشته به مواد مغذی و عصاره هایی است که فواید زیادی برای پوست صورت دارد. تماس مستقیم این سرم یا اسانس موجود در ماسک های ورقه ای باعث اثرات متعدد این ماسک ها می شود.

البته لازم به ذکر است که قبل از استفاده از این محصول باید نکاتی را رعایت کنید که در صورت عدم توجه به آنها عملا استفاده از این نوع ماسک بی فایده خواهد بود. قبل از استفاده از هر نوع ماسک صورت، ابتدا باید صورت خود را با یک شوینده مناسب پوست بشویید و سپس از یک لایه بردار مناسب برای پاکسازی منافذ پوست از هر نوع آلودگی و آماده سازی آن برای جذب مواد مغذی استفاده کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که ماسک های صورت از هر نوعی که باشد تغییر محسوسی در ظاهر و سلامت پوست ایجاد می کند، بنابراین با ماسک صورت بخر و با استفاده از آن می توانیم سلامت پوست خود را تضمین کنیم.

با Bioaqua از انواع ماسک های صورت لذت ببرید

Bioaqua یکی از محبوب ترین برندهای ماسک صورت است. اکثر محصولات این برند شامل ماسک های ورقه ای می باشد. از آنجایی که تاریخچه ماسک ورقه ای به کره جنوبی می رسد، اکثر تولیدکنندگان این نوع ماسک از کشورهای شرق آسیا هستند.

تنوع محصولات برند آکوا به حدی است که هر نوع پوستی با مشکل پوستی خاص می تواند از یکی از محصولات آن بهره مند شود. این ماسک حاوی عصاره انار، آلوئه ورا، عسل، زغال اخته، شیر، اسید هیالورونیک و سایر محصولات این برند یا سایر محصولات مشابه می باشد.

این برند به جز ماسک صورت Bioaqua او سعی کرد یک تونر یا جوهر مایع خالص تولید کند که هر کدام شبیه به ماسک های صورت حاوی عصاره های خاص بود. اما به دلیل ساختار مایع و خلوصی که دارند تاثیر مستقیم تری روی پوست می گذارند. به غیر از عصاره های گیاهی در ترکیب محصولات Bioaqua استفاده می شود.

به عنوان مثال نیکوتین آمید یکی از آنهاست که هم به صورت ماسک و هم به صورت اسانس در بازار موجود است و از خواص بی نظیر آن می توان به جوان کننده، روشن کننده، کاهش خطوط ریز پوست صورت، پاک کنندگی اشاره کرد. منافذ پوست، افزایش میزان کلاژن و جلوگیری از جوشش اشاره کرد.

یکی از خاص ترین محصولات بیو آکوا ماسک صورت حباب دار است. این ماسک ها به دلیل ساختار مدرن و جالبی که دارند برای بسیاری از افراد جذاب هستند و به همین دلیل از آن ها استفاده می کنند. اما باید توجه داشت که جدا از مشکل ظاهری، این نوع ماسک فواید زیادی برای پوست دارد.

اکسیژن و عوامل کف کننده موجود در ترکیبات این ماسک باعث می شود به محض قرار گرفتن روی پوست شروع به تولید حباب کند. این حباب ها منافذ پوست را از آلودگی پاک می کنند و آن را نرم و صاف می کنند. لایه برداری پوست نیز یکی از اثرات این حباب ها بر روی پوست است. البته باید توجه داشت که ماسک های حباب دار بسته به ساختارشان می توانند خواص دیگری برای پوست داشته باشند.

لطافت پوست را با محصولات موجود در تصاویر احساس کنید

Images نیز مانند Bioaqua یکی از برندهایی است که تمرکز اصلی آن بر تولید محصولات پوستی به ویژه ماسک صورت است. اکثر این ماسک ها به صورت ورقه ای و حاوی عصاره ها و مواد مغذی منحصر به فرد برای پوست هستند. اما جدای از ماسک صورت Images، در بین محصولات آن می توانید محصولی به نام پچ زیر چشم را نیز پیدا کنید.

از آنجایی که این محصول در چند سال اخیر وارد بازار شده و بسیاری از افراد با آن آشنایی ندارند، در این مقاله شما را به اختصار با خواص این محصول آشنا می کنیم. پچ چشم مانند ماسک صورت یکی از محصولاتی است که اولین بار در کره جنوبی تولید و مورد استفاده قرار گرفت.

پچ ها ماسک های کوچکی هستند که با توجه به فرم زیر چشم طراحی شده و ساختاری نرم دارند که با پوست حساس و نازک زیر چشم سازگاری دارد.

مهمترین عملکرد این نوع ماسک آبرسانی و آبرسانی به پوست زیر چشم است که در نهایت منجر به جلوگیری از ایجاد چین و چروک، تیرگی یا پف زیر چشم می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده و محصولات مخصوص پوست صورت، امروزه محصولات متنوعی برای قسمت های مختلف صورت مانند لب یا بینی تولید می شود که می توان از آنها برای پاکسازی پوست بینی و یا لایه برداری استفاده کرد. پوست لب ها لب هایی نرم و لطیف داشته باشد.

این محصولات برای نیازهای کاربر ساخته شده اند و مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن را روز به روز نسبت به دیروز آسان تر می کنند.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

امتیاز شما برای این پست