با کاشت ابروی طبیعی صورت خود را برجسته کنید



کاشت ابرو نچرال برای کسانی که ابروهای کم پشت دارند یا بدون ابرو هستند بسیار مناسب است، همچنین افرادی که بر اثر تصادف یا سوختگی ابروهای خود را از دست داده اند می توانند از روش طبیعی کاشت بهره ببرند. در یک تعریف ساده از کاشت ابرو می توان گفت که فولیکول های مو از پشت سر یا پشت گوش برداشته شده و در محل مورد نظر کاشته می شوند. اما کیفیت کار در زمان کاشت بسیار مهم است و نمی توان نتیجه کاشت را مشخص کرد زیرا این روش برای هر فردی متفاوت خواهد بود.

در طول کاشت، ریشه ها را با ابزارهای مخصوص 0.7 یا 0.6 میلی متر جدا می کنند، سپس با استفاده از سوزن هایی با همان قطر بدون بریدن پوست اضافه می شوند. فرم کلی ابروها باید به صورت جداگانه تعیین شود. لازم به ذکر است که تمامی ریشه ها باید از یک ریشه تشکیل شده باشد و هرگز نباید دو ریشه سه گانه کاشته شود.

زاویه کاشت در کاشت طبیعی ابرو بسیار مهم است و اگر ابروها با زاویه بازتر کاشته شوند در طول رشد به صورت عمودی رشد کرده و باعث ناراحتی می شوند. کاشت ابروهای طبیعی باید توسط متخصصانی انجام شود که تجربه زیادی در این زمینه دارند و شما را به هدف مورد نظر می رساند. به طور کلی کاشت 300 تا 600 ریشه نتایج رضایت بخشی دارد. اگر کاشت ابرو به آرامی انجام شود، آنقدر شما را به ابروهای طبیعی نزدیک می کند که افرادی که این نوع ابرو را ندیده اند متوجه آن نمی شوند.

انواع روش های کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو شباهت زیادی به کاشت مو دارد به این صورت که برای کاشت ابرو از موهای پشت سر یا پشت گوش که موهای ظریفی دارند استفاده می شود. البته آقایان از موهای ضخیم تری از پشت سر استفاده می کنند و خانم ها از موهای پشت گوش استفاده می کنند که نازکتر است. دو روش اصلی برای کاشت ابروهای طبیعی وجود دارد:

جمع آوری واحدهای فولیکولی (بود): در این نوع کاشت موها با سوراخ کننده یا وسیله ای از محل اهدا کننده جدا شده و به قسمت خالی ابروی بیمار پیوند زده می شود. یکی از مزایای مهم این ایمپلنت زخم کمتر و دوره نقاهت کوتاه برای بیمار است.

پیوند واحد فولیکولی (FUT): بخشی از موهای پشت سر یا گوش برداشته می شود و در ناحیه تحت درمان کاشته می شود تا شکل ابروی جدیدی ایجاد شود. روند برش سریعتر از روش FUE است، اما دوره استراحت و اسکار ابرو طولانی تر خواهد بود.

تنها تفاوت آنها در روش کشیدن مو است که در روش FUT نواری از مو از پشت سر برداشته می شود و در حین کاشت ابرو یک اسکار خطی ایجاد می شود. در حالی که کشیدن نوار مو و کاشت آن به روش FUE اسکارهای کوچکتری ایجاد می کند و دوره نقاهت کوتاهتر می شود. زمان مورد نیاز برای روش FUT بیشتر از روش FUE است و البته بستگی به بیمار و میزان موهای مورد نیاز دارد.

علل ریزش ابرو

در اکثر مواقع ریزش ابرو یک بیماری جدی و خطرناک نیست، اما کاملا آزاردهنده است. ریزش مو ممکن است با خارش، خشکی پوست یا ریزش مو در سایر قسمت های بدن همراه باشد. در طول فرآیند درمان، مهم است که با دانستن عواملی که می توانند باعث ریزش شوند، اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

  • کمبود ویتامین

تاثیر آنچه می خوریم و می نوشیم بر ابرو، مژه و مو بر هیچکس پوشیده نیست. مانند همه اندام های بدن ما، ویتامین ها و مواد معدنی خاصی برای ابرو و مو ضروری هستند. بیوتین (B7)، ویتامین C، آهن، روی، سیستئین، اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E و ویتامین B12 بخش مهمی از این فرآیند هستند. کمبود ویتامین به راحتی با یک آزمایش خون ساده تشخیص داده می شود. در صورت لزوم، پزشک شما ممکن است استفاده از مکمل های ویتامین یا اتخاذ یک عادت غذایی سالم را توصیه کند.

  • مشکلات تیروئید

غده تیروئید اندامی پروانه ای شکل به اندازه حدود 2 سانتی متر است که در گردن شما قرار دارد. از کار افتادن این اندام مهم که مسئول تولید هورمونی به همین نام است، باعث از بین رفتن تعادل در بدن می شود. ریزش مو و ابرو یکی از مشکلات احتمالی است که می توان در این فرآیند تجربه کرد. با درمان بیماری تیروئید مورد نظر می توان ریزش ابرو را نیز کنترل کرد.

  • استرس و اختلالات اضطرابی شدید

حتماً ریزش موی ناگهانی را در افرادی که حوادث آسیب زا غیرمنتظره ای را تجربه کرده اند و افرادی که زندگی بسیار پر استرسی دارند دیده اید. در واقع، شرایط روانی مانند استرس، اضطراب و اختلالات اضطرابی که می تواند باعث خلق افسرده شود، می تواند باعث ریزش مو شود و همین امر در مورد ابروها نیز صدق می کند.

  • بلند کردن بیش از حد ابروها

اگر وسواس زیادی برای برداشتن ابروهای خود دارید و بیش از حد لازم این فرآیند را انجام می دهید، ممکن است ریشه ابروی شما «تروما» باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، آسیب به فولیکول ها رخ می دهد و ممکن است متوجه شوید که برخی از نقاط روی ابروهای خود رشد نمی کنند. این پدیده در بین مردم به ریزش ابرو نیز معروف است. اگر متوجه شدید که روال مراقبت از ابرو شما بر خلاف شما عمل می کند، تا جایی که ممکن است به روال برداشتن ابرو خود ادامه دهید. استراحت از روش هایی مانند موچین و اپیلاسیون می تواند به بهبود ابروهای شما کمک کند.

علت اصلی ریزش ابرو ممکن است یک بیماری پوستی موجود باشد. مشکلات رایجی که می توانند باعث ریزش ابرو شوند عبارتند از اگزما، پسوریازیس، درماتیت تماسی، درماتیت سبورئیک و کرم حلقوی. اگر از هر یک از این مشکلات رنج می برید، ابتدا باید با یک متخصص پوست وقت بگیرید تا با پزشک متخصص مشورت کنید. درمان بیماری های پوستی می تواند ریزش مو و ابرو را متوقف کند. علاوه بر این، جراحات یا سوختگی های ناشی از ضربه های جدی به ناحیه ابرو می تواند منجر به ریزش ابرو شود که متاسفانه می تواند دائمی باشد.

  • نحوه کاشت ابرو

پیوند ابروی طبیعی سالم جدید شامل برداشت فولیکول های سالم برای پیوند از پشت سر یا پشت گوش است. فولیکول ها را می توان یکی یکی از پشت سر جمع آوری کرد و برای پیوند یا با برداشتن یک نوار کوچک از پشت سر آماده کرد. ظرافت و دقت در هنگام قرار دادن فولیکول ها در ابروها بسیار مهم است، زیرا هر مو باید در یک زاویه کامل قرار گیرد که نیاز به مهارت و تجربه دارد.

تعداد موهای کاشته شده بسته به موهای ابرو در صورت وجود می تواند تا 50 یا صدها باشد. عمل پیوند چند ساعت طول می کشد و تجربه آن دردناک نخواهد بود. این ناحیه با بی حسی موضعی بی حس می شود و با آرامبخشی داخل وریدی نگه داشتن آن آسان تر است.

همانطور که موهای کاشته شده شروع به رشد می کنند، ممکن است در ابتدا کمی تکه تکه شوند و در ماه های بعد پر شوند. در صورت لزوم، پس از یک سال که نتایج کامل قابل مشاهده است، می توان جراحی پیوند اضافی را انجام داد. از آنجایی که موهای کاشته شده، موهای طبیعی ابرو نیستند، باید مرتباً کوتاه شوند زیرا نسبت به موهای طبیعی ابرو رشد می کنند. نتایج کاملا طبیعی به نظر می رسند و می توانند ظاهر کلی شما را به طرز چشمگیری تغییر دهند.

کاندیدهای این روش باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشند، بدانند در طول جراحی و بهبودی چه انتظاراتی دارند. اگر ابروهای شما نازک، لکه دار یا تقریباً از بین رفته اند، کاشت ابرو ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد.

ویژگی ها و مزایای کاشت ابرو

تکنیک های کاشت ابرو طبیعی در 20 سال گذشته راه طولانی را پیموده اند و اکنون به شما این امکان را می دهند که موهای ابرو کاملا واقعی و طبیعی داشته باشید. می توانید با پزشک خود مشورت کنید و تصمیم بگیرید که در کدام ناحیه از ابروها مو رشد کنید. این تکنیک ها نه تنها برای زنان، بلکه برای مردان نیز کاربرد دارد.

کاشت مو باعث افزایش عزت نفس شما می شود، موهای ابرو عناصر مهم هویت یک فرد هستند. مدل و رنگی که به موهای خود می دهیم مهم ترین عواملی هستند که ما را به آنچه می خواهیم تبدیل می کنند. اگر موهای ابرو شروع به ریزش کنند، می تواند عزت نفس شما را متزلزل کند و شخصیت ما را تغییر دهد.

از آنجایی که موهای کاشته شده شما موهای خودتان است، بسیار طبیعی به نظر می رسد. آنها به طور کامل با موهای ابروهای شما یکپارچه شده و ظاهری طبیعی به شما می دهند.

نتایجی که از کاشت مو به دست می آورید به عوامل زیادی بستگی دارد که مختص شما هستند، اما در کلینیک ایرانی چه اتفاقی می افتد؟ پزشکان و تیم متخصص ما در این زمینه به شما کمک می کنند تا هویت خود را کشف کنید و با انتظارات کاملا واقع بینانه تصمیم به انجام کاشت مو بگیرید.

در مطالب بالا، شما به طور کامل با تکنیک ها و مزایای کاشت ابرو آشنا شدید، زمان تصمیم گیری در مورد انجام یا عدم انجام این روش فرا رسیده است. هنوز هم دوست دارید ابروهای کم پشت یا ضخیم داشته باشید؟ همه این عوامل به تصمیمات شما بستگی دارد اما در هر صورت تیم متخصص ما در کنار شما خواهند بود.

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات پیشنهادات یا نظرات خود را با ما در میان بگذارید و اگر قصد انجام کاشت ابرو طبیعی را دارید می توانید با شماره کلینیک تماس گرفته و اولین نوبت خود را رزرو نمایید.

سوالات متداول

کاشت ابرو نسبت به سایر روش های بزرگ کردن ابرو چه مزایایی دارد؟

کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای ابروهای نازک یا کم پشت است. روش های دیگر مانند میکروبلیدینگ یا خالکوبی ابرو هر چند سال یکبار نیاز به تاچ آپ دارند، کاشت ابرو نیز طبیعی تر از روش های دیگر است. ایمپلنت ها زیر پوست قرار می گیرند تا با موهای طبیعی ابرو شما ترکیب شوند.

خطرات کاشت ابرو چیست؟

خطرات کاشت ابرو نادر است، اما می تواند شامل عفونت، خونریزی و جای زخم باشد. انتخاب یک جراح مجرب و با تجربه در کاشت ابرو بسیار مهم است. تا چند هفته پس از جراحی باید از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو بسته به جراح و محل جراحی متفاوت است. با این حال، معمولاً یک گزینه مقرون به صرفه تر از سایر روش های بزرگ کردن ابرو است.

/ توجه: این مقاله یک گزارش تبلیغاتی است و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات وارد شده ندارد