با Monopoly در سراسر جهان ماجراجویی کنید


گردشگری مسافرتی و ماجراجویی مفهومی جدید در صنعت بزرگ مسافرتی جهان است. در واقع گردشگری ماجراجویی سفری به دل مناطق عجیب، دورافتاده و هیجان انگیز است و تفاوت های زیادی با گردشگری و سفرهای معمولی دارد. این سفر نیاز به برنامه ریزی و آمادگی ویژه قبل و حین تور دارد. پس باید با بهترین تور گردشگری به این مناطق سفر کنید.

گردشگری سفر و ماجراجویی در سراسر جهان

به طور کلی گردشگری انواع مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها گردشگری ماجراجویی است. این نوع سفر برای افرادی که عاشق هیجان و کسب تجربیات جدید هستند توصیه می شود. در سفرهای ماجراجویی و گردشگری به نقاط ناشناخته جهان سفر خواهید کرد و این می تواند بسیار جذاب باشد!

با این نوع گردشگری از فعالیت بدنی و گشت و گذار در طبیعت و مناظر لذت خواهید برد، با آداب، سنت ها و فرهنگ مردمان دیگر آشنا خواهید شد.

خیلی ها فکر می کنند برای داشتن یک سفر ماجراجویانه باید خودشان را به خطر بیندازند و دست به کارهای عجیب بزنند. این کاملا اشتباه است! البته ماهیت سفرهای ماجراجویانه با فعالیت های پرخطر و خطرناک آمیخته شده است. اما هنگام انجام این نوع گردشگری علاوه بر تفریحات پرخطر، باید به ایمنی گردشگران نیز فکر کرد.

به طور کلی، ماجراجویی های نرم و سخت وجود دارد. ماجراجویی های سخت معمولاً شامل فعالیت های مخاطره آمیز مانند کوهنوردی، غواصی، صخره نوردی و غیره است. برای ماجراجویی های نرم، فعالیت های ساده تری مانند دوچرخه سواری، اسب سواری، قایق رانی، پیاده روی و غیره در برنامه سفر گنجانده شده است.

با گشت و گذار در طبیعت بکر و دیدنی، دوچرخه سواری و ورزش در این مکان ها و بازدید از گونه های خاص حیوانات در برخی از کشورها مانند کنیا و نپال می توانید به اوج لذت و هیجان برسید.

گردشگری مسافرتی و ماجراجویی را معرفی کنید

به طور کلی، برخی از سفرهای گردشگری ماجراجویی به چیزی بیش از گشت و گذار نیاز دارند. در یک سفر ماجراجویی باید بتوانید در سواحل و آب های منطقه سوار قایق شوید تا از جاذبه های گردشگری آبی لذت ببرید.

سفر به دور دنیا برای ایجاد چالشی جدید و فراموش نشدنی به گردشگران امکان می دهد با افراد زیادی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و خود این موضوع باعث آشنایی بیشتر آنها با جوامع دیگر و فرهنگ آنها می شود.

در بهترین تور گردشگری، باید بتوانید ورزش ها و فعالیت های هیجان انگیزی مانند پاراگلایدر و هلیکوپتر سواری را تجربه کنید. تجربه انجام برخی فعالیت های دیگر مانند بانجی جامپینگ می تواند بسیار جذاب و فراموش نشدنی باشد. اینها ویژگی هایی است که سفر معمولی را از گردشگری ماجراجویی متمایز می کند.

معمولاً در سفرهای ماجراجویانه خارجی نیازی به داشتن چنین تجربیاتی ندارید و هرکسی می تواند در این تورها شرکت کند. یکی از مهم ترین ویژگی های گردشگری مسافرتی و ماجراجویی، اکتشاف است. در واقع مردم برای کشف ماجراهای هیجان انگیز از مکانی به مکان دیگر سفر می کنند. سفر به نقاطی از جهان که طبیعت و ماجراجویی های عجیبی دارند از دیگر ویژگی های سفرهای ماجراجویی است.

این ماجراها برای همه به خصوص جوانان جذاب است. زیرا هیجان و تجربه ای منحصر به فرد را به ارمغان می آورد.

تور خارج از کشور با Monopy

پلتفرم مونوپی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مناطقی از جهان را در قاره های مختلف به ویژه آفریقا و شرق آسیا که از نظر جغرافیایی، فرهنگی و آب و هوایی تفاوت های زیادی با سایر نقاط جهان دارند، برای گردشگران گران قیمت بشناسد. گروه مونوپی با تحقیقات فراوان به شناسایی پتانسیل های اقصی نقاط جهان می پردازد و سعی در ارائه تورهای گردشگری خارجی ارزان و هیجان انگیز به هموطنان عزیز دارد.

در تور گردشگری خارجی بهترین اقامتگاه ها و هتل های منطقه مورد نظر برای گردشگران رزرو شده است تا افراد پس از گشت و گذار به هتل برگردند و استراحت کنند. در این سفرها بهترین برنامه تفریحی هوایی در نظر گرفته شده و سعی شده است که سفر طبق برنامه و زیر نظر بهترین راهنمایان تور انجام شود.

واضح است که بهترین تور گردشگری، سفر به مناطق بکر جهان است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. گروه مونوپی با تیمی مجرب بهترین آمادگی و برنامه ریزی را برای گردشگران انجام می دهد تا بهترین تجربه سفر ممکن را به دست آورند. قبل از سفر و گردشگری، تیم مونوپی تمامی راهنمایی های لازم را به گردشگران ارائه می کند.