برترین برندهای سیسمونی؛ معرفی مارک های مطرح لوازم نوزاد • مجله تصویر زندگی


یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پدر و مادرانی که در انتظار تولد نوزاد خود هستند، انتخاب بهترین برند سیسمونی نوزاد است که کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشد. همیشه بعد از خبردادن بارداری به اقوام، نصیحت‌های زیادی برای خرید لوازم نوزاد به سمت پدر و مادر روانه می‌شود. همچنین تنوع اقلام بازار برای سیسمونی بسیار بالاست و ممکن است با خرید لوازم بی‌کیفیت، هزینه زیادی نیز هدر برود. خرید از بهترین مارک های سیسمونی خارجی و معتبر کمک می‌کند تا شما نسبت به کیفیت کالا مطمئن باشید. به خصوص برای لوازم مهم سیسمونی مانند کالسکه نوزاد، صندلی ماشین، تخت کنار مادر و … که کیفیت و امکان استفاده طولانی حرف اول را برای خریدنشان می‌زنند؛ زیرا بخش زیادی از کل هزینه سیسمونی به خرید این سه کالای اصلی اختصاص پیدا می‌کند و اگر کیفیت آن‌‌ها پایین باشد، مجبور به هزینه کردن دوباره خواهید بود.

در ادامه به بررسی بهترین برندهای سیسمونی خارجی و ایرانی می‌پردازیم.

معرفی بهترین برندهای سیسمونی نوزاد

اگر می‌خواهید لوازم فرزندتان باکیفیت و زیبا باشد، بهتر است برای خرید سیسمونی نوزاد سراغ برندهای معروف دنیا بروید. برخی از برندها به‌طور اختصاصی یک سری از لوازم نوزاد را ارائه می‌دهند؛ اما برخی دیگر تمام لوازم سیسمونی نوزاد را ارائه می‌دهند و بسیار کامل هستند. مثلا برند دیزنی، تمرکز خود را بر تولید لباس نوزاد و کودک گذاشته و برند کیکابو با لوازم اصلی سیسمونی مانند کالسکه و صندلی ماشین توانسته اعتماد مادران بسیاری را جلب کند. یکی از کارهایی که بسیاری از والدین انجام می‌دهند، انتخاب چند برند معتبر در هر دسته بندی کالایی است. به‌طور مثال شما می‌توانید در چک لیست سیسمونی نوزاد، لیست تمام لوازم ضروری را یادداشت کرده و ذکر کنید که هرکدام از چه برندی خریداری شود؛ لوازم مراقبتی از چیکو، لوازم اصلی سیسمونی مثل کالسکه و صندلی ماشین از کیکابو، لباس از کالکشن زارا یا … .

از برندهای محبوب سیسمونی نوزاد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

برند بیبی کر (Babycare):

این برند با راحتی و ایمنی بالای لوازم تولیدی‌اش شناخته شده. اصل این برند متعلق به کشور انگلستان است اما بیشتر لوازم سیسمونی که از این برند در ایران مشاهده می‌کنیم، ساخت چین هستند. البته لازم به ذکر است که محصولات چینی این برند نیز کیفیت قابل قبولی دارند. محصولات بیبی کر (Babycare) متعلق به چین شامل لوازم بهداشتی و مراقبتی، صندلی نوزاد، صندلی ماشین و سایز لوازم مربوط به کودک و نوزاد است اما برند بیبی کر انگلستان در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کودک و لوازمی مانند پستانک، شیشه شیر و … متمرکز است.

برند بست بیبی (Bestbaby):

این برند از سال ۱۳۸۹ در ایران فعالیت خود را شروع کرده و در حوزه اسباب بازی های تقویت حرکت نوزاد و کودک از باکیفیت‌‌ترین لوازم را تولید می‌کند. همچنین زیر انداز تعویض نوزاد این برند نیز در بین مادران بسیار طرفدار دارد و به نسبت قیمت، کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌دهد. احتمالا در بازار و فروشگاه های خرید سیسمونی این برند را زیاد مشاهده کنید که می‌تواند گزینه خوب و قابل اطمینانی برای خرید باشد.

برند کیکابو (Kikkaboo):

کیکابو (Kikkaboo) یک برند جوان بلغارستانی است که با تاسیس در سال ۲۰۱۶، خیلی سریع با توسعه شعبه اسپانیا در بازارهای اروپایی طرفداران زیادی پیدا کرد. نام کیکابو از یک بازی قدیمی بلغارستانی گرفته شده که در ایران به نام قایم باشک معروف است. این برند به دلیل کیفیت بالای لوازم اصلی سیسمونی نوزاد در داخل ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده و توانسته خود را به عنوان بهترین برند سیسمونی نوزاد بشناساند؛ به طور مثال صندلی ماشین کودک کیکابو در داخل ایران یکی از بهترین و امن ترین صندلی های خودرو کودک محسوب می‌شود و باعث حفظ جان بسیاری از نوزادان و کودکان بوده. بنابراین اگر دنبال برندی هستید که بتوانید سالیان سال، و شاید برای فرزند دوم و سوم، از آن استفاده کنید، کیکابو بهترین انتخاب برای گنجاندن در چک لیست سیسمونی نوزاد شماست.

برند زارا (Zara):

زارا یکی از برندهای شناخته شده در زمینه لباس است که به صورت فست فشن فعالیت می‌کند. این برند اسپانیایی در بین بزرگسالان که به دنبال خرید لباس‌های مد روز و باکیفیت هستند، بسیار شناخته شده و محبوب است. همچنین زارا در زمینه لباس نوزاد و کودک نیز فعال بوده و کالکشن‌هایی در این زمینه طراحی می‌کند که به دلیل طراحی‌های ترند، طرفداران خاص خود را دارد. اگر به دنبال یک برند برای خرید لباس‌های کودک خود هستید، زارا می‌تواند انتخاب خوبی باشد اما در نظر داشته باشید که کیفیت این برند در بازارهای جهانی متوسط رو به پایین است و بهترین انتخاب برای خرید لباس نوزادی در نظر گرفته نمی‌شود.

برند بیبی لند (baby land):

برند بیبی لند یکی دیگر از برندهای معتبر ایرانی است که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را از شرق ایران آغاز کرد و امروزه به بیش از ۱۰ کشور دنیا صادرات دارد. این برند بیشتر در زمینه محصولات مراقبتی ویژه مادران و کودکان متمرکز است و از به روز ترین تکنولوژی‌های دنیا برای تولید لوازم بهداشتی استفاده می‌کند. اگر به دنبال لوازم سیسمونی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ایرانی هستید، بی بی لند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

برند چیکو (Chicco):

برند ایتالیایی چیکو، با قدمت ۵۰ ساله بزرگترین برند تولیدکننده محصولات مخصوص کودکان در اروپا است. علاقه بیش از حد بنیان‌گذار این برند به سلامت کودکان، باعث شد تا محصولات مراقبتی برای محدوده سنی نوزاد تا نونهالان را تولید کند. همچنین در آزمایشگاه این برند با تمرکز بر جمع آوری اطلاعات از نوزادان تا کودکان سه ساله، محصولاتی تولید می‌شود که منطبق با نیازهای واقعی مادر و کودک است. این برند برای والدینی که به دنبال خرید لوازم بهداشتی مثل ست مانیکور، ظروف غذاخوری، شیشه شیر و شوینده با کیفیت بالا هستند، جزو بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

برند سامر (Summer):

برند سامر اینفنت (summer infant)، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت kids2 است که در آمریکا تاسیس شده و یکی از برندهای محبوب این کشور محسوب می‌شود. این شرکت با تولید لوازمی مانند لگن‌های آموزشی، بالشت شیردهی، ست‌های بهداشتی و وان حمام توانسته در داخل ایران نیز توجه والدین بسیاری را جلب کند.

جمع بندی

شاید تمامی برندها نتوانند صفر تا صد لوازم سیسمونی کودک را تشکیل دهند. برای همین زمان خرید وسایل نوزاد، شما می‌توانید تعدادی از بهترین مارک های سیسمونی را مد نظر داشته باشید تا هر کدام از دسته بندی وسایل را از مارک خاصی خریداری کنید. یکی از اقداماتی که می‌تواند به مدیریت خرید تمامی لوازم کمک کند، داشتن چک لیست سیسمونی نوزاد است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما یک لیست تهیه کنید و با یادداشت کردن برندهای مد نظرتان، چیزی را از قلم ننداخته و در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین برند سیسمونی نوزاد کمک کرده باشد و بتوانید با اطلاعات کامل‌تری جهت خرید لوازم فرزند دلبندتان اقدام کنید.