برگزاری مراسم عروسی در هتل اسپیناس پالاس


در هتل اسپیناس پالاس اتاق رزرو نکنید، تعجب نکنید. این بار قرار نیست در هتل اسپیناس پالاس‌‌ از علی‌بابا اتاق بخریم. این دفعه در هتل اسپیناس پالاس مراسم عروسی برگزار می‌کنیم. به نظر شما قیمت هتل اسپیناس پالاس برای برگزاری مراسم عروسی چقدر است؟ صبر کنید، اول هتل اسپیناس پالاس را بشناسیم. بعد از آن سراغ رزرو تالار در هتل اسپیناس پالاس می‌رویم.

موقعیت تالار هتل

در واقع باید تالار‌های هتل اسپیناس پالاس گفت. هتل اسپیناس پالاس تالارهای مختلفی از جمله تالار پارس، سالن برنا، سالن پارسا و.. را دارد. در هتل اسپیناس پالاس سالن مدنظر خودتان را پیدا کنید، تیم هتل اسپیناس پالاس تدارکات مراسم ازدواج، تزئینات سالن عروسی و هماهنگی بین تیم آشپزی با منو موردنظر شما را آماده می‌کنند. برای اینکه بتوانیم تالار عروسی را در هتل اسپیناس پالاس انتخاب کنیم، باید هتل اسپیناس پالاس را بیشتر بشناسیم. پس سراغ معرفی هتل اسپیناس پالاس برویم.

سایر بخش‌های هتل

هتل اسپیناس پالاس بخش‌های مختلفی از جمله: رستوران با منو خوشمزه، کافی‌شاپ و اتاق جلسات دارد. بریم با هر کدام از این بخش‌ها آشنا شویم.

اتاق جلسات هتل

_ تالار پارس

تالار پارس مجلل‌ترین تالار در هتل اسپیناس پالاس است. این تالار با دکوراسیون لوکسی که دارد، برای برگزاری جلسات و سمینارها مناسب است. این تالار ظرفیت بین 200 تا 350 نفر را دارد. به نظر شما قیمت هتل اسپیناس پالاس برای این قسمت چقدر است؟

_ اتاق جلسه برنا

اتاق جلسه برنا در هتل اسپیناس پالاس با ظرفیت 50 نفر آماده برگزاری جشنواره‌ها، سمینارها است.

_ تالار پارسه 1 و 2

تالار پارسه 1 و 2 در طبقه دوم هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته است. این تالارها ظرفیت بین 200 نفر را دارند. این تالار آماده برگزاری مراسم ازدواج شما است.

_ تالار ایوان

نظر شما درباره برگزاری مراسم در تالار با معماری سنتی چیست؟ این تالار ظرفیت 300 نفر دارد همایش و سمینار‌ها در این تالار برگزار می‌شود.

رستوران‌های هتل

هتل اسپیناس پالاس رستوران‌های مدرن و سنتی متفاوتی دارد. در رستوران بین‌المللی لاتون سرآشپزان حرفه‌ای غذاهای بین‌المللی را با بهترین مواد طبخ می‌کنند. در رستوران سنتی دیبا سرآشپزان غذا را در محیطی سنتی با موسیقی زنده برای مهمانان سرو می‌کنند. اسکای لانژ که در بالاترین طبقه هتل اسپیناس پالاس قرار دارد، در این رستوران می‌توانید انواع غذا را با بهترین کیفیت با منظره روبه تهران میل کنید.

لابی هتل اسپیناس

وقتی به هتل اسپیناس پالاس بروید، در نگاه اول چشمتان به لابی مجلل و مدرن این هتل می‌افتد. لابی هتل اسپیناس پالاس امکانات و خدمات متنوعی از جمله: کافه سان ست، بیزینس سنتر و مرکز خرید دارد. در ادامه درباره مرکز خرید، بیزینس سنتر و کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس صحبت می‌کنیم.

_ مرکز خرید

فروشگاهی مختلفی در لابی هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. برند معروف هاکوپیان که در زمینه کت‌وشلوار فعالیت می‌کنند، در لابی این هتل است.

_ بیزینس سنتر

در بینرنس سنتر می‌توانید انواع خدمات چاپ و کپی استفاده کنید. همچنین در این قسمت امکان استفاده از اینترنت پر سرعت را دارید.

_ کافه سان ست

در این کافه انواع غذاهای خوشمزه با طعم عالی همراه با موسیقی زنده پیانو برای مهمانان سرو می‌شود.

جاذبه‌های اطراف هتل

هتل اسپیناس پالاس با پارک پرواز، نمایشگاه بین‌المللی کتاب فاصله کمی دارد. البته با حدود 30 دقیقه رانندگی، می­توانید از هتل اسپیناس پالاس به برج میلاد بروید.

قوانین ورود و خروج

مهمانان از ساعت 15 بعدازظهر می‌توانند اتاق خود را تحویل بگیرند؛ در ساعت 12 ظهر اتاق را تخلیه کنند.

مرکز سلامت هتل

مرکز سلامت هتل اسپیناس پالاس خدمات متنوعی از جمله: خدمات زیبایی آقایان، خدمات زیبایی بانوان، باشگاه ورزشی، استخر و سونا دارد.

امکانات و خدمات هتل

هتل اسپیناس پالاس امکانات و خدمات متنوعی همچون: دستگاه خودپرداز بانک، خدمات اینترنت بی‌سیم، تالار عروسی و سالن کنفرانس است.

رزرو هتل اسپیناس

اکنون که با بخش‌های مختلف هتل اسپیناس پالاس آشنا شدیم. اگر برای مراسم عروسی می‌خواهید از هتل اسپیناس پالاس اتاق رزرو کنید، به اپلیکیشن علی‌بابا بروید. در برنامه علی‌بابا برای رزرو هتل از اسپیناس پالاس ابتدا در اپلیکیشن علی‌بابا حساب کاربری ایجاد کنید. در صفحه اصلی برنامه علی‌بابا وارد بخش هتل شوید، در این قسمت هتل اسپیناس پالاس را جست‌وجو کنید. از بین اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس، اتاق یا سوئیت مدنظر خودتان را انتخاب کنید. بعد از پرداخت هزینه رزرو اتاق یا سوئیت، رسید نهایی رزرو هتل تهران برای شما ایمیل می‌شود.

قیمت هتل اسپیناس

قیمت هتل اسپیناس پالاس باتوجه‌به ظرفیت اتاق‌ها و امکانات و خدمات هر اتاق یا سوئیت فرق دارد. برای مثال قیمت هتل اسپیناس پالاس برای سوئیت جونیور برای یک شب 13 میلیون است.

قوانین استرداد هتل

حتما کنسلی هتل اسپیناس را 48 ساعت قبل از تاریخ ورود هتل، به هتل اسپیناس پالاس اطلاع دهید. کنسلی رزرو هتل اسپیناس پالاس تا 24 ساعت قبل از ورود 100 درصد نرخ جریمه روز اول کسر می‌شود.

برگزاری مراسم عروسی

اکنون که با زیروبم هتل اسپیناس پالاس آشنا شدیم. وقت آن است که تالار عروسی را رزرو کنیم. رزرو اتاق یا سوئیت را از علی‌بابا را از دست ندهید. حتما قبل از رزرو قیمت هتل اسپیناس پالاس را از علی‌بابا چک کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر