بهترین خطوط هوایی ایران در مسیر تهران-استانبول


با توجه به اینکه حجم سفر از ایران به ترکیه در طول سال زیاد است، ایرلاین های مختلفی را می توان یافت که این مسیر را پوشش می دهند و بلیط های مختلفی را برای مسافران تهیه می کنند.

در بین ایرلاین های ایرانی موارد مختلفی وجود دارد که شامل پرواز مستقیم تهران به استانبول با یک برنامه مشخص است که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

کدام ایرلاین های ایرانی از تهران به استانبول پرواز مستقیم دارند؟

برای کسانی که ترجیح می دهند در سفر به ترکیه بتوانند راحت تر با خدمه ارتباط برقرار کنند، امکان خرید بلیط از یکی از ایرلاین های ایرانی وجود دارد.

در واقع انتخاب پروازهای ایرلاین های ایرانی به کاهش هزینه های سفر شما کمک می کند. این شرکت ها در حال حاضر بلیط های اکونومی و بیزینس کلاس را به مسافران ارائه می دهند و شامل موارد زیر می باشند.

قشم ایر

قشم ایر در سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت توانست با بهبود خدمات خود امکان رزرو پرواز مستقیم از تهران به استانبول و برگشت را در اختیار مسافران قرار دهد.

این ایرلاین به صورت هفتگی به شهر استانبول که دارای کلاس اکونومی و بیزینس است، پرواز می کند. خدمات خوب، کیفیت غذا و برخورد خوب خدمه از جمله ویژگی های قشم ایر است.

در حال حاضر قشم ایر 13 فروند هواپیما دارد که عموما استانداردهای لازم را دارند و از امنیت خوبی برخوردار هستند و از طرفی قیمتی به صرفه برای بلیط هواپیما استانبول در نظر می گیرند.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایران ایر که با نام هما نیز شناخته می شود، به عنوان قدیمی ترین ایرلاین کشورمان شناخته می شود و با داشتن تعداد زیادی هواپیما و ارائه پروازهای متنوع، یکی از بزرگترین ایرلاین ها نیز محسوب می شود.

هواپیماهایی که این شرکت برای پوشش سفرهای خارج از کشور مانند تهران به استانبول و بالعکس استفاده می کند از فناوری پیشرفته و به روز استفاده می کند و ایمنی پرواز را تضمین می کند تا با خیال راحت ایران ایر را برای سفر به ترکیه انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های بارز ایران ایر خدمات پذیرایی عالی آن است که روزانه تعداد زیادی غذای سرد و گرم در اختیار مسافران قرار می دهد و به طور کلی در ارائه خدمات بسیار خوب عمل می کند.

بلیط هواپیما تهران به استانبول توسط ایران ایر در کلاس های اکونومی و بیزینس ارائه می شود. در کلاس اکونومی به دلیل فاصله مناسب بین صندلی ها می توانید با صرف هزینه ای مناسب در طول سفر احساس راحتی کنید. خرید بلیط استانبول تهران از فرودگاه های ترکیه نیز از این شرکت امکان پذیر است.

شرکت ماهان ایر

ماهان ایر یکی دیگر از ایرلاین های بزرگ و باسابقه ایرانی است که در مسیر تهران به استانبول پروازهای خارجی را انجام می دهد و به طور رسمی فعالیت خود را در سال 1371 آغاز کرد.

در ناوگان ماهان ایر نزدیک به 54 فروند هواپیما وجود دارد که می توان گفت در صدر لیست ایرلاین های ایرانی و محبوب در بین مسافران قرار دارد.

برای خرید بلیط از تهران به استانبول در ماهان ایر می توانید بلیط خود را در کلاس اکونومی و بیزینس خریداری کنید که هر کدام قیمت، خدمات و امکانات رفاهی خاص خود را دارند.

خدمه حاضر در پروازهای ماهان ایر کاملا آموزش دیده و واجد شرایط هستند و بهترین خدمات را در طول سفر به مسافران ارائه می دهند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

شرکت هواپیمایی کیش ایر

یکی از جدیدترین ایرلاین های ایرانی که پس از افتتاح فرودگاه بین المللی جزیره کیش تاسیس شد، کیش ایر نام دارد که به لطف ناوگان هوایی پیشرفته خود توانسته جایگاه خوبی در بین ایرلاین های داخلی کسب کند.

پروازهای کیش ایر از تهران به استانبول در ساعات اولیه صبح انجام می شود و در طول سفر می توانید از انواع پذیرایی از جمله غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید.

شرکت کترینگ کیش ایر روزانه نزدیک به 10000 سرویس غذایی ارائه می دهد که توسط بهترین سرآشپزها انجام می شود و در نتیجه کیفیت بالایی دارند.

شرکت هواپیمایی معراج

معراج از دیگر ایرلاین های ایرانی است که مسیر مستقیم استانبول را طی می کند و تاریخچه آن به سال 2009 برمی گردد، مهمانداران این ایرلاین با تجربه و خوش برخورد هستند که یکی از ویژگی های مهم آن است.

باید گفت که شرکت هواپیمایی معراج تنها ایرلاین ایرانی است که اخیراً علاوه بر تجارت و اکونومی، چند صندلی در فرست کلاس برای مسافران فراهم کرده است.

شرکت معراج دارای پروازهای روزانه به استانبول می باشد که شامل خدمات و امکانات فراوانی از جمله تجهیزات پذیرایی مناسب و سرگرمی در داخل پرواز می باشد تا مسافران سفری خوش را تجربه کنند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب هواپیمایی معراج که باعث محبوبیت بیشتر در بین مسافران می شود، کمترین تاخیر پرواز و امکان رسیدن به موقع به مقصد است.

هواپیمایی آسمان

آسمان یکی از ایرلاین های قدیمی ایرانی است که پروازهای متعددی در مسیرهای خارجی از جمله تهران به استانبول انجام می دهد و خدمات قابل قبولی را به مسافران ارائه می دهد.

تمرکز بر ارتقای کیفیت فنی و عملیاتی کارکنان در کنار گسترش ناوگان هوایی یکی از اهداف مهم شرکت هواپیمایی آسمان است که طی سالیان فعالیت خود در این زمینه موفق بوده است.

نتیجه

ایرلاین های ایرانی در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته اند و چندین مسیر خارجی مانند پروازهای تهران به استانبول را پوشش می دهند. شرکت های هواپیمایی ذکر شده در این مقاله خدمات و امکانات قابل قبولی را برای مسافران آماده می کنند.

سوالات متداول

بهترین خطوط هوایی ایران برای مسیر تهران-استانبول کدامند؟

ایران ایر، قشم ایر، ماهان، معراج، آسمان و کیش ایر از برترین ایرلاین های ایرانی هستند.

ایرلاین های ایرانی چه کلاس های پروازی ارائه می دهند؟

اکثر خطوط هوایی دارای کلاس اکونومی و تجاری هستند و معراج اخیراً فرست کلاس را به مسافران ارائه کرده است.

بلیط هواپیما تهران به استانبول را از ایرلاین های ایرانی از کجا بخریم؟

با مراجعه به سایت اسنپ تریپ می توانید بلیط انواع خطوط هوایی را خریداری کنید.