بهترین هتل های بشیکتاش استانبول کدامند؟


اگر به دنبال یک هتل 5 ستاره با امکانات خوب در منطقه اروپایی استانبول هستید که به تنگه بسفر و بخش آسیایی استانبول نزدیک است، قطعا هتل سوئیس هتل بسفر استانبول این یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید اتاق مورد نظر خود را برای این منظور انتخاب و رزرو کنید.

در این مقاله به بررسی این منطقه از استانبول و هتل هایی که می توانید در این منطقه رزرو کنید می پردازیم. در پایان مقاله اطلاعات خوبی در مورد منطقه بشیکتاش خواهید داشت و می توانید انتخاب بهتری در مورد رزرو هتل خود داشته باشید.

استانبول یک شهر آسیایی-اروپایی است

برای رفتن به منطقه بشیکتاش ابتدا باید در مورد استانبول توضیحاتی ارائه کنیم و سپس در مرحله بعد در مورد این منطقه صحبت کنیم. همانطور که بسیاری از شما می دانید استانبول از دو بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است. هر کدام از این قطعات ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند که تفاوت بین این دو قسمت را ایجاد خواهد کرد.

در بخش اروپایی بیشتر نشانه های پیشرفت و توسعه اروپا به چشم می خورد و مدرنیته به این قسمت راه پیدا کرده و بیشتر ملموس است.

در بخش آسیایی بیشتر شاهد نشانه های سنتی و فرهنگ باستانی ترکیه خواهیم بود. اما ظاهر کلی دو نقطه شهر آنچنان متفاوت نیست و از نظر امکانات نیز تفاوت بزرگ و محسوسی را شاهد نخواهیم بود.

بشیکتاش یکی از معروف ترین مناطق استانبول در بخش اروپایی است

بسیاری بر این باورند که ریشه نام بشیکتاش باستاس (به معنی پنج سنگ) است و دلیل آن وجود پنج ستون است که در گذشته برای پشتیبانی از کشتی ها استفاده می شده است.

اما هستند کسانی که دلیل نامگذاری این شهر را درست نمی دانند و ریشه آن را از کلمه ترکی «سنگ گهواره» می دانند و داستان هایی نیز در این رابطه نقل کرده اند.

این منطقه در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و یکی از معروف ترین محله های آن به حساب می آید. این منطقه همچنین به عنوان یکی از بنادر اصلی برای سفر بین شهرهای ساحلی بخش آسیایی و اروپایی استانبول مورد استفاده قرار می گیرد.

بشیکتاش محله های معروف زیادی نیز دارد. محله های ببک، اتیلر، لونت، آرناوت کوی، اورتاکوی، اولوس و نیشان تاشی در این منطقه قرار دارند و از محله های خوب استانبول هستند.

دیدنی های بشیکتاش

به دلیل وجود آثار تاریخی و موزه های متعدد، این منطقه برای گردشگران بسیار جذاب است و همواره از این منطقه بازدید زیادی می کنند. یکی از معروف ترین آثار تاریخی استانبول و حتی ترکیه در منطقه بشیکتاش قرار دارد. کاخ دولما باغچه به عنوان بزرگترین کاخ شهر شناخته می شود و از نظر اهمیت با کاخ توپکاپی برابری می کند.

این کاخ نه تنها به دلیل معماری زیبایش اهمیت و شهرت پیدا کرد، بلکه مصطفی کمال آتاتورک آخرین روزهای زندگی خود را در این کاخ گذراند و وجود بزرگترین فانوس دنیا به وزن 4.5 تن در دلمه باغچه. از دیگر جاذبه های بشیکتاش می توان به کاخ یلدیز، کاخ چیرگان، کاخ های فریه، پارک یلدیز و مقبره بارباروسا اشاره کرد.

اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، پیشنهاد می کنیم به این مکان های دیدنی بروید و چند ساعتی را برای بازدید از آن ها وقت بگذارید. می توانید در این منطقه در امتداد تنگه بسفر قدم بزنید و از زیبایی های آن نهایت لذت را ببرید و با نشستن در کافه هایی که در کنار آب قرار دارند لحظاتی را به استراحت اختصاص دهید.

رزرو هتل استانبول در منطقه بشیکتاش

بنا به دلایلی که قبلا ذکر شد، این منطقه پذیرای مهمانان زیادی خواهد بود و باید شرایط مناسبی را برای اقامت همه آنها فراهم کند. به همین دلیل هتل های زیادی در این منطقه ساخته شده است که متناسب با هر سلیقه و بودجه ای باشد. در زیر شما را با یکی از معروف ترین هتل های این لیست آشنا می کنیم.

رزرو هتل Swissotel Bosphorus استانبول

این هتل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره استانبول است که امکانات بسیار مناسبی را برای مهمانان خود فراهم می کند. این هتل که در منطقه بشیکتاش قرار دارد، منظره بسیار زیبایی از تنگه بسفر را در مقابل چشمان مهمانان خود به نمایش می گذارد.

از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، اسپا، سالن بدنسازی و رستوران اشاره کرد. طراحی اتاق های این هتل الهام گرفته از معماری سوئیسی و فرهنگ ترکی است و تمامی اتاق ها دارای امکانات مدرن و امروزی هستند. همچنین برای راحتی میهمانان وای فای رایگان در تمامی قسمت های هتل وجود دارد.

در رستوران این هتل که در طبقه 16 واقع شده است، می توانید انواع غذاهای ترکی، بین المللی و سوئیسی را با چشم اندازی زیبا از تنگه بسفر میل کنید. همچنین در کافه این هتل می توانید ضمن لذت بردن از موسیقی جازی که به گوشتان می رسد، نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

اتاق های این هتل تنوع زیادی دارند و با چشم اندازی از باغ یا تنگه بسفر در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت. آخرین چیزی که باید در مورد این هتل بدانید مقرون به صرفه بودن آن است. فاصله کوتاه تا خیابان استقلال، دسترسی راحت به سیستم حمل و نقل عمومی، بازارها و مکان های دیدنی لیست مزیت های این هتل را کامل می کند.

از دیگر هتل هایی که می توانید در این منطقه بازدید کنید می توان به هتل پلازا، هتل رادیسون بلو، هتل رافلز، هتل رنسانس بسفروس، هتل شانگری لا بسفروس، هتل فور سیزنز و هتل کنراد اشاره کرد که همگی از کیفیت خدمات خوبی برخوردار هستند. این منطقه به دلیل شرایط خاصی که دارد گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و می توان گفت در زمینه گردشگری کمبودی نخواهید دید.

کافی است با مراجعه به سایت Fly Today هتل ها را با هم مقایسه کنید و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. شما می توانید تمام هتل های استانبول را در منطقه بشیکتاش یا هر نقطه دیگری از این شهر با کمترین قیمت رزرو کنید و از سفر خود لذت ببرید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.