به روز رسانی برنامه آبی؛ سال جدید، نسخه جدید


محاسبه دنگ، خدمات خودرو و بررسی خاطرات آبی در سال گذشته از جمله نکات برجسته نسخه سوم اپلیکیشن آبی است.
این روزها نسخه جدید اپلیکیشن بلوبانک سامان با امکانات جدید و تغییرات جذاب در اختیار کاربران این نئوبانک قرار گرفته و آماده دانلود و نصب بر روی گوشی شما می باشد.

اگر هنوز برنامه Blue را دانلود نکرده اید، می توانید آن را از اینجا دانلود کنید و اگر برنامه را به روز نکرده اید، می توانید برنامه خود را از اینجا به روز کنید.

بازی حافظه با آبی

با دریافت آخرین نسخه برنامه Blue، می توانید از خاطرات خود با Blue در 1402 در روزهای اولیه 1403 بازدید کنید. برای مثال، ببینید زمانی که عضو خانواده آبی شدید چند نفر بودید و چند روز گذشته است. از زمانی که با آبی بودی با مشاهده این خاطرات می توانید ببینید که چند بار با Blue خرید کرده اید و چند نفر با کد دعوت شما به Blue اضافه شده اند. در بخش مرور لاگ می توانید ثروتمندترین و کم سودترین روز و ماه خود را در سال 1402 مشاهده کنید. بخش بررسی تاریخچه نسخه جدید همچنین به شما می گوید که بیشترین پول را از حساب خود به چه کسی واریز کرده اید.

برای یادآوری خاطرات سال گذشته با آبی، پس از دانلود و نصب یا به روز رسانی نسخه سوم اپلیکیشن آبی، وارد اپلیکیشن شده و به بخش فروشگاه بروید. گزینه “مرور خاطرات امسال با آبی”؛ “What Happened Summary” را انتخاب کنید و با آبی در خاطرات خود اسکرول کنید. همچنین می توانید هر صفحه از خاطرات خود را که می خواهید در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. فقط فراموش نکن! برای استفاده از این سرویس تا پایان فروردین فرصت دارید.

پرداخت های معوق؛ نوشیدنی بدون دردسر و آسان

پس از بررسی خاطرات، نوبت به استفاده از سرویس جدیدی می رسد که به آخرین نسخه اپلیکیشن آبی اضافه شده است. با دانلود و به روز رسانی نسخه سوم اپلیکیشن آبی، می توانید به تب فروشگاه رفته و از بین سرویس های مختلف، سرویس «دونگ» را انتخاب کنید. این سرویس جدید به شما این امکان را می دهد که یک گروه با دوستان، اعضای خانواده، همکاران یا گروه دیگری ایجاد کنید، نام و تصویری را برای آن گروه انتخاب کنید و اعضای مورد نظر خود را به گروه دعوت و اضافه کنید.

برای افزودن یک عضو به گروه، می‌توانید از میان مخاطبین خود عضوی را به گروه اضافه کنید و می‌توانید پیوند دعوت را برای هر کسی که می‌خواهید به گروه اضافه کنید ارسال کنید تا با استفاده از آن پیوند به گروه اضافه شوند. البته به یاد داشته باشید که فقط می توانید با کسانی که اکانت Blue دارند گروه تشکیل دهید.

با این سرویس، پرداخت کننده یا پرداخت کننده های گروهی را انتخاب کنید، پرداخت کننده وارد هزینه های پرداخت شده گروه می شود، دنگ اعضا محاسبه می شود و هرکسی می تواند به راحتی در همان گروه تراکنش کرده و دنگ خود را پرداخت کند. با سرویس دنگ بلو می توانید به صورت دسته جمعی خوش بگذرانید، قهوه بخورید و بدون دردسر حسابداری به سفر بروید. پس با خیال راحت محاسبه سهام و هزینه ها را به سرویس دنگ بلو بسپارید.

استعلام و پرداخت هزینه ماشین اشتباه؛ فقط با یک دکمه

قابلیت جدیدی که به آخرین نسخه اپلیکیشن آبی اضافه شده است، سرویس مرجع و پرداخت خلافی خودرو به صورت تلفیقی است. برای اطلاع از تعداد تخلفات خودرو یا موتور شما و پرداخت این تخلف کافی است وارد قسمت «سرویس خودرو» فروشگاه آبی اپلیکیشن شوید و خودرویی که قصد دریافت خلافی را دارید ثبت کنید.

برای ثبت نام خودرو باید مشخص کنید که می خواهید خودرو ثبت کنید یا موتورسیکلت. سپس شماره پلاک را ثبت کنید و سپس با پرداخت 5 هزار و 200 تومان مجموع تخلفات خودرو یا موتور مورد نظر خود را مشاهده کنید. پس از دریافت استعلام خلافی می توانید ظرف چند ثانیه این مبلغ را پرداخت کرده و تخلف خودروی خود را لغو کنید.

توجه! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر