تجزیه و تحلیل قیمت NatCoin; آیا قیمت NOT امسال به 1 دلار خواهد رسید؟


با وجود ضعف بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی، قیمت NatCoin قدرت صعودی قابل توجهی را نشان می دهد. NotCoin (NOT) در ابتدای هفته متحمل ضرر شد زیرا افزایش ریسک های اقتصاد کلان فشار فروش قابل توجهی را بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال وارد کرد. با این حال، از زمان رسیدن به قیمت محلی 0.015 دلار در روز سه شنبه، قیمت NatCoin نزدیک به 40 درصد افزایش یافته و به 0.21 دلار در روز جمعه رسیده است.

NatCoin در حال حاضر با قیمت 0.020 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن کمی کمتر از 2 میلیارد دلار است که آن را چهل و نهمین ارز دیجیتال بزرگ در CoinMarketCap می کند. وب سایت فینبولد در گزارش تحلیلی جدید خود نگاهی به وضعیت قیمت NatCoin و احتمال افزایش آن به سطح یک دلار در سال جاری دارد که در ادامه می خوانیم.

چرا کارشناسان نسبت به NatCoin خوشبین هستند؟

NatCoin یک ارز دیجیتال مبتنی بر بازی بلاک چین بومی تلگرام Ton (TON) است که توسط بنیانگذاران پیام رسان محبوب تلگرام ایجاد شده است. به لطف ادغام این بلاک چین با اکوسیستم پیام رسانی تلگرام و مقیاس پذیری بسیار بالای آن، Tone به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین شبکه های سطح 1 در صنعت وب 3 است ارزهای دیجیتال برای عموم مردم

به عنوان مثال، افزایش روزانه تعداد آدرس‌های فعال در شبکه تون تا کنون از اتریوم در این ماه پیشی گرفته است. همچنین شایان ذکر است که کل سرمایه قفل شده شبکه Toon (TVL) به 600 میلیون دلار رسیده است و استخر Tether آن اکنون بیش از 450 میلیون دلار Tether در کمتر از 2 ماه دارد.

محبوبیت روزافزون این بلاک چین منجر به چشم انداز افزایش قابل توجه قیمت NatCoin شده است. با این حال، قابلیت Play-to-Earn NatCoin کارشناسان را نسبت به پتانسیل رشد آن بسیار خوشبین کرده است.

NatCoin در ابتدا به عنوان یک بازی دوستانه مبتدی در تلگرام راه اندازی شد که در آن بازیکنان می توانستند تنها با ضربه زدن روی صفحه، ارز دیجیتال رایگان کسب کنند. محبوبیت این بازی به سرعت در حال افزایش است. این امر منجر به افزایش قابل توجه خرید NatCoin توسط سرمایه گذاران و افزایش قیمت آن شد.

آیا قیمت NatCoin در سال 2024 به 1 دلار می رسد؟

مقاومت قیمتی NatCoin در برابر کاهش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال از دید فعالان بازار پنهان نمانده است. در دوره‌ای که اکثر آلت‌کوین‌ها – از جمله اتریوم – نشانه‌هایی از ضعف جدی را نشان داده‌اند، NatCoin ثابت ماند و حتی در ماه گذشته بیش از 36 درصد افزایش یافت.

مهمتر از آن، همبستگی قیمت NatCoin با بیت کوین به طور قابل توجهی کاهش یافته است. این بدان معناست که روند نزولی بیت کوین یا احساسات منفی کلی در بازار تأثیر منفی زیادی بر قیمت NatCoin نخواهد داشت.

قیمت NatCoin در حال حاضر در محدوده سطح مقاومت قرار دارد 0.020 دلار تثبیت می کند. شکست قیمت بالاتر از این سطح می تواند یک حرکت بزرگ دیگر برای این سکه مبتنی بر تلگرام باشد و راه را برای قله های قیمتی جدید هموار کند.

در دراز مدت، NatCoin این پتانسیل را دارد که به یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده در چرخه صعودی فعلی تبدیل شود. اگرچه قیمت هدف 1 دلار در این مرحله، ممکن است دست نیافتنی به نظر برسد.

برای اینکه قیمت NatCoin به 1 دلار برسد، ارزش بازار آن باید به 100 میلیارد دلار برسد که در کوتاه مدت چندان منطقی به نظر نمی رسد. اما به گفته تحلیلگران فینبولد، این ارز دیجیتال همچنان پتانسیل رسیدن به بالاترین حد خود را دارد 0.50 دلار وجود دارد