تجزیه و تحلیل قیمت NatCoin; آیا می توانیم انتظار ATH دیگری را داشته باشیم؟


توکن NOT در چند روز گذشته از جهت قیمت TON پیروی کرده است و تقاضای شدید حجم معاملات آن را به 1.37 میلیارد دلار رسانده است. زمانی که بیت کوین به 65000 دلار و اتریوم به زیر 3400 دلار رسید، NatCoin عملکرد بهتری داشت.

به گفته Valx، قیمت NatCoin در حدود 0.02 دلار معامله می شود و به نظر می رسد از روند نزولی خود خارج شده است. در این مقاله به بررسی وضعیت و تحلیل قیمت NatCoin می پردازیم.

احساسات بازار در NatCoin صعودی است

طبق آخرین افزایش قیمت، اکنون به نظر می رسد که NatCoin و TonCoin یکسان شده اند. از چنین منظری، احساسات پیرامون Notcoin به طرز باورنکردنی صعودی است. به عنوان مثال، شاخص احساسات وزنی در 13 ژوئن (24 ژوئن) 0.178 بود. این در حالی است که در زمان انتشار این مقاله همین شاخص به 0.617 رسیده است. افزایش قابل توجه اندیکاتور در مدت زمان کوتاه نشان می دهد که نظرات آنلاین در مورد NOT بسیار مثبت تر از نزولی برای توکن بوده است.

به غیر از افزایش قیمت و احساسات صعودی، حجم معاملات Notcoin از مرز 1 میلیارد دلار نیز عبور کرد. رشد حجم معاملات در روز گذشته 131 درصد افزایش یافته است. حجم تراکنش برای قیمت و جهت یک ارز دیجیتال بسیار مهم است. این نشان می دهد که آیا فعالان بازار به یک توکن علاقه مند هستند یا خیر.

حرکت قوی در حجم معاملات به همراه افزایش قیمت نشان دهنده افزایش فشار خرید است. از طرفی اگر افزایش حجم با کاهش قیمت همراه باشد به معنای افزایش فشار فروش است.

امکان اصلاح قیمت یا ادامه افزایش

همانطور که در تحلیل قبلی اشاره کردیم، NatCoin در یک الگوی گوه نزولی قرار داشت که خوشبختانه توانست بر روی این الگوی کلاسیک صعودی عمل کند و آن را به سمت بالا بشکند.

حالا جعبه قرمز یک ناحیه مقاومتی است که کمی جلوی افزایش قیمت را گرفته است. اگر این ناحیه شکسته شود، که در محدوده 0.02 دلار است، می توانیم انتظار داشته باشیم که یک ATH جدید ثبت کنیم.