تمام لباس های تابستانی کار را از طراحان خیاطی بخرید


Sewing Designers یکی از تولیدکنندگان باسابقه و قابل اعتماد ایرانی است که با تکیه بر توان ایرانی و تکنولوژی جهانی سال هاست در زمینه تولید پوشاک کار و پوشاک صنعتی فعال است. مجموعه طراحان خیاط در طول سالیان متمادی توانسته است با تولید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب رضایت کارفرمایان ایرانی را جلب کند و به خود افتخار کند. در ادامه شما را با انواع لباس کار تابستانی از طراحان خیاط آشنا می کنیم.

لباس کار تابستانی

لباس کار تابستانی باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. این نوع لباس کار باید سبک و قابل تنفس باشد و از پرسنل در برابر خطرات محیط کار محافظت کند. در ضمن جنس پارچه باید به گونه ای باشد که عرق بدن انسان را به خود جذب کند و زود خشک شود. به همین دلیل، این مدل لباس کار را نمی توان از 100% پنبه یا 100% الیاف مصنوعی تهیه کرد. بنابراین معمولاً پارچه هایی که برای لباس کار تابستانی استفاده می شود، پارچه های مخلوط و کارایی بالا هستند.

تیشرت تبلیغاتی

تی شرت های تبلیغاتی از جمله مواردی هستند که در دنیای بازاریابی امروزی جای خود را دارند. تی شرت تبلیغاتی مناسب علاوه بر اینکه تصویر برند شما را به خوبی نمایش می دهد باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. در واقع اگر کیفیت، طراحی و ساختار تی‌شرت‌های تبلیغاتی استانداردهای لازم را نداشته باشد، هرگز آن‌طور که باید مورد استفاده مردم قرار نمی‌گیرد. بنابراین، کارکرد اصلی خود را به عنوان یک کالای تبلیغاتی از دست می دهد. همچنین اگر چاپ تی شرت تبلیغاتی کیفیت خوبی نداشته باشد، به جای اینکه نام برند شما را تبلیغ کند، اعتبار شما را نیز زیر سوال می برد.

پیراهن کار

تی شرت کار نیز جزء لباس کار تابستانی است که باید از استانداردهای آنها برخوردار باشد. تی شرت های کار معمولا با آرم شرکت ها و سازمان ها منقش می شود و اغلب رنگ آن ها مطابق با برند سازمان انتخاب می شود.

جلیقه کار

ویژگی های یک جلیقه کار مهندسی و روزنامه نگاری مناسب به کاربردهای آن در محیط کار بستگی دارد. به عنوان مثال، یک نقشه بردار به جلیقه ای نیاز دارد که در برابر عوامل خشن خارجی مقاوم باشد. اما در عوض جلیقه کار کسانی که در شرایط آب و هوایی بسیار گرم کار می کنند باید مشبک و قابل تنفس باشد. جلیقه های روزنامه نگاری در مدل های چهار و هشت جیبی طراحی شده اند. یک اصل مهم در جلیقه های روزنامه نگاری کیفیت پارچه، طرح و چاپ است. جلیقه های روزنامه نگاری معمولا توسط خبرنگاران خبرگزاری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین باید آرم آن خبرگزاری خاص حک شود. بنابراین می توان گفت که کیفیت بالای جلیقه روزنامه نگاری نشانه اعتماد به خبرگزاری وی است.

لباس کار دو تکه

لباس کار دو تکه از دو جزء مختلف پیراهن کار و شلوار کار تشکیل شده است و عموماً برای پرسنل شاغل در کارگاه ها، انبارها، فروشگاه ها و مواردی از این قبیل استفاده می شود. کت و شلوار کار دو تکه باید راحت و از پارچه های مرغوب و استاندارد تهیه شود.

لباس کار برای دو خدمتکار

لباس کار دوتایی بیشتر برای پرسنل کارگاه های صنعتی کوچک و پرسنل فنی استفاده می شود. طراحی مناسب اولین کلمه در لباس کار دوبل است. کت و شلوار کار دو سینه به شرط راحتی، آزادی عمل زیادی به فرد می دهد.

لباس کار یکدست

لباس فرم کار از بدن پرسنل در برابر شرایط سخت محیط کار محافظت می کند. این نوع لباس کار باید به راحتی پوشیده شود و به راحتی در بیاید. در عین حال باید به گونه ای طراحی شود که فرد در همه شرایط (چه ایستاده و چه نشسته) احساس راحتی کند. قابلیت تنفس یونیفرم علاوه بر ایمنی بالا بسیار مهم است.

همانطور که مشاهده کردید، اکثر انواع لباس کار تابستانی مانند پیراهن کار، جلیقه پرس، لباس کار دو لنگه، پیراهن تبلیغاتی و … نیاز به طراحی یا چاپ سفارشی دارند. Tailoring Designers متخصص در طراحی، ساخت و چاپ انواع لباس کار تابستانی سفارشی است. لذا کارفرمایان محترم می توانند کلیه اقلام فوق را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از مجموعه مطمئن و مجرب طراحان خیاط تهیه نمایند.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تیم تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

امتیاز شما برای این پست