تمرین اعتماد به نفس در قانون جذب + نکات مهم و کلیدی


استفاده از قانون جذب برای کار کردن به نفع شما، تمرکز بر مشکلات نیست، بلکه یافتن راه حل است. هدف ما در این مقاله کمک به شما برای غلبه بر افکار مقاوم (که منجر به عزت نفس پایین یا عزت نفس پایین می شود) است. اعتماد به قانون جذب را تمرین کنید خوب.

این بدان معناست که ما نیز از انرژی ساخته شده ایم. همانطور که جهان گسترش می یابد، ما قدرت، پویایی و خلاقیت جهان را برای ایجاد و گسترش خود بیان می کنیم. قانون جذب یک خاصیت مغناطیسی است که این آفرینش را ممکن می کند.

برای ما انسان ها، این بدان معناست که قانون جذب به افکار، کلمات، احساسات و اعمالی که در هر لحظه از زندگی خود داریم و ابراز می کنیم پاسخ می دهد.

برای آشنایی بیشتر با قانون جذب و تمرین اعتماد به نفس در این قانون به انتهای این مقاله بروید مگ عالیه همراه باشید

قانون جذب چیست؟

از زمانی که آلبرت انیشتین با نظریه نسبیت خود جهان را تکان داد، مردم فهمیدند که تمام زندگی انرژی است. اما به چه معنا است؟ این بدان معنی است که تمام زندگی، هر کوارک، اتم و مولکول، هر تیغه علف، غبار، غبار و پرتو خورشید از انرژی ساخته شده است.

به بیان ساده، قانون جذب توانایی جذب هر چیزی است که روی آن تمرکز می کنید. این تعریف مبتنی بر این باور است که قوانین خاصی بر جهان حاکم است و صرف نظر از سن، نژاد، ملیت یا حتی اعتقادات مذهبی، همه ما تابع این قوانین هستیم.

یکی از این قوانین قانون جذب است. این قانون بیان می‌کند که قدرت ذهن شما می‌تواند هر چیزی را که فکر می‌کنید به واقعیت تبدیل کند «افکار تبدیل به چیز می‌شوند».

قانون جذب می گوید که اگر روی افکار مثبت تمرکز کنید و اهدافی داشته باشید که واقعاً برای رسیدن به آنها تلاش می کنید، کائنات شما را ملاقات می کند و راهی پیدا می کند. شما به هر چیزی که می خواهید (و گاهی اوقات بیشتر) خواهید رسید.

همه افکار در نهایت به چیز تبدیل می شوند. اگر همیشه افسرده هستید، در حال فکر “عذاب و تاریکی” هستید و برای بدترین اتفاقات آماده می شوید و این چیزها را به انرژی و زندگی خود دعوت می کنید.

اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، اگر می خواهید پول بیشتری داشته باشید و چیزهای خوب داشته باشید، اگر می خواهید شریک زندگی خود را جذب کنید، اولین قدم این است که باور کنید این امکان پذیر است. شما کنترل می کنید که تصویر نهایی چگونه به نظر می رسد.

قانون جذب کیهان

قانون جذب تمام وقت کار می کند. لازم نیست به آن فرمان دهید، جذبش کنید، تسخیرش کنید یا بر آن مسلط شوید.

قانون جذب خاصیتی است که نحوه تولد ستاره ها را تعیین می کند. تعیین می کند که چه کاری برای زندگی انجام می دهید و تصمیم می گیرد که کجا متولد شوید.

این چیزی است که جزر و مد را تنظیم می کند، سیارک ها را نیرو می دهد و زلزله ها را تقویت می کند. قانون جذب پشت هر چیزی است که تجربه می کنید، خوشایند یا ناخوشایند، شاد یا وحشتناک. همیشه در بازی است.

قانون جذب یک اصل فرصت برابر است و درباره آنچه فکر می کنید، ارائه می کنید یا انجام می دهید قضاوت نمی کند. به همه چیز در جهان وزن یکسانی می دهد. همانطور که هنری فورد گفت: “چه فکر کنید که می توانید یا فکر کنید نمی توانید، حق با شماست.”

چه زمانی را صرف فکر کردن به آنچه می خواهید بکنید نه به آنچه نمی خواهید، افکار شما کائنات را جذب می کند تا بیشتر چیزهایی را که به آن فکر می کنید جذب کند. هر چیزی که برای شما اتفاق می افتد خود را در پاسخ به این ارتعاشات، در پاسخ به دعوت ارتعاشی شما نشان می دهد.

همه افراد زندگی‌تان، همه موقعیت‌های کاری‌تان، همه سلامتی یا ناراحتی‌ای که تجربه می‌کنید، تصاویری بیرونی از افکاری هستند که در زمان‌های مختلف داشته‌اید.

نحوه استفاده از قانون جذب

وقتی به نقش و قدرت قانون جذب پی ببرید، واقعیت شما تغییر خواهد کرد، زیرا متوجه خواهید شد که چقدر قدرتمند هستید. شما افکار خود را به عنوان انرژی تشخیص خواهید داد: انرژی که می تواند متمرکز شود، روشن شود و به چیزها، تجربیات و رویدادها تبدیل شود.

شما می توانید آنچه را که در زندگی می خواهید، در روابط، حساب بانکی، تجربه کاری، سلامتی یا هر زمینه ای که انتخاب می کنید آشکار کنید و شادی و رضایت را پیدا کنید.

اما قانون جذب فقط تمرین خوبی برای بهبود زندگی یا شرایط شما نیست. با کار کردن با آن، احتمالاً خود را متحول خواهید کرد. همانطور که شرایط شما بهبود می یابد، همانطور که از نیروی ذاتی خود برای تولید آنچه در زندگی می خواهید استفاده می کنید، و وقتی کشف می کنید که چگونه با آن قدرت بازی کنید، احتمال اینکه توسط آن تغییر شکل دهید، بیشتر می شود.

کار با قانون جذب یک سفر معنوی است که اگر به آن پایبند باشید، می تواند شما را به ارتباط عمیق تری با روح خود و قوانین جهان هدایت کند.

آیا می توانم از قانون جذب برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنم؟

نکته قابل درک در مورد قانون جذب و تاثیر مستقیم آن بر اعتماد به نفس در حال حاضر در زندگی شما کار می کند، چه باور داشته باشید یا نه، متوجه آن شوید یا نه.

قانون جذب در مورد انرژی ارتعاشی است. همه چیز در این جهان از اتم هایی تشکیل شده است که دائماً در فرکانس های مختلف در حال ارتعاش هستند. این یک قانون طبیعت است که هر اتمی در بدن شما در حال حرکت مداوم است.

ما دائماً در یک فرکانس پرانرژی در حال ارتعاش هستیم. این انرژی یک نیروی جاذبه مغناطیسی است که هر فکری را در یک فرکانس ارتعاش، جذب و مغناطیسی می کند.

امواج مغزی و الگوهای فکری شما (آگاهانه و ناخودآگاه) مانند کدهای کامپیوتری هستند. طرز تفکر شما در اعماق ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده است و هر فکر فرکانس انرژی خاصی دارد که در نهایت اعمال شما را تولید می کند. برنامه نویسی شما چیزی است که تعیین می کند چه چیزی را به زندگی خود جذب می کنید.

در شش سال اول زندگی، الگوی امواج مغزی شما دائما در حال تغییر است. در حدود هفت سالگی، ذهن شما معمولاً در برنامه غالب خود قرار می گیرد. اگر برنامه غالب شما برنامه ای است که در آن احساس شایسته یا خوشحالی نمی کنید، پس تجربیات دوران کودکی شما مغز شما را با فرکانس پایین اعتماد به نفس برنامه ریزی کرده است.

قانون جذب بیان می کند که اگر امواج فکری خود را با فرکانس مناسب تنظیم کنید، آنگاه شروع به جذب آنچه می خواهید به زندگی خود می کنید. قدرت جذب با برنامه ریزی ناخودآگاه شما، مثبت یا منفی تعیین می شود.

راهکارهایی برای تمرین اعتماد به نفس در قانون جذب

تجربه زندگی شما در حال حاضر نتیجه مستقیم چیزهای گذشته است آنها فکر کرد و عمل کردایدز؛ هم خوب و هم بد دانستن و درک این مفهوم اولین قدم در تمرین عملی افزایش اعتماد شما به قانون جذب برای ایجاد زندگی مورد نظرتان است.

ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد گفتگوهایی که با هم داشته ایم، در مورد شرکای گذشته، در مورد مشاغل مورد علاقه مان می گذرانیم و همچنین ساعت ها به رویای آینده ای می پردازیم که در آن همه مشکلات ما به نوعی ناپدید می شوند.

حقیقت این است که زندگی شما تنها زمانی بهتر می شود که یاد بگیرید قدرت شخصی را که در لحظه حال دارید بگیرید و از آن برای تغییر زندگی خود استفاده کنید. و در لحظه حال است که مغناطیس واقعی اتفاق می افتد.

وقتی از قانون جذب در این راه استفاده می کنید، دیگر قربانی شرایط زندگی خود یا عروسکی نیستید که توسط شخص دیگری مورد استفاده قرار بگیرید. متوجه خواهید شد که شما و فقط شما مسئول سرنوشت خود هستید. با کیفیت افکاری که می خواهید دریافت کنید یا در ذهن خود ایجاد کنید. اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و طبیعتاً شروع به جذب بیشتر چیزهایی که می خواهید و کمتر چیزی را که نمی خواهید جذب خواهید کرد.

در اینجا چند مرحله برای تمرین اعتماد به نفس در قانون جذب آورده شده است. این تمرینات قانون جذب را روزانه، ساعتی یا هر زمان که می توانید انجام دهید! به زودی متوجه خواهید شد که چگونه اعتماد به نفس و زندگی شما بهبود یافته است.

قبول کن که اشتباه کردی

همه ما در زندگی خود اشتباهاتی مرتکب شده ایم. اما شما می توانید به این اشتباهات به عنوان درس نگاه کنید. اگر به تمام انتخاب‌های زندگی‌تان که پشیمان هستید نگاه می‌کنید، حتماً درسی بگیرید. گاهی اوقات آنها در اعماق ذهن ما دفن می شوند، اما همیشه آنجا هستند.

دیگران را ببخش

اشتباهات شما می تواند به مردم صدمه بزند. شاید اشتباهات دیگران به شما آسیب برساند. در هر صورت، اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، باید آنها را رها کنید.

تحمل شرم، گناه یا سرزنش برای چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده است، فقط قلب شما را از نشان دادن زندگی که می خواهید و سزاوار آن هستید، باز می دارد. پس به خود اجازه دهید آن را رها کنید.

مراقب افکارت باش

افکار منفی همیشه به وجود می آیند، اما شما این قدرت را دارید که تصمیم بگیرید تا چه مدت اجازه دهید آنها ادامه داشته باشند. این که افکار منفی شما در مورد خودتان یا زندگیتان ظاهر شود یا آنها را دفن کنید کاملاً در کنترل شماست.

وقتی متوجه شدید که فکر منفی به سمت شما می آید، کاری را که انجام می دهید تغییر دهید. بایستید، بنشینید، سرتان را تکان دهید، یک نفس عمیق بکشید، فقط کاری انجام دهید. شما باید تمرین کنید که برنامه ناخودآگاه منفی را که در پشت ذهن شما تکرار می شود و با حرکت دادن بدن یا ایجاد صدا، فرآیند فکر را مختل می کند، حذف کنید.

مثبت فکر کن

وقتی از یک فکر منفی آگاه شدید، آن را تغییر دهید. از آگاهی جدید خود برای صحبت زیبا با خودتان استفاده کنید. روی آوردن یک احساس مثبت از عشق یا شادی به ذهن خود تمرکز کنید و سپس زندگی خود را از آن مکان تجسم کنید.

در آینه نگاه کنید یا مکانی ساکت پیدا کنید که بتوانید چشمان خود را ببندید و عبارات زیر را با صدای بلند بگویید:

  • من از نظرات مثبت یا منفی دیگران مبرا هستم.
  • من منبع اعتمادم هستم و نظرم برایم مهم است.
  • من نه بالاتر و نه پایین تر از کسی هستم.
  • من با همه انسانها برابرم و آنها با من برابرند.
  • من با همه با احترام برابر رفتار می کنم و می دانم که در عوض سزاوار احترام هستم.
  • بدون ترس به سمت اهدافم حرکت می کنم.
  • . دانستن بهترین و عالی ترین انتخاب نتیجه همه انتخاب های من خواهد بود.
  • من بهترین هستم و چیز ارزشمندی برای ارائه به دنیا دارم.

آخرین کلمه

درک کنید که بین جذب موقعیت های مثبت به سمت خود و دانستن ارزش خود رابطه مستقیمی وجود دارد. شما فقط می توانید چیزی را که زندگی می کنید جذب کنید.

وقتی ارزش خود را درک می کنید و خودخواهی خود را رها می کنید، شروع به پرورش رویاهای فراموش شده می کنید. چون فکر نمی کردی آنقدر خوب هستی که بتوانی به آنها برسی. داشتن عزت نفس سالم به این معنی است که شما انگیزه دارید تا برای رسیدن به اهداف خود اقدام کنید.