تور‌های ترکیبی اروپا

تورهای ترکیبی اروپا

یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که می خواهند از تورهای ارزان اروپا استفاده کنند و از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرند، تورهای ترکیبی اروپا و کشورهای شینگن است.

اگر از این تور استفاده می کنید، نیازی به اخذ ویزای جداگانه برای هر کشور ندارید. برخی از ارزان ترین تورهای اروپا که بسیار مناسب هستند تور اروپا 9 روزه، تور اروپا 1 ماهه، تور اروپا 12 روزه و تور ترکیبی اروپا هستند که به ترتیب در 3 و 4 شهر برگزار می شوند و قیمت پایه از 800 یورو شروع می شود.

و 1800 یورو با انتخاب تور ارزان اروپا با ویزای شینگن بهترین انتخاب را برای سفر به اروپا دارید و دیگر نیازی به اخذ ویزا برای ورود به هیچ یک از کشورهای شینگن ندارید. می توانید از این گزینه استفاده کنید و از چندین شهر و کشور دیدن کنید، پس تور ارزان لحظه آخری اروپا را دست کم نگیرید.

همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت تور اروپا (قیمت تور اروپا و تور ترکیبی اروپا) با شماره های تماس شرکت آیشم با کارشناسان ما تماس بگیرید. از دست ندهید: تور یونان

تورهای ارزان لحظه آخری اروپا

اگر به دنبال تور ارزان لحظه آخری اروپا هستید، این یک ایده عالی است زیرا قیمت این تورها بسیار پایین است، اما باید در نظر داشته باشید که اگر قبلا ویزای خود را دریافت کرده باشید، ارزش این تور را دارد، در غیر این صورت شما دریافت ویزا حدود دو ماه طول می کشد.

تورهای لحظه آخری فقط زمانی مناسب هستند که امروز یا فردا آماده حرکت باشید و چمدان های خود را بسته باشید. استفاده از این تورها برای افرادی که منتظر دریافت ویزای خود هستند اصلا مناسب نیست، زیرا ممکن است بنا به دلایلی ویزای آنها رد شود، پولی که برای تور پرداخت کرده اند از بین می رود و دچار مشکل و ضرر مالی می شوند.

البته در نظر داشته باشید که با هر ویزا می توانید آزادانه در سراسر اروپا سفر کنید تا به راحتی هزینه تور ترکیبی اروپا را ببینید. دیدن: تور لحظه آخری اروپا را از دست ندهید

زمان دریافت ویزا برای تور ارزان اروپا فرا رسیده است

گرفتن ویزای کشورهای اروپایی برای ایرانی ها کمی سخت است. برای گرفتن وقت سفارت حداکثر 1 ماه زمان نیاز دارید و صدور ویزای شما حدود یک ماه زمان می برد.

مهم ترین فاکتور در گرفتن ویزا سابقه سفر شماست و دومین عامل در گرفتن ویزا توانایی مالی است که تاثیر زیادی در گرفتن ویزا کشورهای اروپایی دارد.

بهترین کار این است که ۲ تا ۳ ماه قبل از سفر برای ویزا اقدام کنید، نگران ترجمه مدارک و رفع ایرادات مدارک خود در لحظه آخر نباشید و کارهای مربوط به ویزا را با خیال راحت و به موقع انجام دهید. تورهای ارزان اروپا را انتخاب کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید. ببینید: ویزا چند روزه صادر می شود؟

تور ارزان اروپا و تاریخچه سفر خود را بهبود بخشید

یکی از فاکتورهای مهم در گرفتن ویزای اروپا تقویت سابقه سفر شماست، شما می توانید با استفاده از تورهای ارزان اروپا، سابقه سفر خود را تقویت کنید. معمولا تور ارزان اروپا در یک شهر برگزار می شود و قیمت آن بسیار کمتر از تورهایی است که در شهرهای مختلف برگزار می شود.

این تورها تقریباً 3 شب و 4 روز اجرا می شوند و این تعداد روز کمترین زمان برای این تورها است. می توانید یک تور ارزان اروپا را رزرو کنید و پول خود را پس انداز کنید، سپس در طول سفر هزینه خود را پرداخت کنید و با خیال راحت در کشور مقصد خرید کنید و از غذاهای متنوع آن کشور لذت ببرید.

یکی از مواردی که به شما کمک می کند هزینه کمتری برای تور خود بپردازید این است که هتل خود را از 2 تا 3 ماه قبل رزرو کنید.

از جمله عوامل دیگری که در کاهش هزینه تورهای اروپا موثر است، مسافرت با مجری مستقیم تور اروپا به جای خرید از شرکت های واسطه و شرکت هایی که خودشان بهترین تورهای اروپایی را برنامه ریزی می کنند، یکی از مهم ترین عوامل است. آیشم بزرگترین و اصلی ترین مجری تور اروپا در ایران است و قطعا می توانید ارزان ترین تور اروپا را از آیشم خریداری کنید.

گارانتی تور اروپا ارزان

برای استفاده از تور ارزان برای سفر اروپا باید گارانتی به ایرلاین ارائه دهید که مبلغ آن با توجه به شرایط مسافر متفاوت است. مبلغ این ضمانت نامه از 100 میلیون تومان شروع و متغیر است.

شرکت هواپیمایی این مبلغ را از شما دریافت می کند تا پس از اتمام تور بتوانید به کشور خود بازگردید در غیر این صورت برای شرکت هواپیمایی گران تمام می شود و اعتبار آن در کشور میزبان کاهش می یابد. این ضمانت پس از بازگشت از سفر به فرد بازگردانده می شود. دیدن : شرایط و مدارک لازم برای تور اروپا را از دست ندهید.

منبع: تور ارزان اروپا را از کجا پیدا کنیم؟