حال و هوای عجیب شب‌های استانبول


اگر شما هم به استانبول سفر کردید، قطعا قصد ندارید ساعت‌ها در هتل بمانید و استراحت کنید. پس بعد از اینکه از خواب بلند شدید و صبحانه خوردید، آماده شوید؛ زیرا استانبول گردی شما از همین لحظه آغاز شده است. فرقی ندارد که در چه ساعتی از شبانه‌روز بیرون هستید. حتی بعد از خوردن شام، سانس بعدی گشت‌وگذار شما در این شهر آغاز می‌شود. در این مطلب همراه ما باشید تا درباره حال و هوای عجیب شب‌های استانبول صحبت کنیم.

در کلاب‌های شبانه با دوستانتان خوش بگذرانید!

آیا شما و دوستانتان هم قصد دارید تمام هیجانات خود را تخلیه کنید، پس در سفر به استانبول به کلاب‌های این شهر بروید. این کلاب‌ها، فضاهایی بزرگ برای افرادی مثل شما هستند که در آن جا با گوش دادن به موزیک، کلی خوش بگذرانید. موزیک‌های پاپ، جاز و راک از موسیقی‌های این کلاب‌ها هستند که تا صبح پخش می‌شوند. اگر بلیط پرواز تهران استانبول شما به‌گونه‌ای است که در شب به مقصد می‌رسید، می‌توانید بعد از قرار دادن چمدان‌ها در هتل به بیرون بروید.

در این کلاب‌های شبانه شما می‌توانید هیجان بیدار ماندن در شب و آن هم در کوچه پس‌کوچه‌های استانبول را تجربه کنید. محیطی عالی، پخش موزیک‌های موردعلاقه شما و سرو نوشیدنی‌ها و غذاها، همان آیتم‌هایی است که شما می‌خواهید در یک کلاب شبانه وجود داشته باشد. حتی می‌توانید با دوستانتان به کلاب‌های شبانه ایرانی بابیلون و استانبول 360 بروید.

  • کلاب بابیلون: سالنی با فضای مجلل و حضور خوانندگان مقیم ترکیه که برای موسیقی‌های ایرانی و ترکی را اجرا می‌کنند. طی شش سال متوالی، این کلاب جزء بهترین کلاب‌های استانبول به حساب می‌آید.

  • کلاب استانبول 360: یکی از معروف‌ترین کلاب‌های شبانه در این شهر است که در خیابان استقلال واقع شده و آن را به سبک روف گاردن ساختند. به‌گونه‌ای که در طبقه نوزدهم یک پنت هاوس قرار دارید و شهر در زیر پاهای شما قرار دارد. تا صبح در کنار چشم‌انداز زیبای شهر از این کلاب با دوستانتان خوش بگذرانید.

  • کلاب رینا: کلاب رینا در استانبول یکی از آن مجموعه‌های مشهور شهر است که پاتوق هنرمندان مشهور ترکیه به حساب می‌آید. با حضور در کلاب رینا استانبول، چشم‌انداز زیبایی از پل و تنگه بسفر خواهید داشت.

آسمان پر ستاره استانبول را از تپه پیر لوتی ببینید!

نام این تپه از نام یک رمان نویس مشهور فرانسوی گرفته شده است. این تپه‌ها، فضای خوبی برای گرفتن عکس‌هایی خاطره‌انگیز در سفر استانبول شما محسوب می‌شوند. تپه پیر لوتی یکی از آن مکان‌هایی است که تمام گردشگران برای گرفتن عکس‌هایی زیبا در شب‌های استانبول به آنجا می‌روند. شما می‌توانید ساعت‌ها در این تپه با نوشیدن چای و تماشای مناظر زیبای استانبول، لحظات خوبی را در کنار همسفرانتان سپری کنید.

منظره رویایی اورتاکوی را در شب از دست ندهید!

در ساعات پایانی شب به این منطقه بروید و حتما سیب‌زمینی‌های پخته استانبول که اصطلاحا به آن کومپیر می‌گویند را بخرید. این منطقه در شب با نورهای زیادی روشن می‌شود. به‌گونه‌ای که وقتی کنار دریا قرار می‌گیرید، انعکاس نورپردازی‌های پل بسفر را می‌توانید ببینید. البته در کنار دریا و پل بسفر، مسجدی با نام اورتاکوی نیز وجود دارد که آن هم در شب نورپردازی می‌شود. ساحل اورتاکوی در منطقه بشیکتاش قرار دارد و از آن جا می‌توانید پل بوغاز استانبول را نیز ببینید.

با کشتی کروز حال و هوای عجیب شب گردی در استانبول را تجربه کنید!

تنگه بسفر یکی از آن بخش‌های مهم استانبول است که این شهر را به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می‌کند. این تنگه معروف استانبول، نورپردازی‌های زیبایی دارد و تهیه بلیط کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شبانه در این منطقه است.

کشتی‌های مسافربری کروز دائما در حال رفت‌وآمد در مسیر این تنگه هستند، پس شما هم برای گذراندن لحظات فوق‌العاده‌ای در شب‌های استانبول بهتر است با این کشتی دوری بزنید. این کشتی‌ها به‌عنوان کشتی‌های تفریحی فعالیت می‌کنند و به همین دلیل سفر استانبول شما خاطره‌انگیز می‌شود.

زمانی که در حال دور زدن با کشتی هستید، بناهای تاریخی و جاهای دیدنی مختلف استانبول را می‌بینید. همچنین حین بازدید از این بناها، از شما با نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه‌ای پذیرایی می‌کنند. یکی دیگر از امکانات این کشتی‌ها به‌عنوان تفریحات شبانه استانبول، اجرای موسیقی‌های زنده و برنامه‌های هنرمندان مختلف است.

بنابراین اگر شما هم با پرواز تهران استانبول به این شهر رسیدید باید بگوییم که سفر پر ماجرایی در پیش دارید. شما قرار نیست روزها در استانبول گشت و گذاری داشته باشید و شب‌ها به محل اقامت خود بروید؛ زیرا تازه باید شب گردی در استانبول را آغاز کنید. در این مطلب حال و هوای عجیب شب‌های استانبول را توضیح دادیم. برای احساس بهتر در شب‌های استانبول، کارهایی که در این مطلب گفتیم را انجام دهید.