خرید جم براول استارز با آیدی در اوریکس‏گیم + تحویل 3 دقیقه • مجله تصویر زندگی


براول استارز یا جدال ستارگان، جدیدترین ساخته کمپانی Supercell برای سیستم‌‏های اندرویدی است. بازی براول استارز یک بازی فوق‏‌العاده جذاب اکشن است که در آن بازیکنان در مودهای مختلف بازی با حریفان خود مبارزه می‌‏کنند. در این بازی ابتدا بازیکن کاراکتر خود را که با نام Brawler شناخته می‌شوند انتخاب می‏‌کند و به اجرای بازی و رقابت با حریفان خود در ایونت‏‏‌های مختلف می‌پردازد. براولرها با توانایی‌های رزمی و دفاعی منحصربفردی که دارند قابل ارتقاء هستند. اما برای سرعت بخشیدن به این کار نیاز به یک کلید طلایی دارید. خرید جم براول استارز همان کلید طلایی در بازی است که می‌‏توانید آن را با قیمت بسیار مناسب و ارزان و با واریز فوق‌‏العاده سریع (کمتر از ۳ دقیقه) از یک فروشگاه معتبر و قانونی همچون فروشگاه اوریکس‏گیم تهیه نمایید. کلیت این بازی هیجان انگیز را می‏توانید با مراجعه به صفحه اصلی خرید جم Brawl Stars در وبسایت اوریکس گیم مطالعه نمایید. اما آنچه در ادامه این مطلب با ما می‏خوانید:

  • نحوه خرید جم براول استارز از فروشگاه اوریکس‏گیم
  • ویژگی‏‌های بازی جذاب براول استارز
  • کاربردهای خرید Brawl pass براول استارز
  • بهترین فروشگاه برای خرید جم براول استارز قانونی

نحوه خرید جم براول استارز از فروشگاه اوریکس‏گیم

همانطور که می‏‌دانید همه براولرها از همان ابتدای بازی در دسترس بازیکن نمی‌‏باشد. بلکه با پیشرفت در بازی و ارتقاء سطح بازی و همینطور با باز کردن جعبه‏‌ها می‌‏توانید به قهرمانان جدید دست پیدا کنید. از طرفی یک سری امکانات و آیتم‌‏ها در بازی وجود دارند که برای به دست آوردن آنها نیاز به سکه و جم دارید. سریعترین راه برای دریافت همه این‌ها خرید جم براول استارز می‏‌باشد. خرید جم براول استارز اورجینال در فروشگاه معتبر اوریکس گیم، در بسته‌‏های متنوع و با کمترین قیمت وجود دارد که پس از ثبت سفارش تنها با آیدی عددی و نام بازی خود، در زمان کمتر از ۳ دقیقه به حساب کاربری شما واریز می‏‌شود. همچنین برای خرید جم کلش رویال و یا در صورت علاقه به بازی محبوب کلش آف کلنز می‌‏توانید خرید جم کلش آف کلنز را با قیمت‏ ارزان و واریز سریع (کمتر از ۳ دقیقه) از فروشگاه اوریکس‏گیم تهیه نمایید. خرید جم هی‏دی نیز از دیگر محصولات جذاب این فروشگاه برای کاربران این بازی می‏‌‍باشد.

ویژگی‌‏های بازی جذاب براول استارز

بازی براول استارز نسبت به دیگر ساخته‌‏های کمپانی سوپر سل از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردار است. برخی از این ویژگی‏‌ها عبارتند از:

  1. داشتن گرافیک عالی، صداگذاری فوق العاده و گیم پلی اعتیادآور
  2. امکان بازی آنلاین به صورت تک نفره، دو نفره یا چند نفره
  3. امکان دسترسی به جنگجوهای قدرتمند با مهارت های خاص
  4. امکان خرید انواع لباس‏‌های و آیتم‏‌های ویژه برای جنگجویان با خرید جم براول استارز
  5. برگزاری رویدادهای ویژه با امکان شرکت در آن‏ها و کسب جوایز خاص

کاربردهای خرید Brawl pass براول استارز

براول پس، یک آیتم‏ جدید در بازی براول استارز است، که با خرید جم براول استارز و پرداخت مقدار مشخصی جم می‌‏توانید در این رویداد هیجان انگیز شرکت کنید و با پشت سر گذاشتن ماموریت‏‌های آن، در نهایت به جوایز ارزشمندی از جمله سکه، بلیط، اسکین ها ، Boxes، Big Boxes وMega Boxes  دست پیدا کنید. مدت زمان این ایونت یک ماه است.

بهترین فروشگاه برای خرید جم براول استارز قانونی

وبسایت اوریکس‏گیم دارای نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و با پشتیبانی قوی آنلاین و ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل در حال خدمت رسانی به شما کاربران عزیز هستند. از طرفی سرعت واریز محصولات خریداری شده در این فروشگاه معتبر بسیار بالا (کمتر از ۳ دقیقه) می‌‏باشد. اورجینال بودن محصولات ارائه شده در اوریکس‏گیم از دیگر آپشن‌‏های فوق‌‏العاده این فروشگاه است. با وجود همه این آپشن‏‌ها اوریکس‏گیم بهترین منبع برای خرید محصولات قانونی گیمینگ است. همچنین به صفحه شبکه‌‏های اجتماعی اوریکس گیم سر بزنید و از اخبار، گیم پلی‏‌ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و … استفاده کنید. ظرفیت این کدها محدود است پس عجله کنید.