خواص مکمل پیگمنتا چیست؟


کپسول پیگمنتا چیست؟ خواص مکمل پیگمنتا چیست؟

پیگمنتا یکی از مکمل های فوق العاده برای پوست می باشد. این مکمل توسط اتحادیه غذا و دارو مورد بررسی قرار گرفته است و جرو برترین مکمل ها برای بر طرف نمودن چین و چروک و پوستی شاداب و سالم می باشد.

قرص پیگمنتا مکمل غذایی ایده‌آلی است که برای کاهش چین و چروک صورت، افزایش خاصیت الاستیسیته پوست، از بین بردن لک‌ها و تیرگی‌ها و روشن و درخشان شدن پوست به کار می‌رود. ترکیبات این کپسول به‌گونه‌ای فرموله شده‌اند تا با استفاده از قدرت و اهمیت آنتی‌اکسیدان‌ها، سلامت و زیبایی پوست را افزایش دهند. در ادامه به بررسی خواص مکمل پیگمنتا چیست؟ می پردازیم.

جهت خرید قرص پیگمنتا با تخفیف بالا، کافی ست که کلیک کنید: خرید قرص پیگمنتا

این کپسول محصولی ویژه و تخصصی برای پوست است که از مواد ارزشمندی همچون ویتامین‌های C و E، عصاره دانه انگور، ال-گلوتاتیون و آلفا لیپوئیک اسید به دست آمده است. این فرمولاسیون ویژه سبب شده است تا بتوانیم بگوییم که این مکمل تأثیر محسوسی در پیشگیری از پیری پوست، از بین رفتن تیرگی‌ها و لک‌های پوستی و افزایش زیبایی و درخشش پوست خواهد داشت. این قرص به صورت مستقیم روی سلول‌های Epithelium پوست اثر می‌گذارد و با بهبود ساختار و استقامت سلول‌های پوستی همچنین کاهش ازهم‌پاشیدگی ساختمان فیبرهای الاستیک و کلاژن (به عنوان اجزای اصلی سازنده ساختار پوست) می‌تواند موجب سفت و کشیده شدن پوست به ویژه پوست صورت شود.

خواص مکمل پیگمنتا چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

  • کمک به روشن کردن پوست
  • رفع لک‌های تیره پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • جوان‌سازی پوست و کاهش چین و چروک
  • کاهش افتادگی پوست
  • کمک به رفع جای جوش
  • کمک به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی
  • افزایش رطوبت و شادابی پوست از طریق افزایش گردش خون زیر پوستی
  • فعال و تحریک کننده فرآیند طبیعی تولید کلاژن به واسطه دارا بودن ویتامین C
  • مؤثر در کاهش تیرگی‌های و لکه‌های پوستی از طریق کاهش تولید طبیعی رنگدانه‌های پوستی (Melanin)
  • کمک به بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده پوست در برابر عواملی از جمله رادیکال‌های آزاد، اکسیداسیون سلولی
  • بهبود آفتاب سوختگی، کاهش قرمزی پوست و تسریع فرآیند بهبود زخم

آیا قرص پیگمنتا عوارض دارد؟ خواص مکمل پیگمنتا چیست؟

این قرص توسط دکتران و دانشمندان بررسی شده است و تاکنون مورد خاصی برای این قرص مشاهده نشده است اما رد صورت مشاهده هرگونه خارش و یا کهیر پس از مصرف محصول، بهرت است مصرف را قطع نموده و با دکتر معالج خود مشورت کنید.

با این حال مصرف این محصول ممکن است در برخی از افراد با عوارضی از قبیل واکنش‌های آلرژیک پوستی (پوسته‌پوسته شدن، کهیر، خارش)، عوارض گوارشی (زخم گوارشی، اسهال، کرامپ شکمی، تهوع، نفخ) افزایش خطر خونریزی در مصرف‌کنندگان داروهای رقیق‌کننده خون یا افزایش احتمال تشکیل سنگ کلیه به‌ویژه در افراد مستعد شود. در قسمت بالا به بررسی خواص مکمل پیگمنتا چیست اشاره نمودیم.

آیا قرص پیگمنتا باعث چاقی می شود؟ خواص مکمل پیگمنتا چیست؟

این مکمل صرفا باعث بهبود جوش ها و اکنه های پوستی و رادیکال سازی پوست می شود و جنبه چاقی برای افراد مصرف کننده ندارد.

بهترین خواص مکمل پیگمنتا چیست؟

ویژگی اصلی قرص پیگمنتا که به واسطه آن معروف شده است، خاصیت روشن‌کنندگی است. این محصول به کاهش چین و چروک، رفع لک‌های تیره ایجاد شده بر اثر آفتاب یا جوش و کاهش افتادگی پوست کمک می‌کند.

قرص پیگمنتا برای لک صورت: ال گلوتاتیون موجود در قرص پیگمنتا در بهبود لک‌های تیره و تبدیل آن‌ها به نقاط روشن‌تر نقش دارد. به عبارت دیگر این ماده موجب کاهش تولید رنگدانه ملانین می‌شود و از همین رو باعث سفیدی و درخشندگی پوست خواهد شد.

قرص پیگمنتا برای پوست: این مکمل تغذیه‌ای حاوی آمینواسیدهای مفید و آنتی‌اکسیدان‌های مختلفی است که در تقویت پوست دخیل است. این محصول از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی و اثرات مخرب خورشید و آلودگی هوا محافظت می‌کند.

قرص پیگمنتا برای جوش: قرص پیگمنتا به واسطه ترکیبات آنتی‌اکسیدانی خود می‌تواند در کاهش جوش مؤثر باشد، مطالعات نشان داده اکثر افرادی که از آکنه رنج می‌برند، دچار کمبود گلوتاتیون هستند. پیگمنتا با داشتن گلوتاتیون، به رفع آکنه در این افراد کمک می‌کند. همچنین عصاره هسته انگور در این قرص می‌تواند به از بین بردن لک‌های باقی‌مانده پس از جوش کمک کند.

ترکیبات قرص پیگمنتا:

ال گلوتاتیون موجود در قرص پیگمنتا

ال-گلوتاتیون ماده‌ای است که از سه آمینو اسید گلیسین، سیستئین و گلوتامیک اسید ساخته می‌شود. این ماده در کبد تولید شده و در بسیاری از فرآیندهای بدن نقش دارد. ال گلوتاتیون همانند یک آنتی اکسیدان عمل کرده و با رادیکال‌های آزاد (عامل اصلی از بین رفتن کلاژن) مبارزه می‌کند.

مطالعات نشان داده است که مصرف ال گلوتاتیون (۲۵۰-۵۰ میلی‌گرم در روز) در بهبود تبدیل لک‌های تیره پوست به نقاط روشن‌تر نقش دارد. به عبارت دیگر باعث کاهش تولید رنگدانه ملانین می‌شود و این اثر موجب سفیدی و درخشندگی پوست خواهد شد.در ای قسمت خواص مکمل پیگمنتا چیست؟ را توضیح دادیم.

آلفا لیپوئیک اسید ضد التهاب پوست

آلفا لیپوئیک اسید یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و فعال است که به جهت تاثیر آن بر سلامت پوست، در بسیاری از مکمل‌های غذایی مشابه کپسول پیگمنتا استفاده می‌شود. این ماده می‌تواند آثار مخربی که باعث ایچاد لکه و تیرگی روی پوست شده‌اند، مانند اشعه ماوراء بنفش خورشید، سیگار و آلودگی هوا را از بین ببرد.

علاوه بر این، آلفا لیپوئیک اسید می‌تواند به افزایش طول عمر سلول‌ها کمک کرده و روند پیری آن‌ها را به وقفه بیاندازد. این ضد التهاب قوی به طور کلی در سلامت و جوان‌سازی پوست و روشن‌کنندگی آن نقش موثری دارد.

ویتامین C برای پوست و کلاژن‌سازی

ویتامین C آنتی اکسیدان فوق‌العاده دیگری است که در ترکیبات پیگمنتا گنجانده شده است. ویتامین C می‌تواند با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، سرعت فرسودگی سلول‌ها را کاهش دهد و به حفظ سلامت آن کمک کند. این ویتامین با فعال سازی سنتز کلاژن، سبب افزایش استحکام ساختار پوست شده و خاصیت ارتجاعی آن را حفظ می‌کند. همین موضوع از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

مصرف ویتامین C به مقدار کافی، علاوه بر کاهش چین و چروک‌های سطحی و افزایش قوام پوست، با کاهش تولید رنگدانه‌های پوستی یا همان ملانین (Melanin) به کاهش لک‌های تیره پوستی کمک کرده و به روشن شدن پوست منجر می‌شود.

تاثیر ویتامین E برای پوست

ویتامین E ماده مفید دیگر در ترکیبات پیگمنتا است. این ویتامین محلول در چربی، دارای خواص آنتی اکسیدان بوده و برای سلامت و زیبایی پوست تاثیرات چشمگیری دارد. ویتامین E از سلول‌ها در برابر آسیب محافظت کرده و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. به علاوه این ویتامین می‌تواند رادیکال‌های آزاد ناشی از دود سیگار یا نور خورشید را تا حدودی خنثی کرده و روند پیری پوست را کندتر نماید.

عصاره هسته انگور برای پوست

عصاره هسته انگور خواص شگفت‌انگیزی برای سلامت، زیبایی و نشاط پوست دارد. عصاره هسته انگور نیز مانند بقیه ترکیبات قرص پیگمنتا، دارای خواص آنتی اکسیدان است و در جوانسازی پوست مفید واقع می‌شود. این ترکیب با خواص ضد باکتریایی که دارد، می‌تواند به از بین بردن لک‌های باقی‌مانده پس از جوش کمک کرده و پوست را شفاف‌تر سازد.

تا اینجا با ترکیبات منحصر به فرد کپسول پیگمنتا و خواص آن‌ها آشنا شدیم. در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد که قرص پیگمنتا برای چیست و به چه دلیلی محبوبیت پیدا کرده است.در قسمت های بالا خواص مکمل پیگمنتا چیست؟ را توضیح دادیم.

قرص پیگمنتا برای جوش

قرص پیگمنتا به واسطه ترکیبات آنتی اکسیدانی خود می‌تواند در کاهش جوش موثر باشد، مطالعات نشان داده اکثر افرادی که از آکنه رنج می‌برند، دچار کمبود گلوتاتیون هستند. پیگمنتا با داشتن گلوتاتیون، به رفع آکنه در این افراد کمک می‌کند. ‌همچنین عصاره هسته انگور در این قرص می‌تواند به از بین بردن لک‌های باقی‌مانده پس از جوش کمک کند.

اما از طرف دیگر، ترکیبات آنتی اکسیدان و گلوتاتیون، خود می‌توانند در برخی از افراد آکنه ایجاد کنند. این تاثیر به این دلیل است که در ابتدای مصرف این ترکیبات، رادیکال‌های آزادی که درون سلول‌ها تجمع یافته بودند یکباره آزاد می‌شوند. اما پس از این تاثیر اولیه، فرآیند سم زدایی پوست ادامه می‌یابد و آکنه رفع می‌شود.

با این وجود در صورت ادامه دار شدن یا بدتر شدن جوش ها، حتما به پزشک مراجعه کنید.

خواص مکمل پیگمنتا چیست؟ زمان مصرف:

بهتر است جهت اطلاع از نحوه و زمان مصرف قرص پیگمنتا مطابق با نسخه تجویزی پزشک خود عمل کنید. اما در صورتی که دستور خاصی گفته نشده باشد، می‌توانید روزانه ۲ عدد کپسول را همراه با غذا و یک لیوان آب میل نمایید. توجه داشته باشید که نباید بدون مشورت با پزشک، قرص پیگمنتا را بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف کنید.

توصیه می‌شود که دوره مصرف قرص پیگمنتا را به مدت ۳ ماه در نظر بگیرید. پس از این بازه، ۲ تا ۴ هفته مصرف را قطع کرده و سپس در صورت نیاز یا تجویز پزشک، قرص را ادامه دهید.

قیمت قرص پیگمنتا

جهت اطلاع از قیمت قرص پیگمنتا و خرید آن می‌توانید به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه آسان‌ تر که وقت کمتری از شما خواهد گرفت، خرید آنلاین قرص پیگمنتا همراه با تخفیف است که می‌توانید از طریق سایت فارمادی اقدام به سفارش نمایید. محصولات مورد نظر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده خواهد شد.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.