درخشش با رنگ های پاییزی: راهنمای سبک پاییزی


از استایل پاییزی چه می دانید؟ آیا می دانید کدام رنگ برای این فصل مناسب است؟ آیا لوازم جانبی مناسب برای این فصل را می شناسید؟

اگر در این فصل به دنبال ایده های جدیدی برای استایل ها و تیپ های خود هستید، این مقاله از مگ عالیه ادامه مطلب

چرا هماهنگی استایل با فصل مهم است؟

همه ما بهتر است استایل و استایل لباس خود را با فصلی که در آن هستیم هماهنگ کنیم. یکی از دلایل این امر سردی یا گرم بودن هوا است که به طور اجتناب ناپذیری بر استایل پوشش تاثیر می گذارد. برای حفظ تعادل بدن در فصول گرم از رنگ های روشن و در فصول سرد از رنگ های تیره استفاده کنید.

در انتخاب لباس باید به نوع پارچه هم توجه کرد. الیاف پشم نازک و پارچه های ابریشمی بیشتر برای فصل بهار و پاییز مناسب هستند، در تابستان می توانید پارچه های کتان و نخی خنک را برای لباس خود انتخاب کنید و در زمستان بهتر است از الیاف پشمی استفاده کنید.

شرایط آب و هوایی برخی از فصول بهار و پاییز شما را ملزم به استفاده از پوشش های چند لایه می کند. زیرا ممکن است با گرمای ناگهانی یا باران ناگهانی مواجه شوید.

تطبیق استایل با فصل جذابیت شما را چند برابر می کند و علاوه بر حفظ آن نشان می دهد سبک شخصی شما با دنیای مد هزاران رنگ غریبه نیستید.

در پاییز چه رنگی بپوشیم؟

تنوع رنگ طبیعت در فصل پاییز بسیار چشمگیر است. با الهام گرفتن از مناظر زیبای پاییزی می توانید طیف وسیعی از رنگ ها را در این فصل بپوشید. البته برخی از رنگ ها در بین خود طرفداران بیشتری دارند و به قول معروف پاهای ثابت از سبک های شیک پاییزی به حساب می آیند.

بهترین رنگ ها برای فصل پاییز

در اینجا تعدادی از بهترین و محبوب ترین رنگ ها آورده شده است:

  • رنگ نارنجی یا پرتغالی: این رنگ ها می توانند انتخابی بسیار زنده و شاد برای روزهای پاییزی باشند. یکی را تنظیم کنید مدل مانتو پاییزه نارنجی با یک جفت چکمه و دستکش چرم قهوه ای شیک و جذاب می شود. حتی اگر رنگ نارنجی جزئی از لوازم جانبی یا کیف شما باشد، باز هم بسیار جذاب خواهد بود.
  • رنگ شتری: این یک رنگ محبوب است. رنگی که می توانید سال ها از آن استفاده کنید و مطمئن هستید که همیشه جذابیت خود را حفظ خواهد کرد. رنگ شتری به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شود.
  • رنگ سبز: استفاده از رنگ سبز نیز در فصل پاییز می تواند متفاوت و خلاقانه باشد. این رنگ به راحتی با سایه های مختلف کرم و قهوه ای ترکیب می شود.
  • رنگ خردلی: این رنگ به عنوان یک رنگ گرم انتخاب مناسبی برای فصل پاییز است. استفاده از کلاه، شال گردن، مانتو و بارانی خردلی استایل پاییزی شما را جذاب می کند.
  • طلایی و زرد: استفاده از رنگ های طلایی یا زرد نیز انتخاب خوبی برای پاییز است. درخشندگی این رنگ ها باعث می شود به لوازم جانبی کمتری نیاز داشته باشید.
  • قرمز و خانواده های آن: استفاده از رنگ قرمز و مشتقات آن و خانواده های آن مانند قرمز و جگری انتخاب های جذاب و فوق العاده ای هستند که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت. ترکیب این رنگ ها با رنگ های خنثی مانند خاکستری یا مشکی جذابیت شما را دو چندان می کند.
  • زیتون سبز: اگر ترجیح می دهید زیاد جلب توجه نکنید و رنگ های سنگین و جدی را ترجیح می دهید یکی از پیشنهادات ویژه فصل پاییز استفاده از رنگ زیتونی است. این رنگ به زیبایی با سایه های مختلف قهوه ای و کرم ست می شود و ظاهری کلاسیک و بسیار شیک پاییزی خواهید داشت.

چند نکته برای انتخاب استایل پاییزی با توجه به رنگ پوست و سلیقه شما

اگرچه برخی از رنگ‌ها در فصل پاییز محبوب‌تر هستند، اما مهم است که هنگام انتخاب استایل پاییزی، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید:

  • اگر رنگ پوست شما گرم یا تیره است؛ استفاده از رنگ های زرد، طلایی، نارنجی، کهربایی، هلویی و قرمز، بنفش، بنفش و زیتونی برای شما مناسب تر است. این رنگ ها استایل پاییزی شما را جذاب تر می کند. رنگ های قهوه ای، کرم و کاپوچینویی به عنوان رنگ های خنثی برای شما مناسب هستند.
  • اگر رنگ پوست شما سرد یا روشن است؛ بنفش تیره و روشن، قرمز یاقوتی و قرمز روشن، صورتی، آبی روشن، سبز زمردی و زرد بسیار کم رنگ بیشتر مناسب شما هستند. در بین رنگ های خنثی، خاکستری روشن، سفید و قهوه ای تیره ظاهر شما را جذاب تر می کند.
  • اگر پوست خنثی دارید این را هم باید بگوییم که در انتخاب رنگ محدودیتی ندارید و به راحتی می توانید لباس هایی در رنگ های مختلف بپوشید که در این میان رنگ های سبز یشمی، صورتی گربه ای و آبی دریایی از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

سبک پاییزی با توجه به ماه تولد

اگر معتقد به تاثیر ماه تولد در اخلاق و اخلاق هستید، بهتر است لباس های پاییز را با این عدد ترکیب کنید:

  • آوریل: این افراد دوست دارند لباس هایی با سایه های مختلف یک رنگ بپوشند. در تیپ پاییزی به خوبی می توانند خانواده های طیف رنگ های مختلف قرمز را به خوبی ترکیب کرده و یک استایل پاییزی شیک و کلاسیک ایجاد کنند.

  • اول ماه مه: این سری از متولدین بهار اغلب لباس های راحت و در عین حال شیک می پوشند. احتمالاً یک عنصر تأثیرگذار و تأثیرگذار در استایل پاییزی برای مردان یا آنها لباس زنانه خود را خواهند داشت که می تواند یک کیف قرمز یا یک کمربند طلایی باشد.
  • ژوئن: این افراد هرگز یک لباس را دو بار نمی پوشند. آنها دوست دارند مطابق آخرین مد لباس بپوشند. بنابراین آنها باید مراقب باشند تا ببینند بهترین ترندهای سبک پاییزی چیست.
  • ماهی های جولای: آنها اغلب سبک کلاسیک و سطح بالایی دارند که هرگز خسته کننده یا تکراری نمی شود. به همین دلیل، آنها ممکن است ترجیح دهند طیف های مختلفی از رنگ های خنثی و طبیعی را در ظاهر پاییزی خود امتحان کنند.
  • آگوست: این افراد استایل های خاص و چشمگیری دارند. آگوستین ها به سلیقه شخصی خود در سبک لباس پوشیدن اعتماد دارند تا اینکه به دنبال جدیدترین مد باشند. دیدن رنگی خاص و متفاوت در تیپ پاییزی آنها دور از انتظار نیست.
  • سپتامبر: این سری از تابستانی ها عاشق لباس های کلاسیک و خوش دوخت هستند و به خوبی می دانند چه رنگ هایی را ترکیب کنند. آنها سبک های پاییزی شیک و بادوام دارند.
  • اختاپوس: این سری از افراد لباس های کلاسیک با پیچ و تاب های مدرن می پوشند. مهرها نیز پارچه های دراماتیکی مانند ساتن را دوست دارند و دیدن اکسسوری های طلایی در لباس های آن ها بسیار رایج است.
  • آبانی ها: این افراد متولد پاییز در لباس پوشیدن سبک خاص خود را دارند و معمولا در انتخاب رنگ ریسک نمی کنند. احتمالاً الگوی خاصی از لباس با رنگ های رایج پاییزی در نوع خود می پوشند.
  • ماهی های نوامبر: این متولدین پاییز استایلی مرتب و عمدتا کلاسیک دارند اما به راحتی می توانند رنگ های پر زرق و برق را با هم ترکیب کنند. از دیدن رنگ‌های قرمز و طلایی در کنار هم در لباس پاییزی فردی که تحت عنوان هازارد به دنیا آمده است، تعجب نکنید.
  • ماهی: آنها عاشق سادگی، راحتی و در عین حال مد هستند. احتمالاً استایل پاییزی آنها سبک روزمره ساده و راحت است.
  • بهمن ماهی: متولدین زمستان دارای سبک های خاص و بدیع هستند. این افراد استفاده از رنگ های روشن و طرح های برجسته را محدود نمی کنند.
  • مارس ماهی ها: متولدین این ماه ترجیح می دهند لباس های خوش دوخت، با کیفیت اما راحت بپوشند. شاید در استایل پاییزی آن ها رنگ هایی مانند یاقوتی و یشمی رایج تر باشد.

البته بهتر است استایل شخصی خود را بهتر تعریف کنید استایل چیست؟ همچنین بخوانید

انواع مدل های پاییزی دخترانه و پسرانه

در زیر چند نمونه از استایل های دخترانه و پسرانه را با هم می بینیم. به هماهنگی رنگ ها و استفاده از اکسسوری های متفاوت و جذاب توجه کنید:

استفاده از ژاکت بافت زنانه با رنگ های مختلف این سبک را بسیار جذاب و شیک کرده است.

قرار دادن رنگ های گرم در کنار رنگ خنثی و استفاده از ست کیف و کفش چرمی، ظاهری شیک و بسیار زیبا در پاییز ایجاد می کند.

پوشش پاییزی چند لایه و بسیار جذاب با یک بارانی شیک پاییزی. به هماهنگی رنگ پلیور و کفش دقت کنید.

اگر می خواهید به سبک های کلاسیک نزدیک شوید، می توانید از طیف های مختلف رنگ های تیره و خنثی استفاده کنید.

همانطور که می بینید، رنگ شتری را می توان به راحتی با سایه های مختلف رنگ آبی ترکیب کرد. در اینجا نمونه ای از استایل پاییزی مردانه گاه به گاه آورده شده است.

استفاده از طیف خاصی از رنگ آجری در کنار لوازم پاییزی با رنگ های هماهنگ.

کتی به رنگ شتری که به زیبایی با رنگ های متضاد ست می شود. استفاده از یک جفت چکمه و یک کیف کوچک ساده زیبایی این تیپ پاییزی را کامل می کند.

استفاده از پارچه چهارخانه و ترکیب آن با رنگی ساده و هماهنگ ظاهری زیبا و منحصر به فرد پاییزی ایجاد می کند.

تاثیر استفاده از لوازم جانبی در اینجا به وضوح قابل مشاهده است. یک جفت چکمه چرمی قهوه ای و یک شال چهارخانه این پاییز ساده را بسیار چشم نوازتر کرده است.

یک کت پاییزی نسبتا ضخیم که شامل طیفی از رنگ های متضاد مناسب فصل پاییز است.

اکسسوری های مناسب فصل پاییز

برای داشتن یک استایل پاییزی شیک استفاده از اکسسوری ها مهم است. هزینه ای که برای خرید اکسسوری های مختلف صرف می کنید بسیار کمتر از هزینه خرید لباس شماست. اما اگر باهوش هستید، می توانید چندین بار یک لباس را با اکسسوری های مختلف بپوشید و هر بار ظاهر متفاوتی داشته باشید.

لوازم جانبی می تواند شامل انواع جواهرات، ساعت، کمربند، عینک، کلاه، کیف و کفش باشد. در زیر تعدادی از اکسسوری های محبوب مناسب فصل پاییز را به شما معرفی می کنیم.

کلاه، دستکش و روسری

اگر می خواهید ظاهر پاییزی شاد و جذاب داشته باشید، می توانید این سه گانه پاییزی را در رنگ های شاد و مناسب پاییزی مانند نارنجی یا خردلی انتخاب کنید. استفاده از رنگ های خنثی مانند خاکستری نیز این مزیت را دارد که می توان آن ها را با طیف وسیع تری از رنگ ها ترکیب کرد.

عینک آفتابی

استفاده از این اکسسوری علاوه بر محافظت از چشمان شما، ظاهر شما را بسیار جذاب تر می کند. شما می توانید رنگ فریم عینک خود را با توجه به رنگ ظاهر پاییزی خود انتخاب کنید.

کیف های زنانه

برای داشتن استایل پاییزی شیک و جذاب استفاده از کیف های کوچک بسیار مناسب است. جنس چرم برای فصل پاییز رایج است. اما در این مورد محدودیتی وجود ندارد.

کفش های براق

استفاده از چکمه های براق و نیم بوت، پاییز شما را بسیار خاص می کند.

بایدها و نبایدهای انتخاب استایل پاییزی

  • اگر لایه‌های لباس می‌پوشید، رنگ‌های لایه‌ها را هماهنگ کنید و بلندترین لایه باید آخرین لایه لباس باشد.
  • در استایل پاییزی مردانه باید از جوراب های تیره مانند قهوه ای و طوسی استفاده کنید.
  • در استایل ها و مهمانی های شب پاییزی می توانید رنگ های خاص مانند یاسی، یاقوتی و زمردی را با رنگ های تیره مانند مشکی ترکیب کنید و ظاهری بسیار جذاب و با وقار داشته باشید.
  • برای ایده های بهتر، می توانید به دنیای مد نگاهی بیندازید و استایل پاییزی چهره های مشهور مد و لباس را بررسی کنید.
  • استایل شیک مردانه پاییزی می تواند شامل ژاکت های پائیزی باشد که هم در استایل های رسمی و کلاسیک و هم در استایل های کژوال قابل استفاده هستند.
  • اگر آقایان مانتوهای پاییزی می پوشند بهتر است دکمه پایین کت خود را باز بگذارند.
  • ترکیب رنگ های گرم و تند با رنگ های خنثی و یکدست ترکیب و کنتراست چشم نوازی را ایجاد می کند.
  • اگر دوست دارید در فصل پاییز از پارچه های طرح دار استفاده کنید، الگوی چهارخانه گزینه بسیار مناسبی است و جذابیت تیپ پاییزی شما را دو چندان می کند.

جدیدترین مدل های لباس پاییزی زنانه و مردانه

در زیر چند نمونه از انواع مدل های مردانه و بیایید زنان پاییزی را با هم ببینیم:

آخرین کلمه

در این مطلب سعی کردیم مهمترین نکات برای داشتن استایل پاییزی منحصر به فرد و شیک را بررسی کنیم. یادتان باشد با کمی خلاقیت و دیدن استایل های مختلف پاییزی می توانید تیپ های متفاوت و بسیار جذابی داشته باشید.

اگر سوالی دارید، می توانید آنها را در Ideal Mag بپرسید.

سوالات متداول

چه رنگ هایی برای لباس های رسمی زنانه در فصل پاییز مناسب است؟

برای این منظور و با توجه به رنگ پوست خود می توانید از رنگ های قرمز، زرد، آبی یا مشکی استفاده کنید.

استایل ورزشی برای روزهای پاییزی چه عناصری دارد؟

یک بلوز بزرگ یا گرمکن آستین بلند با ساق کمتر جذب، ترجیحاً خاکستری یا زغالی. به طور کلی باید لباس های راحتی بپوشید که آزادی عمل را از شما نگیرد و اجازه عرق کردن پوستتان را ندهد.

استفاده از کت و شلوار برای فصل پاییز چه ویژگی دارد؟

جنس خوب و مرغوب، تنوع رنگ زیاد، توانایی بالای پارچه در دوخت هر مدل مانتو و ظرافت و لطافت مواد.