درمان افتادگی شکم بعد از زایمان با ۷ راهکار قطعی و موثر! • مجله تصویر زندگی


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پوست خاصیت ارتجاعی آن است. در دوران بارداری پوست به شدت کشیده می‌شود و حالت افتادگی پیدا می‌کند. در این شرایط بازگرداندن پوست شکم به‌حالت طبیعی کمی دشوار خواهد بود. نحوه ریکاوری بدن بعد از سزارین نیز یکی دیگر از دلایل افتادگی پوست شکم هستند. در این مقاله با معرفی ۷ راهکار موثر به شما خواهیم گفت که چگونه این مشکل را برطرف کنید. اگر شما نیز بعد از زایمان این مشکل را تجربه کرده‌اید و به دنبال راهی برای رهایی از دست چربی‌های اضافی و افتادگی پوست ناحیه شکم هستید این مقاله برای شما نوشته شده است.

۱- دستگاه CMSlim؛ روشی ماندگار برای درمان افتادگی پوست بعد از زایمان

دستگاه CMSlim به‌طور خاص با هدف کانتور بدن (سوزاندن چربی و عضله‌سازی همزمان) طراحی شده است؛ بنابراین به کمک این دستگاه می‌توان از شر چربی‌های اضافی و پوست شل و افتاده خلاص شد. این روش درمانی کاملا غیر‌تهاجمی است و بدون نیاز به بیهوشی و ایجاد برش روی پوست انجام می‌شود.

با عبور کامل میدان الکترومغناطیسی متمرکز در دستگاه CM SLIM از پوست و چربی، عضلات تحریک می‌شوند. این موضوع ایجاد انقباض‌های شدید و مداوم در پوست را به همراه دارد. به‌این‌ترتیب در عرض ۲ تا ۶ هفته پوست شکم به‌ شکل قابل‌توجهی سفت می‌شود. با روش درمانی CMSlim در عرض چند روز به‌جای ماه‌ها تمرین و انجام حرکات ورزشی می‌توانید شکمی سفت و پوستی زیبا داشته باشید. متخصصان گرامی برای تهیه این دستگاه می‌توانند به سایت آفا به‌عنوان نمایندگی فروش دستگاه های لاغری CMSlim مراجعه کنند.

۲- دستگاه ترواسکالپ؛ سریع‌ترین درمان افتادگی زیر شکم

یکی از عوارض آزاردهنده بعد از زایمان، افتادگی پوست زیر شکم است. در مواردی که سن فرد بالا باشد یا میزان افتادگی شدید است، این مشکل به سختی با روش‌های طبیعی برطرف می‌شود. یکی از درمان‌های سریع و موثر لیفت شکم بدون جراحی برای رفع افتادگی پوست استفاده از دستگاه لاغری ترواسکالپ است. این دستگاه علاوه‌بر هدف قرار دادن چربی‌ها، باعث لیفتینگ پوست نیز می‌شود. هرچه حجم چربی شکمی کمتر باشد، نتیجه بهتری از لیفت شکم با ترواسکالپ دریافت خواهید کرد. درمان با این دستگاه فقط ۱۵ دقیقه زمان می‌برد. بدون درد و عوارض است و افراد بعد از اولین جلسه درمان نیز می‌توانند نتایج آن را مشاهده کنند.

۳- دستگاه رافوس؛ لیفت شکم بعد از زایمان به کمک امواج رادیوفرکانسی

آر اف رافوس یک روش آسان، بدون جراحی و بدون درد برای حذف چربی‌ها و درمان افتادگی شکم بعد از زایمان است. در این دستگاه از پروب‌های تخصصی لاغری CET و RET برای دسترسی به چربی در ضخامت‌های مختلف هایپودرم استفاده‌ می‌شود. به کمک پروب CET MonoPolar در دستگاه لاغری رادیو فرکانسی رافوس علاوه‌بر حذف چربی‌ها، پوست ناحیه تحت درمان نیز سفت می‌شود. با‌توجه‌به ویژگی‌های متنوع و عملکرد رضایت‌بخش قیمت دستگاه رافوس کاملا مقرون‌به‌صرفه است.

استفاده از سنسور حرارتی مادون قرمز (IR) برای کنترل اتوماتیک دمای الکترود فعال به‌منظور جلوگیری از سوختگی پوست بیمار حین درمان، بهره‌گیری از دو فرکانس تخصصی ۳۰۰ کیلو هرتز تا ۵۰۰ کیلو هرتز متفاوت برای تغییر عمق نفوذ و استفاده از پروب‌های متنوع با سایز متفاوت برای کار روی نقاط مختلف بدن از مهم‌ترین مزایای لیفت شکم بعد از زایمان با دستگاه آر اف رافوس است.

۴- لیپوماتیک؛ روش بی‌خطر برای درمان افتادگی شکم بعد از زایمان

در روش لیپوماتیک حذف چربی‌های اضافی با امواج اینفراسونیک صورت می‌گیرد. این موضوع باعث تحریک فیبروبلاست‌ها به‌منظور کلاژن‌سازی و در‌نتیجه سفت شدن پوست و رفع افتادگی شکم می‌شود. در این روش انرژی گرمایی از سر کانول خارج نمی‌شود. در‌نتیجه شاهد بروز آسیب به پوست و سوختگی آن نخواهیم بود. به‌طورکلی لیپوماتیک به‌عنوان یک روش بی‌خطر و بدون درد و خون‌ریزی برای خارج کردن چربی، لاغری و لیفت پوست شناخته می‌شود.

۵- لیپوساکشن ایواماتیک؛ راهی برای درمان افتادگی پوست بعد از زایمان

پوست خاصیت ارتجاعی دارد و در دوران بارداری کشیده می‌شود. بعد از زایمان شاهد تغییر حالت پوست و بروز مشکلاتی همچون سلولیت و افتادگی خواهیم بود. یکی از راهکارهای پیشنهادی برای حل این مشکلات استفاده از روش‌های کانتورینگ بدن همچون لیپوساکشن ایواماتیک است. استفاده از روش‌های پیکرتراشی علاوه‌بر حذف چربی، باعث لیفت پوست و بهبود سلولیت نیز می‌شود.

حذف چربی‌های اضافی و لیفتینگ پوست با این دستگاه به کمک هندپیس و تبدیل گرما با انتقال و تابش امواج انجام می‌‌شود. انتقال امواج از طریق لوله‌ کانولا و با حرکت چرخشی توسط پیستون‌های هوایی صورت می‌گیرد. امواج منتقل شده به لایه‌های زیرین پوست شامل امواج Infrasonic و Nutational می‌شود. امواج Infrasonic با تحریک میکرو مکانیکال فیبروبلاست‌ها به ساخت کلاژن و جمع‌شدن بهتر پوست بعد از عمل کمک می‌کنند.

۶- ورزش؛ یکی از راه‌های موثر برای افتادگی شکم بعد از زایمان طبیعی و سزارین

ورزش تقریبا برای رفع هر مشکلی از جمله رفع افتادگی شکم بعد از زایمان مناسب است. از بهترین تمرین‌های ورزشی برای حل این مشکل می‌توان به انجام تمرین‌های هوازی، پیاده‌روی سریع، دراز نشست، شنا، دویدن آهسته و دوچرخه‌سواری اشاره کرد. انجام مرتب تمرین‌های ورزشی بالا باعث سوختن چربی و تقویت عضلات می‌شود. البته بهتر است قبل از شروع ورزش برای افتادگی شکم بعد از سزارین یا زایمان طبیعی با پزشک معالجتان مشورت کنید. در بعضی موارد ممکن است از انجام حرکات ورزشی منع شوند.

۷- مصرف چربی‌های سالم و پروتئین؛ یکی از نکات رژیمی مهم برای سفت شدن شکم بعد از زایمان

برای سفت شدن شکم بعد از زایمان باید از خوردن مواد غذایی ناسالم همچون غذاهایی چرب، قند و نمک فراوان پرهیز کنید. در‌‌مقابل به مصرف میوه‌ها، سبزیجات، آجیل و دانه‌های روغنی، غلات کامل و منابع پروتئینی مانند گوشت مرغ، ماهی، حبوبات و تخم‌مرغ روی بیاورید. مصرفی چربی‌های سالم و پروتئین نقش بسزایی در عضله‌سازی و سفت شدن شکم خواهد داشت. به‌این‌ترتیب به‌تدریج افتادگی شکم بعد از زایمان به‌طورکامل رفع می‌شود. توجه داشته باشید که نسبت پروتئین مصرفی با‌توجه‌به قد و وزن در هر فرد متفاوت خواهد بود.

آفا عرضه‌کننده به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیفتینگ پوست و حذف چربی‌های اضافی

حاملگی و زایمان باعث ایجاد تغییرات مختلفی در بدن می‌شود. یکی از این تغییرات که ظاهر ناخوشایندی نیز دارد، افتادگی پوست شکم است. در این مقاله شما را با راهکارهای موثر برای درمان افتادگی شکم بعد از زایمان آشنا کردیم. اگر این وضعیت برای شما نیز آزاردهنده است از بین روش‌های بالا می‌توانید روش ماندگار و متناسب با شرایطتان را انتخاب کنید.

بسیاری از دستگاه‌های لاغری آفا در کنار حذف چربی‌های اضافی، قابلیت لیفت و سفت کردن پوست شکم را نیز دارند. برای خرید بهترین دستگاه‌های لیفتینگ پوست می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ با کارشناسان آفا در تماس باشید. همچنان با مراجعه به سایت آفا به آدرس afateb.com می‌توانید مشخصات و ویژگی‌های محصول مورد‌نظرتان را مشاهده کنید.