در اینجا دو آلتکوین با پتانسیل رسیدن به ارزش بازار ۵ میلیارد دلاری آورده شده است


اگرچه در بازار ارزهای دیجیتال ابهام وجود دارد، به نظر می رسد قیمت بیت کوین در حال تثبیت است. آلت کوین ها در این دوره باثبات برای بیت کوین حرکت کمی داشته اند. اکنون دو آلتکوین در این بازار قابل مشاهده است.

با توجه به Valex و به نقل از CoinDesk، حدس و گمان هایی در مورد اینکه کدام آلتکوین ها می توانند به ارزش بازار 5 میلیارد دلاری برسند وجود دارد. اگرچه چندین ارز دیجیتال به این آستانه نزدیک هستند، اما ما دو مورد را برای شما تحلیل کرده ایم که از نظر ارزش بازار در 30 ارز برتر قرار دارند و به ارزش بازار 5 میلیارد دلاری نزدیک می شوند.

Aptus (APT) به طور مداوم در حال بهبود است

Aptos از زمان پیدایش یک نقطه کانونی بوده است. سرمایه‌گذاران اکوسیستم بیت‌کوین را افزایش می‌دهند و بالقوه‌ها بر این باورند که Aptos می‌تواند در روزهای آینده از ارزش بازار ۵ میلیارد دلاری عبور کند.

اخیرا Aptos پیشرفت چشمگیری داشته است. این شبکه به 32000 تراکنش در ثانیه (TPS) رسید و از رقبایی مانند Solana (SOL) و Sui (SUI) پیشی گرفت و رکورد حجم تراکنش روزانه را ثبت کرد. اعتقاد بر این است که عوامل متعددی در افزایش فعالیت در شبکه Aptos نقش دارند.

اعتقاد بر این است که نوآوری ها و ابتکارات جدید در شبکه به توسعه آن کمک خواهد کرد. با در نظر گرفتن همه این عوامل، قیمت Aptus می تواند افزایش یابد و ارزش بازار آن می تواند بیش از 5 میلیارد دلار باشد. در زمان نگارش این مقاله، Aptos با قیمت 7.79 دلار معامله می شود.

حجم معاملات Aptos حدود 83 میلیون دلار است، در حالی که ارزش بازار آن حدود 3.5 میلیارد دلار است که تقریباً 1.5 میلیارد دلار کمتر از سطح مورد انتظار 5 میلیارد دلار است.

مشاهده هزینه هر رندر (RNDR)

رندرینگ (RNDR) یکی از بازیگران اصلی در هیجان اخیر پیرامون هوش مصنوعی است. مانند Aptus، RNDR به نظر می رسد به مرز 5 میلیارد دلار برسد.

اگرچه هزینه هر رندر در ماه گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است، اما در 7 روز گذشته 13 درصد کاهش داشته است. نفوذ انویدیا در بازار هوش مصنوعی به طور قابل توجهی به افزایش قیمت RNDR کمک کرد.

در زمان نگارش این مقاله، RNDR در 24 ساعت گذشته 7.84 دلار معامله می شد. این کاهش در ارزش بازار آن نیز منعکس شد که به 3 میلیارد دلار کاهش یافت. حجم معاملات آن 74 میلیون دلار است. با در نظر گرفتن همه این عوامل، RNDR حدود 2 میلیارد دلار از هدف 5 میلیارد دلاری خود فاصله دارد.

با این وجود، پشتیبانی انویدیا از توکن های هوش مصنوعی و افزایش احتمالی قیمت بیت کوین در آینده می تواند به سرعت راه را برای رسیدن این ارزهای دیجیتال به ارزش بازار ۵ میلیارد دلاری هموار کند.