در سفر به مشهد کجا اقامت کنیم؟ آشنایی با هتل های مشهد


مشهد، دومین شهر پرجمعیت ایران و بزرگترین شهر استان خراسان رضوی است. این شهر در شمال شرقی ایران و در دامنه کوه‌های بینالود واقع شده است. مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع)، هشتمین امام شیعیان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هر ساله میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر از سراسر جهان است. اما شاید یکی از سوالات و دغدغه های مهم قبل از سفر این باشد که در سفر به مشهد کجا اقامت کنیم و چطور یک سفر ارزان داشته باشیم؟ اگر بلیط قطار مشهد خود را خریده اید، دست شما برای انتخاب هتل بازتر است و می توانید هتل مناسبی برای اقامت انتخاب کنید. در ادامه این مطلب چند پیشنهاد برای اقامت در این شهر را ذکر کرده ایم.

خرید ارزان بلیط مشهد از فلای تودی

قبل از این که با هتل ها و امکانات اقامتی آنها آشنا شوید، خوب است تا کمی درباره نحوه رزرو بلیط ارزان مشهد بدانید. یکی از جدیدترین امکاناتی که فلای تودی ارائه کرده، امکان خرید و رزرو بلیط قطار است. بنابراین اگر دوست دارید تا به جای هزینه بلیط هواپیما، با قطار سفر کنید و هزینه های خود را صرف اقامت در هتل های لوکس کنید، فلای تودی یک انتخاب مناسب برای شما است.

با ورود به وب سایت فلای تودی می توانید به سادگی بلیط قطار مشهد را با ارزانترین قیمت از شرکت های ریلی مختلف در تاریخ مدنظر خود رزرو کنید و بخرید. بدون این که نیاز باشد از خانه خود بیرون رفته باشید. با خرید بلیط قطار مشهد چیزی حدود 14-18 ساعت در مسیر خواهید بود.

هتل آبشار مشهد از هتل های 3 ستاره

اگر برای سفر زیارتی به مشهد می روید حتما برای شما مهم است که در یک هتل نزدیک حرم اقامت کنید تا دسترسی خوبی به حرم، بازار و سایر جاذبه های گردشگری مشهد داشته باشید. هتل آبشار هتلی سه ستاره در نزدیکی حرم مطهر است که امتیاز بالایی را از جانب مسافران کسب کرده است. هتل آبشار، هتلی تقریبا نوساز به حساب می‌آید و شروع فعالیت آن به سال 1396 برمی‌گردد.

مسافران و زائران این شهر با رزرو هتل آبشار مشهد می‌توانند تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم برسانند؛ چرا که این هتل در خیابان امام رضا 5 واقع شده و فاصله آن تا باب‌الرضا کمتر از 1 کیلومتر است. گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از برخورد دوستانه کارکنان، نظافت و تمیزی واحدهای اقامتی، موقعیت مکانی و کیفیت رستوران آن رضایت داشته‌اند.

هتل بین المللی قصر از هتل های 5 ستاره مشهد

یکی از برترین و باکیفیت‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد، هتل بین المللی قصر است که با فاصله‌ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل از نزدیک‌ترین هتل های پنج ستاره و لوکس به حرم مطهر محسوب می‌شود. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه دلباز، شیک و تمیز و مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا طراحی شده‌اند.

فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) به حدی کم است که زائران و مسافران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را برای زیارت به حرم برسانند. همچنین این هتل دسترسی آسانی به بازار رضا، موزه مردم شناسی مشهد، خانه تاریخی توکلی، گنبد خشتی، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان دارد. اگر با قطار به مشهد سفر کنید، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و در عوض در یک هتل 5 ستاره و لوکس مثل هتل قصر مشهد اقامت کنید.

هتل آپارتمان گوهر مشهد

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای اقامت در مشهد، هتل آپارتمان ها هستند. هتل آپارتمان ها در کنار امکانات خوبی که ارائه می دهند، قیمت های مناسبتری هم دارند. هتل آپارتمان گوهر در مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم است که در خیابان 5 امام رضا قرار دارد. این هتل دارای 56 واحد اقامتی به صورت اتاق های یک الی پنج تخته بوده که در پنج طبقه واقع شده‌اند.

با انتخاب هتل آپارتمان گوهر مشهد می‌توانید رزروتان را به صورت فولبرد انجام داده و در هزینه های سفر صرفه جویی کنید. اگر با ماشین شخصی به مشهد سفر می‌کنید، در نظر داشته باشید که هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. پرسنل این هتل با رویی گشاده آماده خدمات رسانی به میهمانان عزیز هستند.

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه اقامتی لوکس در نزدیکی حرم، هتل مدینه‌الرضا مشهد محسوب می‌شود که در شمار بهترین هتل های مشهد نیز قرار دارد. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و با داشتن المان‌های معماری ایرانی و اسلامی، توجه مسافران و زائران را به خود جلب می‌کند. مهمانان این هتل می‌توانند در کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از هتل به بارگاه امام هشتم برسند. از امکانات هتل مدینه الرضا مشهد می‌توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بازی کودکان و… اشاره کرد.

هتل نگین پاسارگاد از هتل ها 4 ستاره مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد قدمت 6 ساله دارد اما در طول همین مدت زمان کم، جای خود را به خوبی در دل مسافران مشهد‌ باز کرده است. هتل در ساختمانی 16 طبقه قرار گرفته و امکانات رفاهی ویژه‌ای برای مهمانانش در نظر گرفته است. رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه، روم سرویس، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ برخی از امکانات هتل نگین پاسارگاد مشهد هستند. هتل نگین پاسارگاد در مجموع 112 باب اتاق و سوئیت دارد. بازار رضا، بازار غدیر، بازار مرکزی و مجتمع تجاری امید از مراکز خرید نزدیک به این هتل و مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار و مدرسه پریزاد از جاذبه های نزدیک به هتل نگین پاسارگاد مشهد هستند.