رتبه بندی قوی ترین پاسپورت‌ های جهان



در دنیای امروز، مسافرت به دیگر کشورها برای بسیاری از افراد جذابیت ویژه‌ای دارد. اما یکی از موانعی که ممکن است در مسیر سفرها پیش آید، مسئله ویزا و دریافت مجوز ورود به کشورهاست. در این مواقع، داشتن یک پاسپورت قدرتمند و با تعداد کشورهایی که می‌توان به آنها بدون مجوز ویزا سفر کرد، بسیار حیاتی است. در این مقاله، قوی ترین پاسپورت ‌های جهان را بررسی خواهیم کرد.

1. ژاپن:

پاسپورت ژاپن به لطف رتبه‌بندی قدرتمند آن در اینده‌نگر هنگامه (Henley Passport Index)، به عنوان یکی از قوی ترین پاسپورت ‌های جهان شناخته می‌شود. دارندگان پاسپورت ژاپنی می‌توانند بدون نیاز به مجوز ویزا به بیش از 195 کشور سفر کنند. این پاسپورت به دارندگانش فرصتی بی‌نظیر برای سفر به گوشه و کنار دنیا می‌دهد.

2. سنگاپور:

پاسپورت سنگاپور نیز جایگاه فوق‌العاده‌ای دارد. دارندگان این پاسپورت می‌توانند به بیش از 190 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کنند. سنگاپور با سیاست خارجی خوب خود و روابط بین‌المللی مطلوب، به دارندگان پاسپورت سنگاپور فرصت‌های سفر بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

3. کره جنوبی:

پاسپورت کره جنوبی نیز یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان است. دارندگان این پاسپورت می‌توانند بدون نیاز به مجوز ویزا به بیش از 185 کشور سفر کنند. با توجه به روابط خوب کره جنوبی با کشورهای دیگر و جایگاه قدرتمند اقتصادی و فرهنگی آن، این پاسپورت به دارندگانش فرصت‌های سفر متعددی را فراهم می‌کند.

4. آلمان:

پاسپورت آلمان نیز به عنوان یکی از قوی ترین پاسپورت ‌های جهان شناخته می‌شود. دارندگان این پاسپورتمی‌توانند بدون نیاز به مجوز ویزا به بیش از 180 کشور سفر کنند. آلمان با قدرت اقتصادی و دیپلماسی قوی خود، فرصت‌های سفر بی‌نظیری را برای دارندگان پاسپورت آلمان فراهم می‌کند.

5. ایتالیا، فنلاند و اسپانیا:

پاسپورت‌های ایتالیا، فنلاند و اسپانیا نیز جزو قوی ترین پاسپورت ‌های جهان هستند. دارندگان این پاسپورت‌ها می‌توانند بدون نیاز به مجوز ویزا به بیش از 175 کشور سفر کنند. این کشورها با تاریخچه و فرهنگ غنی خود، امکان سفر به مقاصد مختلف را برای دارندگان پاسپورت‌های خود فراهم می‌کنند.

6. مجارستان:

پاسپورت مجارستان به عنوان یکی از بهترین پاسپورت ‌های جهان شناخته می‌شود.. شهروندان مجارستان می‌توانند به بیش از 170 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کنند یا ویزای ورود را در مقاطع مختلف دریافت کنند. این امتیاز بالا برای پاسپورت مجارستان به دلیل وجود توافقنامه‌های بین‌المللی و خوبی است که کشور با سایر کشورها برقرار کرده است. همچنین، مجارستان عضو اتحادیه اروپا نیست، اما باعث شده است تا با کشورهای عضو اتحادیه اروپا توافقات و توافقنامه‌هایی برای آزادی ورود شهروندان مجارستان به این کشورها داشته باشد. مهاجرت برای تحصیل در مجارستان با بهترین شرایط تحصیلی هم یکی از راه های انتخاب این کشور برای مهاجرت است .

روش های دریافت بهترین پاسپورت های جهان

دریافت بهترین پاسپورت های جهان به روش‌ها و معیارهایی وابسته است. در ادامه به بررسی چند راه متداول برای دریافت پاسپورت برخی از این این کشورها می‌پردازیم:

1. ژاپن:

– تحصیل در ژاپن: یکی از راه‌های متداول برای دریافت پاسپورت ژاپن، تحصیل در یکی از دانشگاه‌های ژاپن است. برای این منظور، شما باید به یک دانشگاه ژاپنی درخواست پذیرش دهید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. پس از قبولی در دانشگاه، می‌توانید به دریافت پاسپورت ژاپن که یکی از قوی ترین پاسپورت ها است اقدام کنید.

– سرمایه‌گذاری در ژاپن: یک راه دیگر برای دریافت پاسپورت ژاپن، سرمایه‌گذاری در این کشور است. برای این منظور، شما باید سرمایه‌ای قابل توجه در یکی از بخش‌های اقتصادی ژاپن سرمایه‌گذاری کنید و شرایط مربوطه را برآورده کنید. پس از بررسی و تایید سرمایه‌گذاری شما، می‌توانید اقدام به دریافت پاسپورت کنید.

2. سنگاپور:

– جاب آفر در سنگاپور: برای دریافت پاسپورت سنگاپور، شغلی در این کشور پیدا کنید. شما باید یک پیشنهاد شغلی از یک شرکت سنگاپوری دریافت کنید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. پس از قبولی به عنوان کارمند توسط شرکت، می‌توانید اقدام به دریافت یکی از قوی ترین پاسپورت ها، یعنی پاسپورت سنگاپور، کنید.

– سرمایه گذاری در سنگاپور: پاسپورت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری یکی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این کشور، اقامت دائم و در نهایت شهروندی سنگاپور را بدست آورند. این برنامه که به عنوان برنامه “Global Investor Program” شناخته می‌شود، به سرمایه‌گذاران خارجی که بتوانند سرمایه قابل توجهی در سنگاپور سرمایه‌گذاری کنند، این امکان را می‌دهد.

3. آلمان:

– تحصیل در آلمان: برای دریافت پاسپورت آلمان، یکی از راه‌های متداول تحصیل در یکی از دانشگاه‌های آلمان است. برای این منظور، شما باید به یک دانشگاه آلمانی درخواست پذیرش دهید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. پس از قبولی در دانشگاه، می‌توانید اقدام به دریافت پاسپورت آلمان کنید.

– جاب آفر در آلمان: گرفتن پاسپورت آلمان از طریق جاب آفر آلمان ممکن است یکی از راه‌هایی باشد که برخی افراد برای مهاجرت و کسب شغل در آلمان انتخاب می‌کنند. جاب آفر آلمان یک پلتفرم آنلاین است که به افراد امکان می‌دهد درخواست‌های شغلی را در آلمان جستجو کنند و برای شغل دلخواه خود درخواست بدهند. و از این طرین یکی از بهترین پاسپورت های جهان که پاسپورت آلمان است را دریافت کنند.

4. مجارستان:

– سرمایه‌گذاری در مجارستان: یک راه برای دریافت پاسپورت مجارستان، سرمایه‌گذاری در این کشور است. برای این منظور، شما باید سرمایه‌ای قابل توجه در یکی از بخش‌های اقتصادی مجارستان سرمایه‌گذاری کنید و شرایط مربوطه را برآورده کنید. پس از بررسی و تایید سرمایه‌گذاری شما، می‌توانید اقدام به دریافت یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان یعنی پاسپورت مجارستان کنید. همچنین ویزا کار مجارستان هم می توانید اقدام کنید .

– تحصیل در مجارستان: تحصیل در مجارستان می‌تواند به دو صورت انجام شود: تحصیل در دانشگاه یا مؤسسه آموزشی مجارستان و یا مشارکت در برنامه‌های تحصیلی مجارستان که توسط دولت یا سازمان‌های دیگر ارائه می‌شوند. بعد از اخذ ویزا و شروع تحصیل در مجارستان، باید مدت زمان تحصیل خود را به پایان برسانید. پس از اتمام تحصیل، می‌توانید برای ادامه مراحل دریافت پاسپورت مجارستان اقدام کنید.

5.ایتالیا

– راه‌های تحصیلی: یکی از راه‌های معتبر برای گرفتن پاسپورت ایتالیا، تحصیل در یکی از دانشگاه‌های ایتالیا است. شما می‌توانید برای تحصیل در رشته‌های مختلف به دانشگاه‌های ایتالیا مراجعه کنید و پس از پذیرش و شروع تحصیل، به درخواست پاسپورت ایتالیایی که یکی از قوی ترین پاسپورت ها است قدام کنید.

– راه‌های سرمایه‌گذاری: سرمایه‌گذاری در ایتالیا می‌تواند راهی دیگر برای کسب پاسپورت ایتالیا باشد. برای این کار، شما می‌توانید در سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در ایتالیا شرکت کنید، مانند خرید ملک یا سرمایه‌گذاری در شرکت‌های محلی. این مسیر نیازمند سرمایه زیادی است و باید با قوانین و مقررات مربوطه آشنا شوید.

– به عنوان یک فرد مهارتمند و توانمند در حوزه‌های مورد نیاز ایتالیا، می‌توانید به صورت شاغل و با کسب شغل در ایتالیا، پاسپورت ایتالیایی دریافت کنید. برای این کار، شما باید یک شرکت یا کارفرما در ایتالیا پیدا کنید که به شما کار و پیمانکاری ارائه کند. در این مورد نیز نیازمند تسلط به قوانین کاری و مقررات مهاجرتی ایتالیا هستید.

6.فنلاند

– تحصیل در دانشگاه‌های فنلاند یکی از راه‌های معتبر برای کسب پاسپورت فنلاند است. شما می‌توانید برای تحصیل در رشته‌های مختلف به دانشگاه‌های فنلاند مراجعه کنید و پس از پذیرش و شروع تحصیل، به درخواست یکی از قوی ترین پاسپورت ها که پاسپورت است فنلاند اقدام کنید.

– جاب آفر فنلاند: پاسپورت فنلاند را می‌توان از طریق راه‌های شغلی بدست آورد. اگر شما توانسته باشید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما یا شرکت فنلاندی دریافت کنید و بتوانید شرایط مورد نیاز را برآورده کنید، می‌توانید برای اخذ پاسپورت فنلاند اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران موسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ تماس گرفته و با به وبسایت finsadvisers.com مراجعه فرمایید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.