رستوران بازار گرگان; خاطره ای خوش از غذا خوردن در شهر گرگان


گرگان شهر رستوران ها و کافه های رنگارنگ است. اگر در شهر گرگان قدم بزنید، متوجه می شوید که این شهر دارای بسیاری از بهترین رستوران ها، کافه ها و فست فودها است.

یکی از رستوران های فوق العاده شهر گرگان “رستوران بازار گرگان” است که در بین اهالی و حتی مسافرانی که به گرگان سفر می کنند بسیار محبوب است و نظرات مثبتی در مورد کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران دارند. در ادامه این مقاله به معرفی رستوران بازار گرگان و شرح ویژگی ها و امکانات رفاهی آن می پردازیم.

رستوران بازار گرگان; غذاهای با کیفیت و منوی متنوع

رستوران بازار گرگان یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارترین رستوران های شهر گرگان است که در بازار گرگان و خیابان شهید رجایی واقع شده است. این رستوران به دلیل موقعیت مناسب و تنوع و کیفیت بالای غذاهایی که ارائه می دهد در بین مردم محلی گرگان و کاسبه و بازاریان این منطقه بسیار جالب و محبوب است.

اگر به دنبال رستورانی با موسیقی زنده در گرگان هستید، رستوران بازار گرگان گزینه خوبی است. دکوراسیون و فضای داخلی این رستوران جذاب و دلنشین است و گزینه خوبی برای یک غذای فراموش نشدنی خواهد بود.

امکانات رستوران در بازار گرگان

رستوران بازار گرگان امکانات متنوعی دارد. یکی از خدماتی که این موسسه برای مشتریان ارائه می دهد اینترنت رایگان است. پس اگر برای صرف غذا به رستوران بازار گرگان رفتید می توانید از اینترنت رستوران استفاده کنید.

رستوران بازار گرگان علاوه بر اینترنت رایگان دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.

آدرس: گرگان، خاندوزی، خیابان شهید رجایی، گلشن ۵

تلفن تماس: 01732430300

امکان رزرو میز در رستوران بازار گرگان نیز وجود دارد و می توانید با تماس با رستوران میز رزرو کنید. این رستوران برای ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. ظرفیت معمولی تالار رستوران بازار گرگان 300 نفر می باشد که مناسب برای مهمانی های خانوادگی و مجالس مختلف می باشد.

رستوران بازار گرگان از ساعت 12 ظهر با تهیه ناهار شروع به کار می کند و حدود ساعت 12 شب با بدرقه میهمانان آماده صرف شام به رستوران بازار گرگان بسته می شود.

قدم زدن در منوی متنوع رستوران بازار گرگان

در منوی رستوران بازار گرگان می توانید انواع غذاهای ایرانی را ببینید. تنوع غذاهای این رستوران بسیار زیاد است و در منوی آن می توانید یک غذای فوق العاده برای هر سلیقه ای پیدا کنید.

بررسی منوی رستوران بازار گرگان را با پیش غذا آغاز می کنیم. این رستوران سوپ، سالاد و ماست مخصوص را در منوی اولیه خود دارد. همچنین شامل ترشی و زیتون می باشد.

منوی غذای اصلی

حالا نوبت غذای اصلی است. در منوی رستوران بازار می توانید انواع چلوکوبی را مشاهده کنید. چلو و مرغ چرخ کرده به همراه دارچین فصلی، چلک شیشلیک و کباب بره از جمله غذاهای محبوب این رستوران است. برای شام و نهار علاوه بر چلوکباب می توانید در رستوران بازار گرگان انواع غذاها را سفارش دهید.

غذای بره، غذای گردن بره، دیس پای و مرغ سوخاری از جمله غذاهای ارائه شده در منوی این رستوران است. در گروه چلوها و خوراک ها، برخی از محصولات دریایی مانند چلو ماهی، غذای ماهی قزل آلا شکم پر است. لازم به ذکر است اگر به دنبال رستوران غذاهای دریایی گرگان هستید می توانید به سرویس سفارش آنلاین غذای گرگان مراجعه کرده و در این صفحه انواع رستوران ها، منو و قیمت ها را مشاهده کرده و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران بازار گرگان نیز انواع خورش ها را در منوی خود دارد که می توانید آن ها را به عنوان پیش غذا یا مخلفات سفارش دهید.

منوی کارکنان رستوران بازار گرگان

یکی از جذابیت های منوی رستوران بازار گرگان، قسمت منوی کارکنان بخش است. این گروه از غذاها شامل انواع چالکوبیس، چالخورشیت، غذاها، پنیر دلمه، بادمجان و میرزاگزامی است. منوی کارکنان اندازه خوبی دارد و همانطور که از نام آن پیداست برای ناهار در ادارات و مشاغل مناسب است.

قیمت رستوران بازار گرگان با توجه به کیفیت و خدماتی که ارائه می دهد متعادل و مناسب است. در رستوران گرگان مارکت غذا به سبکی جذاب در بشقاب چیده شده و اشتهای شما را باز می کند.

رستوران بازار گرگان; بهترین رستوران گرگان

در این مطلب رستوران بازار گرگان را به شما معرفی کرده ایم. در پایان باز هم تاکید می کنیم که رستوران بازار گرگان یکی از رستوران های محبوب شهر گرگان است که انواع غذاها را با حجم، کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند.

فضای داخلی این رستوران تمیز و بهداشتی است و کارکنان رستوران با روی باز پذیرای مهمانان هستند. اگر ساکن شهر گرگان هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، رستوران بازار گرگان گزینه مناسبی برای صرف غذا خواهد بود. می توان گفت رستوران بازار از نظر کیفیت غذا و تنوع منو بهترین رستوران گرگان است. البته شهر گرگان رستوران های فوق العاده دیگری هم دارد که می توانید از آنها دیدن کنید. یکی از این رستوران ها، مانور گرگان است که هم غذاهای سنتی را ارائه می دهد و هم فضایی بسیار دنج و دلنشین.

در این مطلب به یکی از بهترین رستوران های گرگان پرداخته ایم. اگر می خواهید با بهترین کافه های گرگان آشنا شوید همچنین برای کسب اطلاعات می توانید از طریق لینک به وبلاگ اسنپ فود مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد اسنپ فود:

وبلاگ فست فود:

آدرس سایت:

آدرس اینستاگرام:

آدرس اپلیکیشن اسنپ فود: اپلیکیشن

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد