رستوران و کافه برای ولنتاین، فضایی رمانتیک برای یک قرار دو نفره!


شما چه کافه‌ای را برای یک قرار دونفره انتخاب می‌کنید؟ در بین گزینه‌های بسیار زیاد، ما باید به این فکر کنیم که چه فضایی برای ما و محبوبمان مناسب است! آیا یک محیط ساکت و پُر آرامش را ترجیح می‌دهیم یا جایی که حال‌وهوای هیجان‌انگیزی داشته باشد؟! باید بدانیم چه حال‌وهوایی بیشتر مناسب دیدار ما است. این فضای ویژه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ معمولا دغدغه‌ رفتن به کافه و رستوران برای ولنتاین از روزهای نزدیک به این جشن زیبا با ما همراه است. در این مطلب به ویژگی‌های مناسب یک قرار دونفره می‌پردازیم:

آسودگی و راحتی

شنیدن کلام زیبای محبوبمان قطعا در فضایی که همهمه زیادی داشته باشد، لذت‌بخش نیست. قرار دونفره ما حتما که محیطی آرام و راحت نیاز دارد. محیطی با سکوتی مطبوع که خلوتی مناسب را رقم بزند، قطعا یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

محیطی فاخر و دلپذیر

یک محیط زیبا با چیدمانی شایسته می‌تواند قرار دونفره ما را به‌یادماندنی‌تر کند. زیبایی و آراستگی متفاوت یک محیط برای این دیدارهای پَر احساس خیلی لذت‌بخش است. فرض کنید که میزی با چیدمانی فاخر مثل گل‌آرایی‌های ویژه و شمع‌های زیبا منتظر شما و محبوبتان باشد !قطعا شما در یک چنین فضایی احساس بهتری دارید!

موسیقی فرح‌بخش

شنیدن ملودی‌های آرام و لطیف یک موسیقی خوب می‌تواند کمک زیادی به احساس آرامش شما در محیط داشته باشد. خصوصا اگر این اولین دیدار عاشقانه شما باشد. موسیقی بی‌کلام می‌تواند حال‌وهوای دونفره شما را عطرآگین کند. اگر به هر دلیلی به این دیدار دونفره دیر برسید و یا خیابان‌های شلوغ و پَر ترافیک باعث ناراحتی شما شود، مطمئنا با قدم گذاشتن به یک فضای ملودیک، حالتان بهتر می‌شود.

آدرس‌دهی آسان

رسیدن به مکانی که آدرس پیچیده‌ای دارد حتی اگر با محیطی زیبا از ما استقبال کنید، چندان خوشایند نیست. چرا که باعث می‌شود نتوانیم برنامه‌ریزی دقیقی برای رسیدن به‌موقع و راحت داشته باشیم و ممکن است که سردرگم و عصبی شویم. پس خوب است که خیال محبوبتان را با یک لوکیشن ساده و راحت که دسترسی خوبی دارد، راحت کنید.

پذیرایی شایسته

یک استقبال عالی به انجام دیداری منحصربه‌فرد و ویژه خیلی کمک می‌کند. فرقی نمی‌کند که این یک قرار دونفره و عاشقانه باشد یا دیداری خانوادگی! آنچه که مهم است، رفتار شایسته و مناسب میزبان است. ما دوست داریم تا محبوبمان احساس راحتی داشته باشد و به‌خاطر این انتخاب خاطره‌ای ویژه در ذهنش ثبت شده باشد.

منوی غذای باکیفیت و مناسب

لذت یک قرار دونفره با پذیرایی خوب همراه است. اینکه بدانیم آیا منوی رستوران یا کافه‌ای که انتخاب کرده‌ایم، غذای موردعلاقه ما و شریک زندگیمان را دارد، خیلی کمک‌کننده است. هیچ کدام از ما دوست نداریم که بعد از رفتن به رستوران یا کافه با منویی متفاوت از ذائقه‌مان مواجه شویم. پس حتما بهتر است که از قبل همه موارد را چک کنیم.

فضایی رمانتیک در ارکیده

تمام ویژگی‌هایی که از آن نام بردیم ما را به یک رستوران یا کافه رمانتیک می‌کشاند. در این میان رستوران‌کافه‌های ارکیده با بیش از 65 سال تجربه میزبانی از میهمانانش در شعب مختلف سراسر کشور، فضایی شایسته و باشکوه و در عین حال دنج و متفاوت برای برگزاری جشن، مراسم‌ و دیدارهای ویژه ما فراهم کرده است. مکانی بسیار زیبا با میزبانانی که در طول این سال‌ها برای برگزاری مراسم در رستوران، پذیرای حضور میهمانان خود در اعیاد و مراسم‌ها و محافل مناسبتی و حتی خصوص‌تری مثل تولد، جشن ازدواج، خواستگاری و ختم بوده است. این مراسم‌های رسمی و غیررسمی همگی با غذا و پذیرایی باکیفیت؛ پارکینگ و سالن اختصاصی، تم‌ مناسب مراسم همراه با گل‌آرایی و چیدمان حرفه‌ای انجام شده است. رستوران‌کافه‌های ارکیده با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی خوش‌طعمی مثل کباب بره، کباب سلطانی، کباب برگ، کباب بختیاری، کباب شاندیز مخصوصِ ارکیده، باقالی پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک پلو با مرغ و همچنین منوی بسیار منحصربه‌فردی از دسرها و نوشیدنی‌هایی لذیذ، شادی قرارهای خانوادگی و دونفره را صدچندان می‌کند.

خوب است که از رفاه و امکانات مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده استفاده کنید و محبوبتان را به این رستوران برای قرار عاشقانه دعوت کنید.

رزرو تلفنی رستوران ارکیده برای روز ولنتاین

برای رزرو میز یا سالن اختصاصی در یکی از شعبه‌‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده، کافی است با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

021-34122

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان)

013-44404645

7

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

8

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

9

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397