رشد آلت کوین ها ادامه دارد؟ ۳ تحلیلگر معروف پاسخ می‌دهند


پس از صعود قیمت بیت کوین، شاهد رشد قابل توجه قیمت در بسیاری آلت کوین‌ها بودیم. ظاهرا آلت کوین‌ها نیز از رالی فعلی بیت کوین تبعیت کرده و در پی بازیابی خود هستند. این می‌تواند نشان‌دهنده تغییر در تمایل سرمایه‌گذاران به سمت توکن‌ها  میم‌کوین‌هایی با ریسک بالاتر باشد. حالا سوال مهم این است که آیا آلت کوین ها به رالی صعودی ادامه خواهند داد؟ برای یافتن پاسخ این سوال به بررسی نظرات سه تحلیلگر دنیای کریپتو می‌پردازیم. 

به گزارش والکس و به نقل از enbitcoinsistemi، در حالی که قیمت بیت کوین در سقف ۱۸ ماهه خود قرار دارد و قیمت اتریوم نیز از مقاومت ۲ هزار دلاری عبور کرده است، برخی آلت کوین‌ها از احساسات صعودی بازار نهایت استفاده را کردند و به بالاترین قیمت خود در سال جاری میلادی رسیدند. این هفته قیمت سولانا حدود ۴۰ درصد، قیمت پالیگان ۲۵ و قیمت کاردانو نیز ۱۷ درصد رشد را ثبت کردند؛ این در حالی است که بیت کوین و اتریوم این هفته به ترتیب فقط ۸ و ۱۵ درصد افزایش یافتند. 

تحلیل راب گینزبرگ از وضعیت آلت کوین ها

راب گینزبرگ (Rob Ginsberg) تحلیلگر وولف ریسرچ (Wolfe Research)، می‌گوید که فضای کریپتو در طی سال نمایشی یک نفره بوده که عمدتا توسط بیت کوین رهبری شده است اما حالا این دیگر صدق نمی‌کند چرا که آلت کوین ها طی دو هفته گذشته بیدار شده و به رالی بیت کوین پیوسته‌اند. سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر اکنون در حال ارزیابی این موضوع هستند که آیا رشد آلت کوین‌ها ادامه خواهد داشت یا این فقط جرقه کوتاه مدت بوده است. 

گینزبرگ توضیح می‌دهد که اکثر آلت کوین‌ها هنوز در قلمروی بیش از حد فروش هستند و این بخشی از روندهای بلندمدت است اما نمی‌توان بهبود را قاطعانه رد کرد. او معتقد است که باید نسبت به سایر توکن‌ها و ارزهای دیجیتال دست به عصا حرکت کنیم چرا که هنوز مشخص نیست که واقعا این یک رالی صعودی طولانی مدت خواهد بود. ممکن است همه چیز به بیت کوین مربوط شود و ممکن است فشار خرید به حدی بالا باشد که شاهد سقف‌های تازه‌تری در قیمت آلت کوین‌ها باشیم. 

نظر رایان راسموسن در مورد صعود آلت کوین ها

رایان راسموسن (Ryan Rasmussen) تحلیلگر بیت وایز (Bitwise Asset Management)، به این نکته اشاره می‌کند که افزایش قیمت اتریوم و سایر آلت کوین ها در دوره‌هایی که قیمت بیت کوین افزایش می‌یابد کاملا طبیعی است. او در توضیح تحلیل خود می‌گوید که از لحاظ تاریخی شاهد افزایش بیت کوین، سپس اتریوم و بعد سایر آلت کوین‌ها بوده‌ایم و به نظر می‌رسد که این الگو با گرم شدن این بازار صعودی در حال تکرار است. 

توضیح نیکولاس پانیگیرتزوگلو درباره رشد قیمت آلت کوین ها

نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou) از جی پی مورگان معتقد است که رالی کنونی تحت تاثیر خبر احتمال تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بسیار اغراق آمیز است. او ضمن اشاره به هاوینگ ۲۰۲۴ بیت کوین می‌گوید که چرخه قیمتی بیت کوین از لحاظ تاریخی به هاوینگ وابسته است و بعد از آن می‌توان شاهد افزایش قیمت واقعی بود اما همین رشد هم قابل پیش‌بینی است و نباید انتظاری غیرمنطقی داشت. 

با بررسی نظرات این سه تحلیلگر متوجه می‌شویم که همچنان بخشی از ناظران به صعود اخیر با دید تردید می‌نگرند و هنوز عدم اطمینان در بیان آن‌ها مشهود است. در چنین شرایطی بهتر است از تصمیمات احساسی اجتناب کنیم.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

enbitcoinsistemi.com