روند قیمت کاردانو چقدر ادامه خواهد داشت؟ بررسی امکان رشد قیمت کاردانو


چارلز هاسکینسون، موسس Cardano، نسخه 9.0 گره Cardano را معرفی کرد که می تواند پیش نیازی برای هارد فورک چانگ باشد. این هارد فورک گام مهمی در تمرکززدایی از حکومت در جامعه کاردانو خواهد بود.

به گزارش Valx و به نقل از Cointelegraph، اگر 70 درصد از Stake Pool Operators (SPOs) پروتکل Cardano نسخه جدید نود را نصب کنند، این هارد فورک تا پایان ژوئن انجام خواهد شد. بسیاری از دارندگان کاردانو امیدوارند که این رویداد بتواند قیمت کاردانو را از مشکلات بلندمدت خود خارج کند.

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو در 7 ژوئن (18 ژوئن) نوسانات قوی را مشاهده کرد و به دنبال آن در 8 ژوئن (19 ژوئن) به زیر یک الگوی مثلث متقارن فرو رفت.

گاوها در 9 ژوئن سعی کردند قیمت را به الگوی مثلث برگردانند، اما خرس ها در تلاش برای دفاع از این سطح هستند. اگر قیمت به زیر 0.42 دلار سقوط کند، نشان می دهد که خرس ها خط حمایت را به مقاومت تبدیل کرده اند. این احتمال کاهش را به 0.35 دلار افزایش می دهد.

از سوی دیگر، اگر خریداران قیمت را به بالاتر از SMA 50 روزه (0.46 دلار) برسانند، نشان می دهد که ممکن است با یک تله خرس مواجه باشیم. در این حالت ممکن است قیمت ADA تا مقاومت الگوی مثلث افزایش یابد.