زیباترین لباس برای هر اندامی چیست؟ | لباسی که مناسب هر اندامی باشد


آیا همیشه هنگام خرید لباس شک دارید؟ با شناخت فرم اندام خود می توانید لباس های مناسب تری انتخاب کنید و بهتر از همیشه به نظر برسید و زیبایی خود را حفظ کنید. با ما همراه باشید تا با فرم بدن و لباس های متناسب با هر اندامی آشنا شوید.

لباس مناسب برای تیپ بدنی مثلثی معکوس

اگر عرض شانه های شما از باسن و شکم شما بیشتر است، یک مثلث معکوس دارید. برای اطمینان از این موضوع، می توانید شانه ها و باسن خود را با استفاده از یک متر اندازه گیری کنید. اگر شانه‌های شما حداقل 5 درصد پهن‌تر از باسن شما باشد، قطعا بدن مثلثی معکوس دارید.

به طور کلی باید سعی کنید بالاتنه و پایین تنه خود را به یک اندازه نشان دهید و توجه افراد را به سمت شانه های خود جلب نکنید. این موضوع برای افراد کوتاه قد و دارای اضافه وزن اهمیت بیشتری دارد.

بهترین انتخاب برای این افراد لباس های یقه جامد، یقه یو، یقه شیرین و یقه است. این نوع یقه ها توجه افراد را به مرکز بدن جلب می کنند و شانه ها را باریکتر نشان می دهند. همچنین لباس های یقه قایقی برای افرادی که اندام مثلثی معکوس دارند مناسب نیست. اگر لباس های آستین دار می پوشید، بهتر است لباس هایی با آستین سه چهارم انتخاب کنید.

بهترین مدل شلوار برای بدن مثلثی معکوس، شلوار فاق است. این مدل پهنای باسن را بیشتر نشان می دهد. راه دیگر برای پهن تر نشان دادن باسن استفاده از جیب است. وجود جیب در پشت و کناره ران ها حجم بیشتری به ران ها می دهد. به خصوص اگر کرکی باشد. همچنین دامن های گرد و گشاد باعث افزایش گشاد پایین تنه شده و شانه ها و باسن را متعادل تر نشان می دهد.

لباس مناسب برای اندام گلابی

اگر باسن و ران‌هایتان پهن‌تر از شانه‌هایتان است، بدنتان گلابی‌شکل است. هدف شما باید کشش بدن باشد. زیرا این عمل افراد را از پایین تنه منحرف می کند. علاوه بر این، پرتر نشان دادن شانه ها و بالاتنه نیز نقش موثری در زیباتر شدن استایل شما دارد.

از لباس های تیره استفاده کنید تا در قسمت پایین تنه حجم کمتری نشان دهید. پوشیدن شلوار جین مشکی، دامن مدادی مشکی و غیره. جلوه بسیار زیبایی به بدن شما خواهد داد. اما نگران نباشید؛ لازم نیست همیشه مشکی بپوشید. هر لباس تیره ای جواب می دهد.

برای افرادی که اندامی گلابی شکل دارند، ژاکت و لباس قایقی گزینه بسیار خوبی خواهد بود. همچنین برای جلب توجه افراد به پایین تنه از الگوهای زیبا و رنگارنگ لباس هایی که در بالاتنه می پوشید کمک بگیرید. به عنوان مثال، می توانید یک روسری زیبا به دور گردن خود ببندید. این امر افراد را از ناحیه وسیع باسن و ران منحرف می کند.

بالاخره ممکن است لباس برای افراد لاغر شاید اندازه شما نباشد، اما اگر نکات بالا را به درستی رعایت کنید، می توانید برای مناسبت های مهم یک لباس شیک بپوشید.

لباس مناسب برای اندام مستطیلی

اگر عرض باسن و شکم شما به اندازه شانه های شما باشد، به این معنی است که فرم بدنی مستطیلی دارید. هدف شما باید جلب توجه به انحنای معده باشد. در واقع این تیپ بدنی محدودیت خاصی برای لباس پوشیدن ندارد. زیرا پایین و بالاتنه عرض یکسانی دارند. اما افراد با اندام مستطیلی در برخی لباس ها بسیار شیک تر به نظر می رسند.

پوشیدن ژاکت، دامن و شورت به شما کمک می کند کمر و شکم خود را نشان دهید. کمربند نیز برای جلب توجه به قسمت پایین کمر و شکم عالی است. اگر قصد دارید دامن بپوشید، دامن مدادی بهترین گزینه برای لاغرتر نشان دادن کمرتان است.

اگر اندام کشیده ای دارید و می خواهید یک لباس مجلسی تهیه کنید، احتمالاً می توانید نمونه های خوبی را در صفحه پیدا کنید. مدل لباس دخترانه پیدا می کنم.

همچنین هنگام خرید لباس سعی کنید لباس هایی با یقه، یقه گرد و یقه محکم انتخاب کنید. همچنین تا حد امکان لباس کمربند بخرید. اگر قصد خرید شلوار را دارید، شلوارهای فاق بلند، دمپایی گشاد و شلوار راسته را پیشنهاد می کنیم. چنین لباس هایی بهترین گزینه برای افراد با اندام مستطیلی به حساب می آیند.

لباس مناسب برای بدن سیب

اگر بدن شما سیبی شکل است، ممکن است کمی اضافه وزن داشته باشید. به همین دلیل بهتر است لباس هایی مناسب با فرم بدن سیبی شکل بپوشید. بدن سیبی شکل دارای قسمت میانی پهن و کامل و همچنین باسن بزرگ است. با این تیپ بدنی، هدف فرد باید کوچکتر نشان دادن باسن، شکم و کمر باشد. همچنین با جلب توجه افراد به پاها، می توان از گشادی و پری میان تنه منحرف شد.

قبل از هر چیز باید از پوشیدن لباس های روشن و رنگارنگ در قسمت بالاتنه خودداری کنید. این تزیینات توجه افراد را به بالاتنه جلب می کند. در خرید لباس بهتر است لباس های آستین بلندی را انتخاب کنید که یقه سنگین و یقه گلی دارند. همچنین توصیه می شود لباس هایی بخرید که رنگ تیره دارند و در قسمت بالایی بدن کمی گشاد هستند. به یاد داشته باشید که خرید لباس های کوتاه (مانند مانتوهای کوتاه، بلوزهای کوتاه، و غیره) باعث ایجاد ضخامت میانی می شود. بنابراین تا حد امکان از خرید آنها خودداری کنید.

هنگام خرید شلوار و دامن از انتخاب لباس های تنگ و کوتاه خودداری کنید. شلوار دمپا گشاد، شلوار دامن و شلوار راسته بهترین گزینه برای افرادی است که اندامی سیبی شکل دارند. همچنین یک ترفند سرگرم کننده هنگام خرید دامن، انتخاب دامنی است که به باریک ترین قسمت ساق پا ختم می شود. این ترفند باعث می شود پاها بسیار لاغر به نظر برسند.

آخرین کلمه

علاوه بر اندام هایی که قبلا ذکر شد، اندامی به نام ساعت شنی نیز وجود دارد. افرادی که چنین بدنی دارند بسیار خوش شانس هستند. زیرا بدنه ساعت شنی هیچ عیبی برای اصلاح ندارد و می توانند هر مدل لباسی را امتحان کنند.

در نهایت باید به شما یادآوری کنیم که شما همانگونه که هستید زیبا هستید. اولویت خرید لباس با آسایش و آرامش است، نه لباسی که مناسب هر اندامی باشد. بنابراین توصیه های ذکر شده در این مقاله تنها پیشنهادی برای علاقه مندان است. با تشکر از همکاری شما.

امتیاز شما برای این پست