سریتا اولین کلینیک دندانپزشکی نسل جدید در تهران • مجله تصویر زندگی


تجهیزات دندانپزشکی از گذشته تاکنون تغییرات گسترده‌ای داشته است. استفاده از تکنولوژی مدرن که در کلینیک سریتا استفاده می‌شود، احساس ناراحتی را کاهش داده و درمان را سریع‌تر می‌کند.

همه ما به ناچار در طول عمر خود بارها به دندانپزشکی مراجعه می‌کنیم. حتی اگر مراقبت خوبی از دندان‌های خود داشته باشید بالاخره روزی مجبور خواهید بود به دندانپزشکی مراجعه کنید. کم نیستند افرادی که فوبیای دندانپزشکی دارند و احساس درد، هنگام کشیدن و ترمیم دندان آن‌ها را وحشت‌زده می‌کند. باید گفت بخش عمده‌ای از تغییرات تکنولوژی دندانپزشکی دقیقا معطوف به همین مسئله بوده است که تجربه دندانپزشکی را ساده نماید و درد و نگرانی را به حداقل برساند.

همچنین ابزار و مواد جدید، ترمیم دندان را ساده‌تر، ماندگارتر و از لحاظ ظاهری زیباتر کرده است. با وجود همه این پیشرفت‌ها هنوز هم بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی به روز نیستند و از روش‌های قدیمی استفاده می‌کنند. با استفاده از خدمات کلینیک سریتا می‌توانید از نسل جدید فناوری و تکنیک‌های دندانپزشکی بهره‌مند شوید و تجربه منحصر به فردی داشته باشید.

ویژگی‌های نسل جدید کلینیک دندانپزشکی

با وجود رشد چشمگیر روش‌های دندانپزشکی، هنوز نیز افراد زیادی به خصوص کودکان برای مراجعه به دندانپزشکی دلهره دارند. دلیل آن می‌تواند تجربیات نامطلوب گذشته باشد که تصور دردناک بودن دندانپزشکی را ایجاد کرده است. اما خوب است بدانید که نسل جدید دندانپزشکی که در سریتا استفاده می‌شود توجه ویژه‌ای بر روحیات و احساسات بیمار دارد.

برخلاف روش‌های گذشته که صرفا بر درمان متمرکز بود، نسل جدید درمان، احساس آرامش بیمار را اولیت می‌داند و آن را به عنوان لازمه درمان موفق مطرح می‌کند. برخی از ویژگی‌های این شیوه که می‌تواند برای بیماران آرامش دهنده باشد شامل موارد زیر است.

ایجاد محیط آرامش بخش

اولین مسئله‌ای که در کلینیک دندانپزشکی سریتا مورد توجه قرار می‌گیرد احساس آرامش و راحتی بیماران است. انتقال حس خوب به مراجعه‌کنندگان از مواردی است که در تمام مراحل درمان به کارشناسان این مجموعه توصیه شده است. مشاوره و راهنمایی کامل پیش از شروع درمان، ارائه کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پس از درمان و پشتیبانی کامل در صورت بروز عوارض از ویژگی‌های بارز نسل جدید دندانپزشکی است.

کادر و پرسنل با اخلاق و توجیه شده از قبل

نکته قابل توجهی که همه مراجعان کلینیک سریتا در نگاه اول متوجه آن می‌شوند تعامل بسیار سازنده و عالی از سوی کادر و پرسنل این مرکز درمانی است. همه اعضای این مجموعه از مسئولان پذیرش، مرکز مشاوره تا دندانپزشکان، طبق پروتکل‌های نسل جدید درمان به طور کامل توجیه شده‌اند که موازین ارتباط با بیمار را رعایت کنند.

پاسخگویی کامل، مشاوره برای رفع کامل ابهامات بیمار، روی گشاده و اخلاق حسنه، پشتیبانی کامل بعد از درمان از مشخصه‌های منحصر به فرد سریتا است.

کاهش دغدغه مراجعین از بابت هزینه ها و تمرکز بیشتر و درمان و کیفیت خدمات

سریتا معتقد است که هیچ بیماری به دلیل مشکلات مالی نباید از درمان مورد نیاز خود دور بماند. از آنجا که سرلوحه همه فعالیت‌های این مرکز احساس آرامش خاطر مراجعه کنندگان و دریافت دریمان با بالاترین کیفیت است، شما با هر توانایی مالی می‌توانید درمان لازم را دریافت نمایید. کلینیک دندانپزشکی سریتا این امکان را فراهم آورده است که شما بتوانید بدون پیش‌پرداخت و در اقساط بلندمدت هزینه درمان را پرداخت کنید.

تجهیزات به روز و پیشرفته

با وجود تکیه بر روحیات بیمار، نسل جدید از افزایش کیفیت تکنولوژی خود غافل نبوده است. تجهیزات دندانپزشکی به خصوص در دو دهه گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است. متاسفانه بسیاری از مراکز درمانی ایران هنوز تجهیزات خود را به روز نکرده‌اند و اگر در مورد این مسئله اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است به مرکزی مراجعه نمایید که از تکنولوژی قدیمی استفاده کند و نتیجه مطلوبی دریافت نکنید.

سریتا، اولین کلینیک دندانپزشکی نسل جدید در تهران

به جرات می‌توان گفت که سریتا اولین و مجهزترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران و ایران است که از نسل جدید دندانپزشکی استفاده می‌کند. به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات دندانپزشکی دنیا هم‌اکنون در این مرکز مورد افتاده قرار می‌گیرد و از این نظر نسبت به تمام مراکز تهران سرآمد است.

همان‌طور که ذکر شد، طبق پروتکل‌های نسل جدید دندانپزشکی، کلینیک سریتا احساس آرامش و رضایت خاطر بیماران را هدف اول خود قرار داده است و دریافت خدمات باکیفیت را حق شهروندی همه افراد با هر توان مالی می‌داند. به همین علت شما می‌توانید با شرایط مطلوب خود، هزینه درمان را به صورت اقساط بلندمدت و بدون پیش پرداخت تسویه نمایید. انواع خدمات دندانپزشکی از ترمیم، ایمپلنت، کامپوزیت، لمینت و… در کلینیک تخصصی سریتا قابل انجام است. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت سریتا به آدرس https://drserita.com مراجعه کنید.