سفارش میوه های استوایی در کرمان • مجله تصویر زندگی


میوه‌های استوایی شامل فیسالیس، دراگون فروت، کاکتوس، کیوی تو سرخ، بلوبری، پاپایا، پشن‌فروت، رزبریق، رامبوتان، سالاک، کامکوات، لونگان و منگوستین هستند و با وجود کمیاب بودن، می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین از میوه‌فروشی‌های مختلف خریداری کنید. این مطلب راهنمای کاملی در مور خوراکی‌هایی با طعم عجیب است که می‌توانید آن‌ها را در شهر کرمان سفارش دهید.

انواع میوه‌های استوایی که می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید…

تعداد میوه‌های استوایی کم نیست و هر کسی می‌تواند آن‌ها را به صورت آنلاین از میوه‌فروشی‌ها سفارش دهد. هر کدام از این میوه‌ها در منطقه‌ای خاص رشد می‌کنند و دارای طعم و بافتی مخصوص به خود هستند. در اینجا به چند نمونه از این میوه‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • فیسالیس ترکیبی از طعم توت فرنگی، گیلاس، کیوی و آناناس داشته و در ایران نیز تولید می‌شود.

  • دراگون دارای طعم شیرین و خاصی بوده و در مناطق گرمسیری رشد می‌کند.

  • میوه کاکتوس از درختان کاکتوس رشد می‌کند و علاوه بر طعم خوشایند، برای درمان بیماری‌هایی مانند دیابت و کلسترول نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • استار فروت میوه‌ای کوچک است که در شرق آسیا رشد کرده و طعم ترشی دارد.

  • آووکادو نیز در ایران محبوبیت زیادی داشته و معمولا در سالاد و میان وعده‌ها استفاده می‌شود.

  • پشن‌فروت، میوه‌ای از مناطق کوهستانی است که گوشتی آبدار داشته و غنی‌ از ویتامین C است.

  • پاپایا، علاوه بر واردات، در برخی مناطق ایران نیز کشت شده و طعم شیرین و بافت نرمی دارد. این میوه دارای خواص ضد اکسیدانی است.

  • رامبوتان یکی دیگر از میوه‌های لاکچری است که در جنوب شرق آسیا یافت می‌شود و طعم شیرینی مانند انگور دارد.

  • پوملو، میوه‌ای از خانواده مرکبات بوده و خواص آن نیز شبیه به مرکبات است.

  • بلوبری یا زغال اخته آبی در فصل بهار پیدا شده و دارای خواص ضد اکسیدانی و کم‌کالری است.

  • لونگان نیز میوه‌ بومی چین و هند است که پوستی نازک داشته و میوه آبدار و شیرینی دارد.

خرید آنلاین میوه‌های استوایی از میوه‌فروشی‌های کرمان

با سفارش آنلاین میوه کرمان می‌توانید شما هم طعم بی‌نظیر میوه‌های استوایی را بچشید. در اینجا چند نمونه از میوه‌فروشی‌های معروف شهر کرمان را به شما معرفی خواهیم کرد:

میوه‌فروشی خندوانه

میوه فروشی خندوانه کرمان مکانی است که جدیدترین میوه‌های فصلی و غیر فصلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مراجعه به این فروشگاه، می‌توانید اطلاعاتی درباره قیمت و میوه‌هایی که در بالا معرفی شد را بدست آورده و سپس خرید خود را انجام دهید. در صورت عدم وقت و حوصله برای تهیه میوه، می‌توانید آن را آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا هر مکان دیگری تحویل بگیرید. البته، برای خرید عمده و مهمانی‌های بزرگ، توصیه می‌شود قیمت‌ها را در چند فروشگاه مقایسه کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

میوه‌فروشی دونه فابریک

میوه دونه فابریک یک میوه فروشی آنلاین است که امکان سفارش میوه‌ها را به صورت آنلاین در کرمان فراهم می‌کند. این مجموعه انواع میوه‌های تازه، خشک و آجیل را می‌فروشد. از ویژگی‌های برجسته این فروشگاه آنلاین میوه می‌توانیم به تضمین کیفیت و مرغوبیت میوه‌ها، امکان مرجوعی در صورت نارضایتی، ارسال به سراسر کرمان، خرید از طریق اپلیکیشن و ‌سایت اسنپ فود، ارسال سریع و بدون مشکل، تامین میوه‌های فصلی و خارج از فصل و داشتن مجوزهای مربوط به سفارش آنلاین میوه در کرمان اشاره کرد. با استفاده از سرویس آنلاین میوه فروشی دونه فابریک، شما می‌توانید به راحتی میوه‌های استوایی دلخواه خود را سفارش داده و درب منزل یا هر مکان دیگری تحویل بگیرید.

میوه‌فروشی امام رضا

میوه فروشی امام رضا در کرمان نیز امکان سفارش آنلاین میوه‌ها را فراهم کرده است. شما می‌توانید به صورت آنلاین از این فروشگاه میوه سفارش داده و خرید خود را در هر تعداد و اندازه‌ای که می‌خواهید، دریافت کنید. علاوه بر فروش انواع میوه، این میوه فروشی سبزیجات و صیفی‌جات با کیفیتی مانند پیاز سفید، گوجه‌فرنگی و کلم سفید را هم عرضه می‌کند. با استفاده از خدمات این میوه فروشی، شما می‌توانید به صورت آنلاین و به راحتی میوه‌ها و سبزیجات خود را سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.

نکات مهم برای خرید میوه‌های استوایی در شهر کرمان

اگر تمایل دارید برای یکبار هم که شده طعم میوه‌های استوایی را بچشید، پیشنهاد می‌کنیم نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. میوه‌های استوایی طعم‌های منحصر به فردی داشته و ممکن است با سلیقه‌ ایرانی‌ها متفاوت باشند. پس قبل از خرید، به عطر و طعم میوه‌ها دقت کرده و از تازگی و کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

  2. میوه‌های استوایی وارداتی هستند و قیمت‌های آن‌ها ممکن است متفاوت باشند. بهتر است قبل از خرید، قیمت را در چند فروشگاه مختلف بررسی کرده و از پرداخت قیمت غیرمعقول جلوگیری کنید.

  3. از تازگی و سالم بودن میوه‌ها اطمینان حاصل کنید. میوه‌هایی با پوست سالم، بدون ضربه و بدون علائم پوسیدگی را انتخاب کنید. همچنین، در صورت امکان، میوه‌هایی را انتخاب کنید که به‌صورت رسیده و آماده مصرف باشند.

  4. بررسی کنید که میوه‌ها از کجا وارد شده‌اند. میوه‌هایی که از مناطق معتبر و با کیفیت برداشت می‌شوند، احتمالا بهترین کیفیت را دارند.

پس از خرید میوه‌های استوایی، آن‌ها را در یک مکان خنک و خشک نگهداری کنید. برخی از این میوه‌ها نیاز به نگهداری در یخچال دارند، در حالی که برخی دیگر در دمای اتاق نیز ماندگاری خوبی خواهند داشت. همچنین قبل از مصرف، میوه‌ها را با آب ولرم بشویید تا آلودگی‌ها و میکروب روی آن‌ها از بین بروند.

بهترین مسیر خرید میوه‌های استوایی

فروش آنلاین میوه در کرمان با استفاده از اسنپ فود، باعث می‌شود تا به راحتی نیازهای خود را تامین کنید. شما می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری در اسنپ فود، به راحتی میوه‌های مورد علاقه خود را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن‌ها را در محل آدرس تحویل بگیرید. با این روش خرید امکان استفاده از تخفیفات ویژه و همچنین مقایسه قیمت محصولات در فروشگاه‌های مختلف را هم خواهید داشت و این یک امتیاز مهم برای شما است. راستی، شما چه میوه‌های استوایی را امتحان کرده‌اید؟ نام آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.