سفر به میلان چه شرایطی دارد؟


رویای سفر به کشورهای اروپایی و اقامت در شهرهای توریستی این کشورها، آرزویی است که ذهن همه علاقه‌مندان به سفر را به خود مشغول می‌کند. در این میان شهر میلان واقع در کشور ایتالیا، یکی از زیباترین و پرجاذبه‌تربن شهرهای اروپایی است. در این مطلب درباره شرایط سفر به این شهر و همچنین درمورد تعدادی از هتل های میلان ، اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

اطلاعات موردنیاز برای سفر به میلان

برای سفر به میلان، باید یک‌سری اطلاعات درباره شهر میلان و به‌طورکلی کشور ایتالیا داشته باشید. در این بخش، مهم‌ترین مواردی که آگاهی از آن‌ها در جریان سفر به میلان ضروری است را مطرح کرده‌ایم.

زبان مردم شهر میلان ایتالیایی و واحد پول رایج آن‌ها یورو است. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم قبل از آغاز سفر، نسبت‌به تهیه یورو اقدام کنید تا در طول سفر با دردسر مواجه نشوید.

شهر میلان حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر اروپا شناخته می‌‌شود؛ همچنین دین رسمی مردم میلان نیز مسیحیت است.

موضوع دیگری که خوب است به آن توجه داشته باشید، این است که شهر میلان نیز همچون هر شهر دیگری، دارای یک‌سری اصطلاحات زبانی رایج بوده و آگاهی از این اصطلاحات و استفاده از آن‌ها می‌تواند در جریان ارتباط شما با مردم این شهر بسیار موثر واقع شود. اما اگر فرصت کافی برای این یادگیری این اصطلاحات را ندارید، لازم نیست نگران باشید، چون زبان انگلیسی نیز کار شما را راه می‌اندازد.

دریافت ویزا برای سفر به میلان

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام برنامه‌ریزی برای سفرهای خارجی مورد توجه قرار می‌گیرد، دریافت ویزا است. کشور ایتالیا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اگر قصد سفر به شهر میلان یا هر شهر دیگری در ایتالیا را داشته باشید، باید مراحل لازم برای دریافت ویزا را پشت سر بگذارید.

ازآن‌جایی‌که کشور ایتالیا در منطقه شنگن واقع شده است، مسافران باید حتماً ویزای توریستی شنگن داشته باشند. پیشنهاد ما این است که حداقل یک ماه پیش از سفر، نسبت‌به دریافت این ویزا اقدام کنید، چون در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. گفته می‌شود که بهترین زمان برای اعلام درخواست ویزا، سه ماه قبل از سفر است، زیرا امکان معطلی در صف ویزا برای متقاضیان وجود دارد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هزینه دریافت ویزا و همچنین احتمال صدور آن با توجه به نوع سفر (گروهی، همراه با تور یا انفرادی) متفاوت خواهد بود. بااین‌حال در همه این موارد، مدارک شما باید تکمیل باشد. در این بخش مهم‌ترین مدارک برای دریافت ویزا را شرح داده‌ایم:

  • اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
  • اصل گذرنامه‌های قدیمی
  • دو قطعه عکس ۴٫۵ × ۳٫۵
  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه
  • ترجمه روزنامه رسمی، آگهی تغییرات و اساسنامه شرکت
  • اصل سوابق بیمه تامین اجتماعی در ۶ ماه اخیر به همراه ترجمه
  • گواهی اشتغال به کار زبان انگلیسی یا ترجمه آن
  • ترجمه فیش حقوقی ۳ ماه اخیر همراه با حکم کارگزینی
  • اصل جواز کسب، پروانه کسب، کارت نظام پزشکی، پروانه مطب، دفترچه وکالت و یا ترجمه آن‌ها
  • گواهی اشتغال به تحصیل زبان انگلیسی همراه با ترجمه آن
  • گواهی تمکن مالی از سوی بانک مربوطه همراه با گردش حساب ۳ تا ۶ ماه اخیر به زبان انگلیسی

همراه داشتن این مدارک برای دریافت ویزا الزامی است. بنابراین حتماً قبل از درخواست ویزا نسبت‌به آمادگی این مدارک اطمینان حاصل کنید.

هزینه سفر به میلان

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به سفرهای اروپایی هستید، حتماً قبل از سفر به هزینه‌هایی که در طول سفر باید پرداخت کنید فکر کرده‌اید. به‌طورکلی هزینه‌ها بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی افراد هستند و این موضوع در شرایطی همچون سفر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که سفر به شهرهای اروپایی، نیاز به یک سرمایه هنگفت دارد؛ اما واقعیت چنین نیست. درواقع اگر شما نسبت‌به خدمات مختلف در یک شهر و همچنین درمورد هزینه هرکدام از این خدمات آگاهی داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید.

در این بخش درباره برخی از مهم‌ترین هزینه های سفر به میلان مطالبی را مطرح کرده‌ایم:

اقامت

هزینه اقامت یکی از مهم‌ترین هزینه‌هایی است که شما در طول سفر ملزم به پرداخت آن خواهید بود. جالب است بدانید که هتل‌ های میلان از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و مسافران می‌توانند با در نظر گرفتن بودجه و همچنین انتظارات خود، بهترین و مناسب ترین هتل را انتخاب کنند.

حمل‌ونقل

روش‌های مختلفی برای رفت‌وآمد در شهر وجود دارد که به‌عنوان مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تاکسی، اتوبوس و مترو اشاره کرد. در این میان قیمت تاکسی از دو مورد دیگر گران‌تر است. بنابراین اگر می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید، می‌توانید حمل‌ونقل با مترو یا اتوبوس را انتخاب کنید.

خوراک

امروزه رستوران‌های متعددی در شهر میلان احداث شده‌اند و هرکدام از آن‌ها براساس کیفیت غذا و خدماتی که ارائه می‌دهند، مبالغ گوناگونی را از مشتریان دریافت می‌کنند. اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، پیشنهاد می‌کنیم رستوران‌های متوسط را برای سرو غذا انتخاب کنید.

هتل های میلان

امروزه هتل به‌عنوان محبوب‌ترین اقامتگاه در میان مردم جهان شناخته می‌شود. ازاین‌رو تعداد زیادی هتل در شهرهای گردشگری جهان ساخته شده‌اند و آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند. شهر میلان نیز به‌عنوان یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای اروپایی، از هتل های بی‌نظیری برخوردار بوده و افراد می‌توانند براساس فاکتورهای موردنظر خود، نسبت‌به رزرو بهترین هتل اقدام کنند. برخی از محبوب ترین هتل ها در میلان عبارت‌اند از:

  • هتل تاون‌هاوس گالریا
  • هتل سانتا مارتا سوییتز
  • هتل کریستالو
  • هتل اکسلسیور گالیا
  • هتل دی کاوالیری
  • هتل ملیا میلانو

این هتل ها در گروه بهترین هتل های میلان قرار دارند و از نظر مسافران نیز گزینه‌های ایده‌آلی محسوب می‌شوند.

سفر به میلان با فلای تودی

شهر میلان یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است و همه‌روزه افراد زیادی این شهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به میلان را دارید، می‌توانید از طریق «وب‌سایت فلای تودی»، نسبت‌به خرید بلیط و همچنین رزرو هتل اقدام کنید.

شرکت فلای تودی از بهترین مجموعه ‌ها در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما و قطار بوده و همچنین امکان مقایسه و رزرو آنلاین هتل را نیز برای افراد فراهم کرده است. به‌علاوه مجموعه فلای تودی در زمینه‌های دیگری همچون ارائه بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی نیز مشغول به فعالیت بوده و به دلیل کیفیت بالای خدمات، توانسته است رضایت حداکثری کاربران را جلب کند.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.