شرایط مهاجرت به کانادا برای ایرانیان در سال 2023


شرایط جدید اقامت کانادا برای ایرانیاناز اول مارس 2023 کمی بهتر و راحت تر شده است. دولت کانادا اقدامات جدیدی را برای حمایت از ایرانیان در مسیر مهاجرت به کانادا و مهاجرت به کانادا انجام داده است. شهروندی کانادا اعلام کرده است بر اساس این خبر، کسانی که ویزای کانادا (کار، تحصیل یا بازدید موقت) دارند، بسیار راحتتر از قبل (از داخل کانادا) می توانند برای تمدید ویزا اقدام کنند. اگر می خواهید از شرایط جدید مهاجرت به کانادا برای ایرانیانی که قبلاً در کانادا زندگی کرده اند، بیشتر بدانید این مقاله اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می دهد. در قانون جدید مهاجرت به کانادامسیر جدیدی توسط دولت کانادا معرفی شده است و درخواست های ایرانیان مقیم کانادا بر اساس اولویت در حال بررسی است. آژانس مهاجرت RoyalApply.com راه های مهاجرت سریع و آسان به کانادا را به شما نشان می دهد.

مجوز کار رایگان به ایرانیان این امکان را می دهد که برای هر شغل و کارفرمایی که می خواهند درخواست دهند مهاجرت به کانادا از طریق استخدام دادن مهاجرت به کانادا از طریق استخدام برای ایرانیانی که مایل به تمدید اقامت خود در کانادا هستند، این امر آنها را از برخی هزینه های پردازش ویزا معاف می کند. برای شهروندان کانادایی و مقیم دائم کانادا که در حال حاضر در ایران هستند و مایل به ترک ایران هستند، هیچ هزینه ای برای صدور گذرنامه و مدارک اقامت دائم وجود ندارد.

مهاجرت اکسپرس انتری به کانادا برای ایرانیان در سال 2023 تضمین شده است

اکسپرس انتری یک سیستم آنلاین است که توسط اداره مهاجرت کانادا برای مدیریت برنامه های مهاجرتی کارگران ماهر استفاده می شود. به طور کلی 3 برنامه مهاجرتی وجود دارد که از این طریق عمل می کنند.

1- برنامه تجربه کاری کانادا

برای کارگران ماهر که سابقه کار در کانادا دارند، مشروط بر اینکه تجربه کاری 3 سال قبل از درخواست کسب شده باشد.

2- برنامه کارگران ماهر فدرال

برای کارگران ماهر با تجربه کاری خارجی، این کارگران باید معیارهای آموزشی و سایر عوامل را رعایت کنند.

3- برنامه تبادل کارگران ماهر فدرال

برای کارگران ماهری که در یک شغل خاص واجد شرایط و ماهر هستند. این کارگر باید یک پیشنهاد شغلی معتبر یا گواهی صلاحیت داشته باشد.

میدونی اینکه ایران جزو ده کشور اول مبدا مهاجران جدید به کانادا است؟

آخرین آمار اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا یا IRCC نشان می دهد که در سال 2022، ایران هشتمین کشور مبدا مهاجرت به کانادا در مجموع 11105 ایرانی در سال گذشته اقامت دائم کردند. ایران هم ششمین کشور مبدا برای دارندگان مجوز تحصیل در کانادا. تا 31 دسامبر 2022، 21115 دانشجوی ایرانی در کانادا تحصیل کرده اند. از همه جالب تر سرشماری سال 2021 نشان می دهد که در کانادا 200000 نفر ایرانی الاصل هستند. آمار جغرافیایی جالب برای ایرانیان این است که حدود 68 درصد از جمعیت ایران در کانادا هستند تورنتو و ونکوور محلی هستند پس اگر می خواهید کمتر بی خانمان آن را تجربه کنید، این را در نظر داشته باشید!

موسسه سلطنتی درخواست مهاجرت دارای پرونده های موفق مهاجرتی زیادی در کانادا است اکسپرس ورود تضمینی انجام شده و در حال انجام است که نمونه های آن را می توانید از قسمت نمونه کار اخیر مشاهده کنید و در صورت نیاز به یافتن برنامه های تحصیلی مختلف در کانادا می توانید هر روز اخبار به روز را بیابید. از اینستاگرام ما بخوانید.

چرا کانادا بهترین انتخاب برای 2023-2025 است؟

اداره مهاجرت کانادا برنامه های جدید پذیرش مهاجر برای ایرانیان در سال های 2023 تا 2025 را بازبینی کرده است. قانون جدید مهاجرت به کانادا اعلام کرد. این امر پس از آن صورت می گیرد که کانادا با پذیرش بیش از 405000 مهاجر در یک سال، رکورد مهاجرت خود را در سال 2021 شکست. در نتیجه، کانادا آرزوهای مهاجرتی بیشتری را برای سه سال آینده ایجاد می کند. ویزای توریستی کانادا در این سال ها را نیز می توان راه مناسبی برای مهاجرت به این کشور دانست که اخبار آن روزانه ما به شما تحویل خواهیم داد.

برنامه ای برای سطوح مهاجرت کانادا از سال 2023 تا 2025 چیست؟

طرح نرخ مهاجرت به عنوان راهنمای تعداد مهاجرانی است که کانادا قصد دارد هر سال از آنها استقبال کند. در قانون جدید مهاجرت به کانادااهداف مهاجرتی کانادا شامل رشد اقتصاد، اتحاد مجدد خانواده ها و ارائه پناهندگی به پناهندگانی است که از سختی های خارج از کشور فرار می کنند.

توجه: این اهداف مهاجرت ممکن است در طول زمان تغییر کند، اما ارقام زیر در زمان انتشار اولیه برنامه امسال برای سطوح مهاجرت ارائه شده است.

2023: در سال 2023، کانادا ورود 465000 ساکن دائمی جدید روابط عمومی را هدف قرار خواهد داد.

2024: این هدف به 485000 PR جدید کانادا در سال 2024 افزایش خواهد یافت.

2025: سرانجام، در سال 2025، کانادا قصد دارد از 500000 مهاجر به این کشور استقبال کند.

امکان تحصیل ایرانیان برای دارندگان مجوز کار موقت در کانادا در سال 2023

از جمله شرایط جدید برای مهاجرت آسان به کانادا می توان به موارد فوق اشاره کرد. طبق قانون جدید کانادا 2023 که هفته گذشته اعلام شد، از 27 ژوئن 2023، کارگران خارجی (با مجوز کار موقت) می توانند بدون محدودیت در این کشور تحصیل کنند. مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به شهروندان این امکان را می دهد که در رشته های مرتبط با حرفه خود تحصیل کنند. در گذشته، کارگران خارجی فقط می توانستند در برنامه های 6 ماهه یا کمتر (در حین کار) تحصیل کنند. در نتیجه افرادی که تنها به طور موقت فرصت کار در کانادا را داشته اند می توانند با داشتن حق مطالعه منظم و در دوره های طولانی تر و معتبرتر دانشگاه، شرایط کاری خود را بهبود بخشند. از آنجایی که این خبر داغ و جدید است، این یکی از بهترین راه ها برای دریافت آن است ویزای کانادا قرار داده شده است با پیگیری آخرین اخبار در این زمینه و مشاوره با مشاوران ارشد موسسه رویال اپلای، اطلاعات خود را تکمیل کرده و چشمان خود را به آن باز کنید. مهاجرت به کانادا تصمیم گرفتن

در زیر به طور خلاصه به این موضوع می پردازیم:

نوع تحصیلات: شرکت تمام وقت یا پاره وقت در دوره های رسمی و بلند مدت دانشگاهی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) خواهد بود.

وضعیت: فرد دارای مجوز کار معتبر است که قابل تمدید است. به این معنی که اگر مجوز کار داشته باشد و آن را تمدید کند، مشمول ورود به برنامه های آموزشی می شود و اگر مجوز کار فردی در طول دوره آموزشی نیاز به تمدید داشته باشد، باید آن را تمدید کند.

هدف: توانمندسازی افراد شاغل در جامعه اعم از پزشک، پرستار و سایر مشاغل است، به عنوان مثال یک کارگر ساختمانی این فرصت را خواهد داشت که تاجر شود و با کسب دانش بیشتر و تلفیق آن با تجربه، جامعه خود را تقویت کند. آنها از گذشته دریافت کرده اند، خانه های جدید و با کیفیت تر می سازند.

مزیت – فایده – سود – منفعت: همانطور که چشم انداز شغلی خود را با افزایش سطح تحصیلات خود گسترش می دهید، امتیاز رتبه بندی جامع CRS شما برای روابط عمومی یا اقامت دائم کانادا افزایش می یابد.

با اجرای این سیاست، دولت کانادا امیدوار است تا اتباع خارجی را قادر سازد تا مهارت های حرفه ای خود را بهبود بخشند. در نتیجه افراد می توانند اهداف شغلی بالاتری را دنبال کنند و با ادامه تحصیل به رویاهای خود برسند. دولت کانادا همواره در تلاش است تا درها را به روی پزشکان و پرستاران آموزش دیده خارجی باز کند تا با رفع موانع توسعه مهارت، به مراقبت از شهروندان و بهبود سلامت جامعه کمک کنند.

آخرین کلمه

شرایط جدید مهاجرت به کانادا، یکی از اهدافی است که با ساده ترین روش ها بسیاری از ایرانیان را به خود جذب کرده است. همانطور که در این مقاله اشاره شد، کانادا یکی از بزرگترین کشورهای پذیرنده مهاجر است که با نظر مثبت تعداد زیادی از هموطنانمان به مهاجرت ایرانیان پذیرای می باشد. رویال اپلای روشی مطمئن و موثر برای برقراری ارتباط نزدیک هنگام اعزام افراد به کانادا است و می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. فایل های ساخته شده توسط این موسسه را می توانید از طریق وب سایت مشاهده کنید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت رویال اپلی/ موسسه مهاجرتی کانادا مقالات مرتبط با مهاجرت به کانادا را مطالعه کرده و جزئیات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

امتیاز شما برای این پست