فال روزانه تاروت فردا پیشگویی سرنوشت آینده (یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲)


⭐️ فال تاروت فردا ⭐️

فروردین

کارت تاروت: هفت جام

برنامه ریزی، طرح و استراتژی نام بازی فردا است. این کارت تاروت نشانه این است که شما باید برای آنچه می خواهید تلاش کنید، اما به یک برنامه ریزی دقیق نیز نیاز دارید.

فردا زمانی را برای تمرکز روی اهداف بزرگ خود اختصاص دهید. اگر قصد دارید زندگی خود را تغییر دهید، بداهه پردازی نکنید. برنامه ای بچینید تا بدانید چه انتظاری دارید و بتوانید برای آن آماده شوید.

اردیبهشت

کارت تاروت: سه شمشیر

اگر در مورد وفاداری شریک زندگی خود شک دارید، این کارت تاروت می تواند نشان دهد که شخص ثالثی در رابطه شما وجود دارد که ارتباط صمیمی شما را مختل می کند و توجه او را از شما دور می کند.

اما اگر مجرد هستید، این کارت تاروت می تواند نشان دهد که کسی با شما صادق نیست. وفاداری او به خطر افتاده است.

خرداد

کارت تاروت: هشت سکه

شما سخت تلاش می کنید، و غم انگیز است که بدانید شخص دیگری اعتبار بیشتری را دریافت می کند. شما بایستی اعتبار خود را در جایی که باید، دریافت کنید.

بنابراین فردا به جای اینکه ساکت بمانید یا وقتی دیگران از شخص اشتباهی قدردانی می کنند لبخند بزنید، با احترام حرف خود را بیان کنید و به دیگران اجازه دهید تا بدانند که باید به رسمیت شناخته شوید.

تیر

کارت تاروت: برج

مشکل همیشه قابل پیش بینی نیست. کارت تاروت فردا نشان می‌ دهد که ممکن است به طور ناگهانی گرفتار دردسری شوید که نه ایجادش کرده‌ اید و نه انتظارش را داشتید.

این لحظه مخرب زودگذر خواهد بود. مجبور نیستید چیزی بخواهید یا کاری انجام دهید، اما زمان لازم را برای حل آن بگذارید.

مرداد

کارت تاروت: جهان

شما می توانید هر کاری را که در ذهن خود دارید انجام دهید. کارت تاروت جهان، به شما این امکان را می دهد که بدانید دنیا در دستان شماست.

اگر می توانید آن را پیش چشمان خود ببینید و احساس می کنید می توانید رویای خود را محقق کنید، تنها یک چیز مهم وجود دارد: طرز فکر شما.

شهریور

کارت تاروت: خورشید

لبخند بزنید. مهم نیست که با چه چیزی روبرو می شوید، همیشه یک جنبه روشن برای هر چالشی وجود دارد. فردا شما یک ستاره نورانی هستید، فردی با منابع زیاد و کاملا انعطاف پذیر.

شما ممکن است از موقعیتی عبور کنید که دیگران نمی توانند. اما در عوض، نور درونی شما به شدت می درخشد و قلب بسیاری را تسخیر می کنید.

مهر

کارت تاروت: پنج چوبدست

وقتی ایده خود را با کسی در میان می گذارید و او تصمیم می گیرد کاری را که شما قصد انجامش را داشتید انجام دهد، واقعا ناراحت کننده است.

مسئله این است که شما یک درس ارزشمند در مورد اعتماد به دیگران آموختید. شما باید تا حدی به یک فرد اعتماد کنید و نه بیشتر!

آبان

کارت تاروت: ده جام

اکنون یک زمان احساسی برای شما است. شما بسیار مورد حمایت افراد زندگی خود هستید.

آن ها از دستاوردهای شما خوشحال می شوند و شما تبدیل به بهترین نسخه از خودتان خواهید شد. به قلب تان اعتماد کنید. قلب شما، هرگز شما را به اشتباه هدایت نمی کند.

آذر

کارت تاروت: راهبه

برای هر چیزی زمان و مکانی وجود دارد، از جمله ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی. گاهی اوقات، تنها راه برای رسیدن به آنچه می خواهید، این است که آنچه را که در حال حاضر وجود دارد، دنبال کنید.

ممکن است احساس کنید که باید بیشتر تلاش کنید یا سریع تر کار کنید، اما حقیقت این است که شما به سادگی می‌ توانید کاری را که همیشه انجام می‌ شده انجام دهید، و ایده‌ های درخشان خود را معرفی کنید تا ببینید دیگران چه کاره هستند.

دی

کارت تاروت: پادشاه سکه

ممکن است چیز زیادی نداشته باشید، اما آماده تقسیم کردن آنچه دارید، هستید. فردا فرصتی برای هدیه دادن به کسی یا کمک مالی و حمایت از کسی خواهید یافت.

فردا، قلب تان مهربان است و این مهربانی را در مقیاس بزرگ بروز خواهد داد.

بهمن

کارت تاروت: پادشاه جام

فردا ممکن است یکی از آن روزهایی باشد که احساسات شما را فرا می گیرد. شما با احساسات و شهود خود رهبری می شوید.

غرایز شما بسیار قوی خواهد بود و برای کسانی که به تصمیم گیری شما وابسته هستند، مفید واقع می شود.

اسفند

کارت تاروت: یک سکه

اگر نتوانید زندگی خود را تامین کنید و برای روز مبادا پس انداز کنید، صورت‌ حساب‌ ها و امور مالی می‌ توانند شما را زیر سوال ببرند.

این کارت تاروت به شما می گوید که از عهده این کار بر می آیید. یک تغییر مثبت خواهید داشت و ممکن است یک ترفیع یا افزایش حقوق دریافت کنید. به زودی همه چیز برای شما عالی خواهد شد.