فروش انواع لوله گالوانیزه داربست و داربست آهنی 118


از زمان های قدیم لوله ابزاری برای انتقال آب و سایر مایعات از یک قسمت به قسمت دیگر بوده است. این ابزار شبیه یک استوانه و توخالی است. امروزه لوله ها در دو نوع پلاستیکی و فولادی تولید می شوند. خطوط لوله معمولاً در صنایع مختلف از جمله پالایشگاه ها، نیروگاه ها، انتقال آب و فاضلاب و … استفاده می شود.

لوله ها انواع مختلفی دارند. هر یک از انواع آن نیز کاربردهای متفاوتی دارد، اما بیشتر آنها برای انتقال مایعات و گاز استفاده می شود. در این قسمت در مورد فروش لوله گالوانیزه، مانیسمن، داربست و … صحبت خواهیم کرد. از آهن 118. اگر قصد خرید و یا اطلاع از مشخصات انواع لوله را دارید در این قسمت با ما همراه باشید.

به طور کلی لوله ها دارای مشخصات یکسانی هستند. قطر بیرونی، ضخامت دیواره لوله و مواردی از این دست، شاخص هایی برای تعیین نوع لوله و کاربرد آن هستند. این محصول از مواد مختلفی ساخته شده است. فلز، آلیاژ، سرامیک، فایبرگلاس، بتن و پلاستیک از جمله موادی هستند که برای ساخت لوله ها استفاده می شوند. جنس و نوع لوله در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود.

فروش لوله گالوانیزه

یکی از رایج ترین و پرکاربردترین لوله ها لوله گالوانیزه است. این لوله از فولاد نرم ساخته شده و در حین ساخت آن لایه ای از فلز روی روی سطح لوله قرار می گیرد. روی باعث می شود لوله در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم باشد.

بنابراین یکی از ویژگی های مهم و اساسی لوله گالوانیزه مقاومت آن در برابر خوردگی، زنگ زدگی، اسیدی و … می باشد. این دلیل قیمت است فروش لوله گالوانیزه این مقدار در مقایسه با لوله های دیگر کمی بیشتر است.

از این لوله در موارد مختلفی استفاده می شود. از رایج ترین کاربردهای لوله های گالوانیزه می توان به سرویس بهداشتی، انتقال آب و گاز در گلخانه ها، تهویه مطبوع، دفع فاضلاب و … اشاره کرد.

این نوع لوله شامل دو نوع لوله آهنی گالوانیزه و لوله فولادی گالوانیزه می باشد. لوله آهنی گالوانیزه به رنگ خاکستری و از نظر ظاهری تیره تر است. این تیوپ به دو صورت سبک و متوسط ​​تولید می شود. آنها همچنین از چدن سفید خواهند بود.

نوع دوم این لوله شامل لوله فولادی گالوانیزه می باشد. کاربرد اصلی آن نیز مربوط به دفع فاضلاب و تهویه است. همانطور که گفته شد لوله گالوانیزه از فولاد نرم ساخته شده است.

بنابراین برای جبران ضعف و افزایش مقاومت آن باید روی فلزی روی سطح آن قرار داد. برای این منظور، لوله در یک حمام پر از روی فلزی غوطه ور می شود. این فرآیند تقویت گالوانیزه نامیده می شود. لوله گالوانیزه کاربردهای مختلفی دارد، از جمله استفاده به عنوان لوله برای تامین آب در ساختمان، سیستم آبیاری، تصفیه خانه، تهویه و غیره.

فروش لوله مانیسمن

در صنعت و بازار به لوله هایی که بدون درز تولید می شوند لوله مانیسمان می گویند. در واقع این لوله یک لوله بدون درز و جوش است و به همین دلیل کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف دارد.

یکی از ویژگی های قابل توجه این لوله استحکام عالی و قطر کم آن است. تولید این لوله در کارخانه های مختلف در قطرهای 6 و 12 متری تولید می شود که عموماً لوله مانیسمن 6 متری رایج تر است. لوله های مانیسمان در دسته بندی های مختلفی تولید می شوند. با توجه به دسته بندی آنها، کاربرد آنها نیز مشخص می شود.

به عنوان مثال لوله مانیسمان کلاس 20 برای گازرسانی به ساختمان ها و لوله کلاس 40 برای آتش نشانی یا برج ها استفاده می شود. لوله های رده 40 عمدتاً برای پروژه های حساس استفاده می شود که از جمله کاربردهای رایج آن در صنایع نفت و پتروشیمی می باشد.

به طور کلی با توجه به ویژگی هایی که دارد در صنایع مختلف استفاده می شود. از جمله کاربردهای رایج آن می توان به صنایع غذایی و دارویی، نفت و گاز، پتروشیمی، خودروسازی، صنایع فضایی و … اشاره کرد.

قیمت فروش لوله مانیسمان بر اساس اندازه و ضخامت آن تعیین می شود. با افزایش ضخامت این لوله، هزینه آن نیز افزایش می یابد. اگرچه این مشکل به خودی خود تاثیری در قیمت نهایی ندارد. بلکه عوامل مختلفی در قیمت گذاری موثر هستند.

فروش انواع لوله داربست

در بین انواع لوله ها، لوله داربستی کاربرد کاملا متفاوتی دارد و برای انتقال مایعات و آب استفاده نمی شود. این یک لوله فلزی با ابعاد کوچک است. لوله داربست بیشتر به عنوان تکیه گاه در ساختمان استفاده می شود و در دو نوع دوخت و بدون درز تولید می شود.

با مقایسه این دو نوع، لوله های داربست بدون درز مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند. فروش لوله داربست در انواع مختلف صورت می گیرد. از انواع این لوله می توان به چکش ستاره، پایه، آویز و مانند آن اشاره کرد.

نقش اصلی لوله های داربست این است که به عنوان تکیه گاه در ساختمان استفاده شوند. به طوری که کارگران روی آن قرار می گیرند تا ساخت و ساز انجام شود. بنابراین استفاده از لوله داربست مخصوص این مشکل است و معمولا در جاهای دیگر استفاده نمی شود.

آچان 118 یک مرکز مطمئن برای خرید انواع لوله، پروفیل، تیرآهن، ورق و … می باشد. برای خرید محصولات باکیفیت با قیمت مناسب با شماره 02154473 تماس بگیرید و یا به آدرس داده شده مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.