لیست آموزشگاه های آموزشی لومیون در ایران


اگر پس از مدل سازی در نرم افزارهای معماری نیز نیاز به رندر و ایجاد انیمیشن دارید، باید بدانید که چگونه با نرم افزارهای بزرگی مانند Lumion کار کنید. Lumion یک نرم افزار کاربردی معماری است که کار با آن راحت تر از نرم افزارهای دیگر است و خروجی با کیفیت بالاتری ارائه می دهد. برای کار با این نرم افزار باید به خوبی آموزش دیده باشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی 5 مورد از بهترین آموزش های لومیون در ایران بپردازیم.

دوره آموزشی لومیون Dark Office Academy

آکادمی دارک آفیس یکی از فعال ترین آکادمی های آموزشی در زمینه معماری است که این آموزش ها را در قالب فیلم های ضبط شده توسط اساتید مجرب به دانشجویان خود ارائه می دهد. این آکادمی دوره آموزشی نرم افزار Lumion خود را تحت عنوان دوره Prolumion ارائه کرد که شامل آموزش نسخه های 10 و 11 Lumion می باشد. جلسات 1 تا 16 به Lumion 10 اختصاص دارد و از جلسات 17 تا 28 شما Lumion 11 را یاد خواهید گرفت. نرم افزار خیلی راحت تره اما مدرس دارک آفیس در دوره آموزشی Lumion خود دقیقا بر روی سادگی کار با نرم افزار تمرکز کرده و جزئی ترین نکات طراحی مانند تئوری رنگ، روانشناسی محیطی، قوانین طلایی کادربندی، انواع نور و نحوه استفاده از آنها را آموزش می دهد. جلوه ها، آیکون ها و غیره

برای یادگیری دوره Lumion with Dark Office Academy نیازی به آموزش خاصی ندارید و فقط باید نحوه کار با نرم افزار مدلسازی را بدانید. در این دوره آموزش از صفر تا صد صورت می گیرد تا با لومیون آشنایی نداشته باشید. دوره Pro Lumion آکادمی دارک آفیس علاوه بر آموزش انیمیشن، رندر پانوراما و واقعیت مجازی، رندر داخلی، رندر خارجی، اصول زیبایی شناسی در معماری و آموزش مبانی تیراندازی در معماری در 28 جلسه، 10 پروژه کاربردی نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. گزینه های این دوره بنابراین شما به عنوان خریدار این دوره علاوه بر آموزش مفاهیم به انجام پروژه های عملی نیز خواهید پرداخت. مزایای خرید دوره Dark Office آکادمی Lumion عبارتند از:

قبل از خرید مشاوره بگیرید

  • پشتیبانی می کند

  • حل تمرین و حل تکالیف به صورت گروهی با حضور استاد، دستیاران و دانش آموزان

  • به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت رایگان تا یک سال دریافت کنید

  • با آموزش تصویری اشتباهات را تصحیح کنید

  • برگزاری جلسه عیب یابی VIP با استاد

  • در چالش های ماهانه Dark Office شرکت کنید

دوره لومیون آکادمی اردوان شجاعی

استودیو آرشو یک استودیوی طراحی و آموزش نرم افزار معماری است که توسط آقای اردوان سجاعی اداره می شود. یکی از بهترین محصولات این استودیو دوره آموزشی Lumion با عنوان UNIQUE LUMION می باشد که طی آن Lumion 11 به هنرجویان آموزش داده می شود. برای خرید دوره لومیون آکادمی اردوان شجاعی نیازی به هیچ تجربه ای ندارید و با این نرم افزار از صفر تا صد مطلب به شما آموزش داده می شود. این دوره آموزشی شامل 25 جلسه و 30 ساعت آموزش است که هر فردی از مبتدی تا حرفه ای می تواند در آن شرکت کند. در جلسات اول تا دهم این دوره با محیط کلی نرم افزار لومیون آشنا می شوید. در جلسات 10 تا 13 پروژه کلبه را تکمیل می کنید.

در جلسات 13 تا 16 رندر صحنه داخلی و در جلسات 17 تا 20 رندر صحنه خارجی از 0 تا 100 آموزش داده می شود.جلسات 21 تا 25 به ترتیب شامل آموزش نورپردازی در نمای کلاسیک، رندر روم و آشپزخانه مدرن، رندر حمام، رندر می باشد. کلبه جنگلی و ایجاد انیمیشن در تری دی مکس. در پایان هر جلسه آموزشی این دوره، تمریناتی را انجام می دهید که روند آموزشی شما را کامل می کند. با خرید دوره لومیون آکادمی اردوان شجاعی محصول استودیو آرشو از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • آموزش از صفر تا صد

  • امکان طرح سوالات خود در گروه پشتیبانی تلگرام

  • امکان کار مستقل روی پروژه ها پس از تماشای دوره

  • امکان مشاوره قبل از خرید محصول

دوره آموزشی Lumion Vivid Visual

Vivid Visual یک شرکت معتبر در زمینه ارائه دوره های آموزشی مرتبط با معماری می باشد. یکی از دوره های این مجموعه دوره آموزشی لومیون به نام باشگاه لومیون می باشد. Vivid Visual این دوره را در 38 جلسه با 29 ساعت فیلم آموزشی ارائه کرد که تاکنون 8249 دانشجو از سراسر ایران دارد. برای شرکت در این دوره آموزشی نیازی به تجربه ندارید. زیرا هر آنچه برای کار با این نرم افزار لازم است آموزش داده می شود. با خرید دوره Lumion Vivid Visual به همراه آموزش صفر تا صد رندر، آموزش ارائه، آموزش نورپردازی، آموزش پس از تولید لومیون، آموزش مدلسازی لومیون، آموزش متریال سازی و آموزش مدلسازی پایه مناسب برای محیط لومیون می توانید در چندین کارگاه در مورد شرکت در تمرینات عملی. در این دوره شما کار با Lumion نسخه 10 را یاد خواهید گرفت. با خرید دوره Vivid Visual از مزایای زیر برخوردار شوید:

  • گزینه ای برای تماشای جلسه اول به صورت رایگان

  • دانلود بروشور pdf فیلم آموزشی لومیون

  • ورود به گروه تلگرام با حضور اساتید و حامیان جهت رفع اشکال

  • امکان پرسیدن هرگونه سوال به پشتیبانی فنی Vivid Visual

  • ارائه دفتر برنامه ریزی دوره آموزشی باشگاه لومیون به همراه فیلم و pdf

دوره کالج لومیون بن رو

کالج بن رو یک آکادمی آموزشی فعال است که چندین دوره در زمینه معماری ارائه می دهد. یکی از دوره های آموزشی این آکادمی دوره آموزشی نرم افزار لومیون با نام کافه لومیون می باشد. شما باید یک انیمیشن از ایده خود بسازید تا کارفرما یا اساتید خود را در مورد پروژه های خود متقاعد کنید. در این دوره آموزشی کار با لومیون را از ابتدا یاد می گیرید و به هیچ تجربه ای جز علاقه و پشتکار نیاز ندارید! دوره کالج لومیون بن رو در 8 جلسه آموزشی و 40 جلسه ارائه می شود. نسخه ۱۲/۵ لومیون را می توانید در دوره لومیون کالج بن رو با تدریس محمد امینیان بیاموزید. برخی از کلیدی ترین آموخته های این دوره شامل آموزش ساخت ارائه های واقعی معماری، نوشتن فیلمنامه انیمیشن، یادگیری اصول رندر و بازنمایی معماری، ساخت سریع متریال و استفاده از مواد آماده و همچنین آموزش دقیق و دقیق پیاده سازی نرم افزار با خرید دوره کالج لومیون بن رو از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • به روز رسانی را به صورت رایگان دریافت کنید

  • آموزش تکنیک های تسریع در اجرای پروژه

  • رفع اشکال و پشتیبانی مستقیم از مدرس دوره

  • معرفی برترین دانشجویان به دفاتر معماری پس از اتمام دوره

  • اخذ گواهینامه معتبر شرکت در دوره آموزشی

  • امکان پرداخت معوق و با تخفیف در ایام جشنواره

  • امکان پیش نمایش 4 جلسه رایگان قبل از خرید

  • قبل از خرید مشاوره لازم را دریافت کنید

دوره لومیون آپادمی

آپادامی یکی از گروه های آموزشی است که در زمینه های مختلف دوره های خود را به فروش می رساند. یکی از این دوره ها دوره لومیون تحت عنوان آموزش جامع لومیون می باشد که جناب آقای فرید محبوبی در 6 جلسه آموزشی و 8 ساعت برگزار کردند. در این دوره آموزشی با مفاهیمی مانند ساخت مواد، ساخت انیمیشن، ایجاد مناظر و مناظر طبیعی و … آشنا می شوید. این دوره شامل آموزش لومیون نسخه 12 می باشد که با قیمت کمتری نسبت به دوره های معرفی شده به فروش می رسد. علاوه بر آموزش مفاهیم، ​​پروژه های عملی برای کلبه، محوطه سازی، چندین پروژه داخلی و خارجی و غیره را نیز انجام می دهید. برای آموزش این دوره نیازی به هیچ تجربه ای ندارید و برای پرش به فضای لومیون فقط باید مدل سازی سه بعدی را بدانید. با خرید دوره Lumion Appadmi از مزایای زیر بهره مند شوید:

در پایان

قبلاً با دوره های آموزشی مختلف برای یادگیری نحوه کار با لومیون آشنا شده اید. هر یک از این دوره ها بر روی نسخه خاصی از این نرم افزار تمرکز دارند و دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. با مطالعه دقیق این مقاله می توانید تصمیم بگیرید که کدام دوره متناسب با نیازهای شماست.