لیست هتل های شیراز نزدیک دروازه قرآن • مجله تصویر زندگی


شیراز را با جاذبه های تاریخی، طبیعی و فراوانش می شناسیم. ما به سختی می خواهیم برای سفر بعدی مقصدی انتخاب کنیم و شیراز جزو گزینه های اصلی نیست. در بسیاری از روزها و ماه های سال شیراز شلوغ است و مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور به آن سفر می کنند. اگر قصد سفر به شیراز را دارید و می خواهید سفری عالی داشته باشید، هر چه زودتر برای سفر خود برنامه ریزی کنید. یکی از معروف ترین دیدنی های شیراز که احتمالا نام آن را شنیده اید دروازه قرآن است. از سال 1375 دروازه قرآن شیراز به ثبت ملی رسیده و توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می کند.

دروازه قرآن و اطراف آن جاذبه های زیادی دارد که می تواند برای بسیاری از مسافران جذاب باشد. می توانید در یکی از شیراز بمانید هتل های شیراز نزدیک این جاذبه را انتخاب کنید. در این مطلب به معرفی تعدادی از هتل های نزدیک دروازه قرآن می پردازیم و در مورد آنها توضیح می دهیم.

هتل بزرگ شیراز

یکی از هتل های شیراز که طرفداران زیادی دارد و در این شهر محبوب شده است، هتل بزرگ شیراز است. هتل پنج ستاره شیراز یکی از بهترین هتل های این شهر است که مسافران و گردشگران زیادی علاقه مند به اقامت در آن هستند. این هتل در نزدیکی دروازه قرآن شیراز واقع شده است و یکی از هتل های شیراز است که مسافران با اقامت در آن دسترسی آسان و راحت به بسیاری از دیدنی ها و جاذبه های شهر خواهند داشت. این هتل موقعیت مکانی خوبی در شهر دارد و احتمالا دیدن شهر از بالکن آن می تواند تجربه فوق العاده ای باشد که برای مدت طولانی در ذهن شما خواهد ماند. هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های این شهر است.

اگر می خواهید اقامت خود در شیراز را با امکانات و خدمات بی نظیر ترکیب کنید، انتخاب این هتل قطعا سفر شما را عالی خواهد کرد. برای رسیدن به دروازه قرآن از این هتل کافی است مسافتی در حدود 200 متر پیاده روی کنید که حدود سه دقیقه در راه خواهید بود.

هتل رویال شیراز

یکی دیگر از هتل های شیراز که بسیاری از مسافران و تورها برای اقامت از آن استفاده می کنند، هتل زیبا و مجلل رویال شیراز است. هتل رویال شیراز با ارائه امکانات و خدمات مناسب توانسته نظر بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کند. این هتل امکانات و خدمات خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد تا اقامتی راحت و دلنشین در شیراز را تجربه کنند. هتل رویال شیراز از سال 1393 شروع به کار کرده است. اتاق های متنوعی برای مسافران و مهمانان در این هتل وجود دارد که به آنها کمک می کند تا انتخاب های بیشتری داشته باشند. یکی از ویژگی های خوب هتل رویال شیراز که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران مختلف می شود، موقعیت خوب هتل در شهر است. با حدود 10 دقیقه پیاده روی می توانید به راحتی از هتل به دروازه قرآن برسید. هتل رویال شیراز تنها 750 متر با دروازه قرآن فاصله دارد.

هتل پرسپولیس شیراز

یکی دیگر از هتل های شیراز که توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می کند، هتل زیبای تخت جمشید است. هتل چهار ستاره پرسپولیس شیراز در بلوار آزادی واقع شده است. این هتل با ارائه خدمات و امکانات مناسب و مدرن توانسته است مکان مناسبی برای اقامت مسافران و گردشگران داخلی و خارجی باشد. اگر می خواهید بهترین هتل های شیراز را ببینید، یکی از گزینه هایی که باید در مورد آن بخوانید هتل پرسپولیس است. این هتل فاصله کمی با دروازه قرآن دارد و به همین دلیل مسافران و تورها برای این هتل اهمیت زیادی قائل هستند و باید آن را در لیست هتل های خود برای سفر به شیراز قرار دهند.

برای دسترسی به هتل تخت جمشید شیراز باید به آدرس میدان اطلسی، آرامگاه حافظ و هتل اطلس بروید. هتل تخت جمشید حدود سه کیلومتر با دروازه قرآن فاصله دارد. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند از هتل تا دروازه قرآن را در حدود پنج دقیقه رانندگی کنند. برای رزرو این هتل یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن بد نیست نام آن را در سایت علی بابا جستجو کنید و در مورد این هتل یا سایر هتل های شیراز مطالعه کنید.

هتل اطلس شیراز

شیراز هتل های متنوعی دارد. بسیاری از مسافران علاقه مند هستند یکی از هتل های نزدیک دروازه قرآن یا سایر جاذبه های شهر را برای اقامت انتخاب کنند. یکی از هتل های شیراز که حدود سه کیلومتر با دروازه قرآن فاصله دارد، هتل اطلس است. این هتل یکی از هتل های سه ستاره خوب شهر است که با ارائه خدمات و امکانات متنوع توانسته نظر بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این هتل و یا دیدن موقعیت آن بر روی نقشه می توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. علی بابا یکی از بهترین سایت ها برای بررسی و رزرو انواع هتل ها و اقامتگاه ها در شهرهای مختلف است. مسافران با اقامت در این هتل می توانند با حدود شش دقیقه پیاده روی به دروازه قرآن برسند.