ما بهترین فروشگاه های اینترنتی را به شما معرفی می کنیم


معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی وجود دارد. ممکن است برخی از مشتریان سرعت تحویل سفارش را ملاک اصلی تحویل کالا بدانند، برخی دیگر قیمت کمتر نسبت به سایر فروشگاه ها و تخفیف ها را ملاک کیفیت عالی بدانند. برخی از مشتریان نیز تنوع محصول را یکی از معیارهای انتخاب فروشگاه اینترنتی خود می دانند. در این مقاله سعی داریم بهترین فروشگاه های اینترنتی را به شما معرفی کنیم.

دیجی کالا

دیجی کالا یکی از نسل اول فروشگاه های اینترنتی در کشور است. به این ترتیب دیجی کالا توانست فرهنگ خرید اینترنتی را در کشور جا بیاندازد. از طریق دیجی کالا است که افراد زیادی به تدریج به خرید اینترنتی اعتماد پیدا کردند.

دیجی کالا قبل از تبدیل شدن به یک فروشگاه اینترنتی مدت ها بود که به تولید محتوا می پرداخت. دیجی کالا محتوایی درباره اصالت و ویژگی های دستگاه های دیجیتال ایجاد کرده است. به این ترتیب مشتریان گمراه نخواهند شد و می توانند کالای اصلی را از محصول اصلی تشخیص دهند.

دلیل راه اندازی دیجی کالا این بود که روزی برادران محمدی (صاحبان دیجی کالا) برای خرید دوربین به بازار رفتند اما دوربینی که خریداری کردند خراب و دچار مشکل شد. برادران محمدی برای جلوگیری از این اتفاق برای سایر افراد اقدام به گرفتن اطلاعات برای یافتن و تشخیص کالای اصلی از تقلبی کردند و این محتوا را از طریق سایت دیجی کالا به مشتریان ارائه کردند.

بعد از مدتی توانستند مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. دلیلش هم همین بود. مشتریان قبل از مراجعه به بازار به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کرده و بر اساس آن اطلاعات اقدام به خرید کردند.

دیجی کالا پس از مدتی قابلیت مقایسه محصولات را به وب سایت خود اضافه کرد. در نتیجه اگر مشتریان در انتخاب دو محصول تردید دارند، می توانند از این گزینه در سایت دیجی کالا استفاده کنند و اطلاعات را به صورت کاملا منسجم و یکپارچه برای محصولات مختلف بررسی کنند و در نهایت تصمیم نهایی را بگیرند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

اکنون که تمام مخاطبان به دیجی کالا اعتماد کرده اند، بهترین زمان برای دیجی کالا بود تا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کند. دیجی کالا در ابتدا محصولات دیجیتالی را به فروش می رساند و روز به روز در حال افزایش است.

امروز می توانید هر چیزی را که می خواهید در دیجی کالا پیدا کنید. به عبارت دیگر می توان گفت تنوع محصولات دیجی کالا یکی از بزرگترین مزیت های دیجی کالا است که آن را در رده بهترین فروشگاه اینترنتی قرار داده است.

برخی از طرح های دیجی کالا توانسته این فروشگاه اینترنتی را بسیار بیشتر از سایر فروشگاه ها معرفی کند. به عنوان مثال، سیستم همکاری تجاری یا بازاریابی افلیت دیجی کالا، افرادی را که دارای رسانه هستند تشویق می کند تا محصولات دیجی کالا را تبلیغ کنند. آنها می توانند با تبلیغات و دعوت مردم به خرید محصولات دیجیتال درآمد زیادی داشته باشند.

مزایای فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

تجربه کاربری عالی و قابلیت جستجوی سریع

تخفیف های جذاب

اطلاع رسانی به مخاطب از محصولات موجود

نرم افزار برای گوشی های هوشمند

7 روز گارانتی

محتوای محصول دقیق و کاربردی

نرم افزار مناسب گوشی های هوشمند

معایب استفاده از دیجی کالا

عدم پیگیری مثل قبل

تاخیر در تحویل کالا

عدم ارائه خدمات ارزنده به مخاطبی که سبد خرید آنها را پر کرده است

تمامی کاستی های فوق چیزی از ارزش برند دیجی کالا و خدماتی که به بازار ارائه می دهد کم نمی کند. اگر دیجی کالا ایرادات خود را برطرف کند، بدون شک بهترین فروشگاه اینترنتی کشور خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی موبایل 140

موبایل 140 برندی است که در چند ماه اخیر توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در بین مردم معرفی کند. موبایل 140 که هنوز در آغاز تبلیغات گسترده برای کسب و کار خود است. قیمت بسیار پایینی نسبت به سایر رقبا دارد. این قیمت کمتر در کنار 20 سال سابقه در زمینه فروش موبایل و کالاهای دیجیتال توانسته است به سرعت اعتماد مردم و عموم را جلب کند.

از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم که موبایل 140 در تبلیغات خود از چهره علی دایی استفاده می کند.

فقط علی دایی به این برند اعتماد زیادی کرده و مخاطبان زیادی به دلیل اعتماد به علی دایی به این برند اعتماد کرده اند.

یکی از بزرگترین مزیت های موبایل 140 روش های مختلف ارسال آن است. اگر در شهر هستید، می توانید انتخاب کنید که خرید شما از طریق تیپاکس یا پست طی دو روز تا یک هفته به شما تحویل داده شود.

از طرفی اگر در تهران هستید و قبل از ساعت 14 سفارش خود را ثبت کنید، سفارش در همان ساعت ارسال می شود و حداکثر تا ساعت 21 به دست شما می رسد.

علاوه بر این، خریداران می توانند برای تحویل گرفتن کالا به ساختمان موبایل 140 مراجعه کنند.

مزایای موبایل 140

قیمت کمتر از قیمت بازار است

پیگیری بعد از خرید

طیف گسترده ای از کالاهای دیجیتال

ارسال سریع به تهران

تجربه زیادی در زمینه فروش تلفن همراه

معایب فروشگاه اینترنتی موبایل 140

هزینه حمل و نقل را دریافت کنید

فعالیت کم در زمینه فروش آنلاین

عدم جامعیت و تنوع در محصولات

سایت بانوان

فروشگاه خانومی بهترین فروشگاه اینترنتی بانوان است. خانمی به یکی از دوستان بانوان کشور تبدیل شده است، هر محصول آرایشی را به راحتی می توانید در آنجا پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی خانومی دسته بندی محصولات بسیار گسترده ای دارد. تا بتوانید در بین آنها جستجو کنید و در نهایت با مقایسه آنها بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر پس از 7 روز به محصول آرایشی آسیب دید، می توانید به راحتی این محصول را مرجوع کنید. در صورتی که به هر دلیل دیگری با محصول مشکل داشتید، می توانید کالا را مرجوع کنید، مشروط بر اینکه مهر و موم روی کالا باز نشده باشد.

یکی دیگر از مواردی که سایت خانمی را به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی تبدیل کرده است، مقالات است. این سایت حاوی مقالات بسیار جامعی در زمینه معرفی انواع محصولات و نکات زیبایی است که خانم ها می توانند از آنها استفاده کنند

مزایای خرید از سایت خانمی

خرید از سایت زنانه مزایای زیادی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید

ضمانت اصالت کالا

ضمانت ماندگاری

ضمانت دریافت محصول سالم

شرایط تضمین بازگشت رایگان

پیشنهادات جذاب برای مخاطبان وفادار

ارسال رایگان در تهران با محدودیت 350 هزار تومان

تحویل کالا به 3 تا 5 روز کاری بستگی دارد

در دسترس بودن بخش وبلاگ

معایب سایت زنانه

طراحی پیچیده کاربر

فروشگاه اینترنتی ترب

مهمترین ویژگی ترب در شعار این برند نهفته است. ترب با بهترین قیمت بازار. ترب کسب و کار خود را از ابتدا با استراتژی کمترین قیمت در بازار آغاز کرد و امروزه با گذشت چندین سال از ایجاد این وب سایت فروشگاهی همچنان به این شعار پایبند است. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی طراب بهترین فروشگاه اینترنتی کشور است.

فروشندگان مختلف قیمت های خود را وارد می کنند و در نهایت مشتریان انتخاب می کنند که از کدام فروشنده خرید کنند.

دسته بندی کامل محصولات یکی از مهمترین مزیت های فروشگاه اینترنتی طرب است. تراب فروشگاهی است که در آن می توانید کالاهای خانگی، پوشاک، کالاهای مسافرتی و گردشگری، ابزار ساختمانی، کودکان و نوجوانان، ارز و طلا، محصولات مراقبت از حیوانات، خودرو و وسایل نقلیه، ورزش و سرگرمی، تجهیزات صنعتی، بهداشت و درمان، فرهنگی و … را خریداری کنید. هنر را در آن پیدا کنید و سفارش خود را با بهترین قیمت نهایی کنید.

فروشگاه ترب در سال 93 توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف با هدف ایجاد بستری برای مشاهده قیمت های مختلف یک محصول در بازار توسط مشتریان افتتاح شد.

ایجاد شد. این پلتفرم در سال 2015 رشد کرد و به یک سایت فروشگاهی تبدیل شد.

مزایای سایت ترب

دسته بندی های مختلف محصولات

امکان فروش محصولات در سایت

توانایی یافتن کمترین قیمت بازار

در دسترس بودن گزینه تخفیف

آخرین کلمه

معیارهای زیادی برای تعیین بهترین فروشگاه اینترنتی وجود دارد. تمامی فروشگاه هایی که در این مقاله به آنها اشاره کرده ایم سعی کرده اند مزایای قابل توجهی را در اختیار مخاطبان قرار دهند. پشتیبانی و گارانتی کافی، تحویل به موقع و به موقع، ضمانت اصالت کالا، دسته بندی های متنوع و …. از جمله مزیت های تمام فروشگاه های فهرست شده بود.

از شما کاربران سایت ماهان تیموری تقاضا داریم تجربه خرید آنلاین خود را که از این فروشگاه ها داشتید برای ما بنویسید.