مزایا و معایب کارد و قاشق چنگال دسته سرامیکی + نکات شستشو و نگهداری


سلیقه افراد دائماً در حال تغییر است و این تغییرات بر روی زندگی افراد به ویژه خانم‌های خانه‌دار تأثیرات زیادی گذاشته است.

از جمله تأثیراتی که سلیقه مختلف افراد را متمایز می‌کند، استفاده از ابزارهای آشپزی، شامل تنوع سرویس قاشق چنگال های آشپزخانه، کارد غذاخوری، کارد میوه خوری، سرویس کارد و ساطور، کفگیر، ملاقه و ابزارهای دیگری که مورد استفاده در محیط آشپزخانه و طبخ غذا هستند نیز تحت تاثیر تنوع سلیقه‌های افراد خانه دار شده است.

قاشق چنگال، عضو جدا نشدنی از آشپزخانه، با توجه به تنوع بسیار بالایی که از لحاظ طراحی دارد، انتخاب خریداران را بسیار وسیع و سخت می‌کند.

به نقل از کفچک، یکی از محصولاتی که مخاطبان خاص خود را دارد، قاشق چنگال دسته سرامیکی است، این قاشق چنگال با استفاده از طراحی متفاوتی که دسته‌های آن به وجود آورده است، توانسته در برخی از آشپزخانه‌ها، فضایی را به خود اختصاص دهد.

ما در این مقاله به بررسی قاشق چنگال دسته سرامیکی، کارد چنگال دسته سرامیکی، مزایا و معایب آن‌ها و نکات خرید این سرویس آشپزخانه می‌پردازیم؛ پس به تمامی نکات گفته شده توجه کنید.

بررسی کلی قاشق چنگال دسته سرامیکی

بافت فلزی اصلی قاشق و چنگال‌های دسته سرامیکی از استیل ضد زنگ و مقاوم به آب تشکیل شده‌اند. این مواد با استفاده از فرایندهای حرارتی و فشاری، به شکل و ساختار قاشق و چنگال‌های دسته سرامیکی تبدیل می‌شوند. دسته سرامیکی این وسایل غذاخوری به صورت جداگانه ساخته می‌شود و به قسمت فلزی قاشق و چنگال متصل می‌شود.

 

مزایا قاشق چنگال دسته سرامیکی

  • سبک و زیبا: قاشق و چنگال‌های دسته سرامیکی بسیار سبک وزن بوده و در هنگام استفاده بسیار خوش دست هستند. همچنین، دسته‌های سرامیکی ظاهری زیبا و شیک دارند و می‌توانند به تناسب با سبک و دکوراسیون میز غذا خوری خود انتخاب شوند.
  • مقاوم در برابر حرارت: دسته سرامیکی قاشق و چنگال مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد. به معنی این است که می‌توانید آنها را در ظرف‌های گرم قرار داده و از آنها در سرو و پخت غذا استفاده کنید بدون اینکه دسته آنها آسیب ببیند یا سوختگی در پوست دست شما ایجاد شود.

معایب قاشق چنگال دسته سرامیکی

  • آسیب پذیری در برابر شکستن: دسته سرامیکی قاشق و چنگال نسبت به قاشق و چنگال‌های فلزی آسیب‌پذیرتر هستند و در صورت سقوط یا ضربه قوی ممکن است شکسته شوند. بنابراین، باید با دقت کافی از آن‌ها استفاده و نگهداری شود.
  • ایجاد خط و خراش بر روی دسته: دسته سرامیکی قاشق و چنگال نیاز به مراقبت ویژه‌ای نسبت به دسته‌های فلزی دارند. آنها به‌آسانی قابل شکستن هستند و در صورت تماس با سطح‌های سخت ممکن است خراش بر روی آن ایجاد شود. همچنین، برخی از قاشق و چنگال‌های سرامیکی ممکن است حساس به تغییر دما باشند و در صورت استفاده اشتباه، شکسته شوند.

پیشنهاد می‌شود که قاشق چنگال و کارد میوه خوری دسته سرامیکی را در ماشین ظرف‌شویی قرار ندهید و به‌صورت عادی، با ماده ظرف‌شویی آن‌ها را شستشو دهید.
توجه داشته باشید که پس از شستن ظروف، از خشک شدن آن‌ها اطمینان حاصل کنید تا از بروز لکه بر روی آن‌ها جلوگیری کرده باشید.

 

کارد چنگال سرامیکی یونیک

برند یونیک یکی از معروف‌ترین مارک ‌های قاشق چنگال است که توانسته با تولید کارد و چنگال سرامیکی، بار دیگر توجه و رضایت مشتریان را جلب کند.

تمامی چنگال‌های برند Unique از جنس استیل 18/10 ساخته می‌شوند که مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی نشان می‌دهند. جنس این محصولات به مشتریان اطمینان خاطر میدهد که نیازی به تعویض کالای خود پس از مدت ها استفاده نخواهند داشت.

همچنین تیغه کاردهای میوه‌خوری دسته سرامیکی از جنس فولاد ضدزنگ ساخته می‌شوند تا تیزتر باشند و برای برش میوه‌ها بهتر عمل کنند.

طراحی لوکس و مدرن کارد و چنگال‌های دسته سرامیکی برند یونیک باعث افزایش زیبایی آشپزخانه و پذیرایی شما می‌شود.

ست کارد و چنگال میوه خوری برند Unique، شامل 6 عدد چنگال و 6 عدد کارد میوه خوری می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Kafchak.com و مشاهده محصولات متنوع این فروشگاه معتبر، خرید کارد چنگال سرامیکی یونیک خود را انجام دهید و از کالایی مطمئن، با دوام و با ضمانت بهره‌مند شوید.

قیمت کارد چنگال سرامیکی

قیمت کارد و قاشق چنگال دسته سرامیکی ممکن است بسته به مارک، کیفیت، طراحی و مکان خرید آن متفاوت باشد. همچنین، عواملی مانند جایگاه فروشنده و منطقه جغرافیایی نیز می‌توانند بر قیمت محصول تأثیرگذار باشند.

در بازار امروزه قیمت کارد چنگال سرامیکی با 6 عدد چنگال و 6 عدد چاقو میوه خوری، در بازه 300/000 تومان الی 600/000 تومان است که با توجه به ارزش اقتصادی آن ممکن است در هر سال قیمت آن تغییر کند. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر خرید قاشق چنگال مانند کفچک، از این محصولات خریداری کنید.

انواع رنگ و مدل قاشق چنگال دسته سرامیکی

قاشق چنگال دسته سرامیکی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارد. برخی از محبوب‌ترین طرح‌ها عبارت‌اند از:

  • طرح‌های ساده: این طرح‌ها ساده و بدون هیچ گونه تزیینی هستند. این مدل محصول برای کسانی که به دنبال ظاهری تمیز و مینیمالیست هستند، ایده آل است.
  • طرح‌های گل‌دار: این طرح محصول دارای گل و گیاه‌های رنگی هستند. این مدل کالا برای کسانی که به دنبال ظاهری زنانه و ظریف هستند، بسیار مناسب است.
  • طرح‌های هندسی: این طرح‌ها دارای اشکال هندسی مانند خطوط، مربع‌ها و دایره است که برای کسانی که به دنبال ظاهری مدرن و شیک هستند زیبایی خاصی دارد.

علاوه بر طرح‌های مختلف، قاشق چنگال دسته سرامیکی را می‌توان در رنگ‌های مختلف نیز یافت. برخی از محبوب‌ترین رنگ‌ها عبارت‌اند از: قاشق چنگال دسته سرامیکی سفید، قاشق چنگال دسته سرامیکی مشکی و قاشق چنگال دسته سرامیکی طلایی که این محصولات با طرح و رنگ کلاسیکی که دارند می‌توانند با هر دکوراسیون داخلی خانه‌ای مطابقت پیدا کنند و به ظاهر آشپزخانه شما جلوه زیبایی ببخشند.

توجه: هنگام انتخاب قاشق چنگال دسته سرامیکی، بسیار مهم است که طرحی را انتخاب کنید که با سبک سلیقه شخصی شما و دکور آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد. همچنین باید به رنگ، مواد و دوام قاشق و چنگال توجه کنید.

انتخاب قاشق چنگال مناسب!

همان‌طور که اشاره شد قاشق چنگال دسته سرامیکی با توجه به دسته آن که از جنس سرامیک است، با وزن سبک و خوش دست بودن به یکی از انتخاب‌های افراد تبدیل شده است و باید با توجه نیاز، سلیقه و کارایی مد نظر این قاشق یا کارد و چنگال دسته سرامیکی را انتخاب کرد.

البته باید توجه داشت که چون انتخاب قاشق چنگال یکی از مهم‌ترین گزینش‌های ابزار آشپزی است باید در این امر بسیار دقت به خرج داد و از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام بدهید.

یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های قاشق چنگال، فروشگاه کفچک است که انواع و اقسام قاشق چنگال‌ها را با قیمتی مناسب، کیفیتی بالا و مهم‌تر از همه تضمین سلامتی کالا و ارائه گارانتی به تمام مشتریان خود ارائه می‌دهد.

همچنین کارشناسان این مجموعه با دانشی که از طریق تجربه ۳۰ ساله خود در زمینه قاشق چنگال به دست آورده‌اند می‌توانند به مشتریان خود مشاوره دهند تا از خرید خود اطمینان حاصل کنید علاوه بر آن شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ kafchak و مطالعه مقاله راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال، از اطلاعات بسیار مفید آن بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید به دو صورت آنلاین از طریق سایت کفچک یا مراجعه حضوری به تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان از محصولات موجود دیدن فرمایید و با توجه به سلیقه و نیازهای آشپزخانه خرید قاشق چنگال خود را به راحتی انجام دهید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر