معرفی قالب های پلی اورتان به مجموعه دکارت


طراحی داخلی یکی از جذاب ترین قسمت های ساختمان است و برای رسیدن به بهترین طراحی باید به بسیاری از جزئیات ساختمان تسلط داشت. یکی از مهم ترین نقاط داخلی ساختمان محل برخورد سقف با دیوار و برخورد کف با دیوار است. استفاده از قرنیز پلی اورتان برای این قسمت از ساختمان توصیه می شود. قطعات پیش پخت پلی اورتان سبک تر از گچ هستند و بسیار پایدار هستند. عملکرد ابزارهای پلی یورتان پیش ساخته نیز بسیار تمیز و بدون کثیف کاری معمول گچ کاری سنتی است.

محل اتصال کف و دیوار یکی از نقاطی است که در چشم بازدیدکننده بسیار زشت دیده می شود به همین دلیل برای پوشاندن این قسمت از ابزاری به نام قرنیز استفاده می کنیم. قرنیزها انواع مختلفی دارند و از مواد مختلفی ساخته می شوند که هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند.

ابزارهای پلی اورتان به دلیل قالب گیری و تزریق مواد اولیه به قالب ها دارای جزئیات بسیار جذابی هستند. نصب آنها بسیار آسان است، تخریب و آلودگی بسیار کمی دارند. رنگ پذیری بالایی دارند و از همه مهمتر با توجه به زمان و کار از قیمت مناسبی برخوردارند.

مجموعه دکارت:

در مجموعه دکارت انواع قالب های پلی یورتان معرفی شده است که می تواند جلوه بسیار زیبایی به فضاهای موجود ببخشد. شما می توانید با بررسی دقیق محصولات مجموعه دکارت و با تکیه بر تجربه کارشناسان ما بهترین ها را برای فضای خود خلق کنید. مهندسین طراح دکارت برای هر دغدغه شما برنامه ریزی ویژه ای خواهند داشت و می توانید به صورت رایگان از خدمات طراحی دکارت بهره مند شوید.

در وب سایت مجموعه دکارت (www.decartstore.co) می توانید عکس های نهایی پروژه های انجام شده را در قسمت گالری مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید. سپس ایده های مورد نظر را با کارشناسان ما در میان بگذارید و با ارائه ابعاد دقیق فضای موجود بهترین طراحی را دریافت کنید.

همچنین در قسمت ایده های وبسایت می توانید به بهترین ایده های جمع آوری شده توسط کارشناسان ما دسترسی داشته باشید و از آنها برای پروژه های خود ایده بگیرید. و مهمترین نکته تماس با کارشناسان ما در مجموعه دکارت است که در تمامی مراحل از ارائه ایده تا مراحل پایانی اجرا در کنار شما هستند.

کارشناسان ما با توجه به ایده و سلیقه شما و با تکیه بر تجربه خود فضای موجود شما را به بهترین نحو طراحی خواهند کرد تا بتوانید قبل از اجرا فضای داخلی خود را ببینید و تصمیم بهتری بگیرید.

در محل اتصال دیوار و کف قرنیزهایی تعبیه شده است که نقش محافظ و زیبایی دیوار را ایفا می کنند. قالب گیری ها از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف، پی وی سی، پلی اورتان و پلی استایرن ساخته می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. قالب های چوبی و ام دی اف به مرور زمان در محل اتصال شاخه ها شکافته می شوند و به رطوبت و آب حساس هستند.

قرنیزهای پی وی سی نیز مشکل درزهای تمیز بین شاخه ها و احساس مصنوعی و پلاستیکی دارند. در این میان قالب های پلی یورتان به دلیل ضریب انبساط و انقباض پایین دچار مشکل فاصله ابزار نمی شوند. همچنین با قابلیت پذیرش رنگ می توانید جای ناخن ها را بعد از نصب بتونه کرده و رنگ کنید تا یک تخته دامن یکپارچه داشته باشید.

به رطوبت و آب حساس نیستند و در صورت آسیب دیدگی بدون نیاز به تعویض قابل تعمیر هستند. گزینه ایده آل برای رنگ دلخواه قرنیز در طراحی دکوراسیون داخلی قرنیز پلی اورتان می باشد.

قالب های پلی اورتان در 2 سبک مدرن و کلاسیک در ارتفاع های مختلف تولید می شود. طول شاخه ها 240 سانتی متر است و برای رنگ آمیزی کاملا مناسب هستند. برای رنگ آمیزی می توانید از انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی روی آن استفاده کنید.

کلیهمحصولات قرنیز را می توانید در سایت شرکت دکارت www.decartstore.co در قسمت محصولات مشاهده کنید.

قرنیز مات پلی استایرن:

نورپردازی در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. با استفاده از قالب های مخفی پلی استایرن نورانی می توانیم یک خط نوری در پایین دیوار داشته باشیم که زیبایی فوق العاده ای به فضا می بخشد.

قالب‌های نور مخفی دارای شیاری هستند که رشته نور پنهان در آن قرار می‌گیرد و منبع نور را می‌توان با طلقی که همراه با قالب‌گیری عرضه می‌شود پنهان کرد.

تنها نکته مهم در نصب این نوع قرنیزها در اجرا قبل از نصب، تهیه سر سیم های آماده هر 10 متر در محل نصب جهت تامین برق می باشد.

هماهنگی قرنیز با سبک معماری بسیار حائز اهمیت است که معمولاً به دلیل محدود بودن فرم و طراحی قرنیزهای قدیمی نادیده گرفته می شود. قالب های پلی یورتان قابلیت پوشش انواع سبک های معماری از جمله قالب گیری های کلاسیک، قالب های نئوکلاسیک و قالب گیری های مدرن را دارند.

منبع: www.decartstore.co