مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس • مجله تصویر زندگی


انتخاب یک لپ تاپ خوب در میان دنیایی از لپ تاپ‌های موجود در بازار، کار آسانی نیست. ممکن است روزها و ساعت‌ها زمان بگذارید تا بتوانید بهترین لپ تاپ را برای خودتان خریداری کنید. در میان برندهای متنوع تولید کننده لپ تاپ، ایسر و ایسوس محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کرده است. به همین خاطر است که بسیاری از مشتریان در هنگام خرید لپ تاپ می‌پرسند لپ تاپ ایسر بهتر است یا ایسوس؟ مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس به شما کمک می‌کند تا بهترین این لپ تاپ‌ها را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید تا مشخصات هر یک از این لپ تاپ‌ها را با هم مقایسه کنیم.

لپ تاپ ایسوس بهتر است یا ایسر؟

اگر برای خرید لپ تاپ به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که رقابت خاصی میان برخی از برنده مانند لپ تاپ ایسر و ایسوس است. به همین خاطر بسیاری از مشتریان برای خرید لپ تاپ برند asus و acer دچار تردید می‌شوند و نمی‌دانند کدام لپ تاپ را انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم مقایسه لپ تاپ ایسوس و ایسر را به صورت تخصصی انجام دهید و در نهایت انتخاب هر کدام از این لپ تاپ‌ها را به شما بسپاریم.

مشخصات ظاهری

یکی از مواردی که باید در هنگام مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس به آن توجه داشته باشید، مشخصات ظاهری این لپ تاپ‌ها است. اگرچه ملاک برخی از افراد برای خرید لپ تاپ، مشخصات ظاهری آن نیست؛ اما بسیاری از مردم نیز ترجیح می‌دهند در قبال پولی که پرداخت می‌کنند، یک وسیله الکترونیکی جذاب داشته باشند. ایسوس لپ تاپ‌های جذاب‌تر و خوش‌دست‌تری را روانه بازار می‌کند. تنوع در مدل‌های لپ تاپ ایسوس بسیار بالا است، ولی لپ تاپ‌های ایسر دارای مدل‌های ساده و یکنواخت‌تری هستند.

مشخصات فنی

لپ تاپ‌های ایسر و ایسوس هر دو دارای تنوع بالایی هستند و هر کدام پرفورمنس متفاوتی را به مشتریان ارائه می‌کنند. البته برند ایسوس به دلیل اعتمادی که در میان مردم جهان پیدا کرده است، همواره سعی به استفاده از بهترین قطعات سخت‌افزاری دارد. به طوری که از آخرین نسل سی پی یو، رم و گرافیک برای لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کند. ایسر هم انصافا مشتریان خود را نا امید نکرده و لپ تاپ‌های پر سرعتی را روان بازار نموده است.

عملکرد باتری

لپ تاپ یک وسیله قابل حمل است و قطعا شما نمی‌خواهید که این وسیله قابل حمل را هر لحظه به شارژر متصل کنید. بنابراین، عمر و عملکرد باتری لپ تاپ ایسر و ایسوس از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. واقعیت این است که برند ایسوس حساسیت بیشتری روی عمر و کیفیت باتری‌های خود دارد، ولی برند ایسر تمرکز زیادی روی این موضوع نکرده است. به طور متوسط لپ تاپ‌های ایسوس می‌توانند حدود ۹ ساعت باتری نگه دارند، ولی عمر باتری لپ تاپ‌های ایسر به ۵ الی ۶ ساعت می‌رسد.

مقاومت و دوام لپ تاپ

در مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس حتما باید به دوام و مقاومت لپ تاپ توجه زیادی کرد. لپ تاپ‌های ایسوس از برخی از آزمون‌های مربوط به دوام و طول عمر سر بلند بیرون آمده‌اند. لپ تاپ‌های ایسر نیز از نظر جنس بدنه و کیفیت خوب عمل کرده‌اند. از این رو از نظر دوام می‌توان به هر دوی این لپ تاپ‌ها اعتماد کرد.

کدام پیروز میدان است؟

حال که لپ تاپ ایسر و ایسوس را با هم مقایسه کردیم، احتمالا متوجه شدید که هر دوی این برندهای تولید کننده لپ تاپ محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند. با این حال اهداف آن‌ها در مشتری مداری با هم متفاوت است. برند ایسر توجه بیشتری به پشتیبانی دارد و سعی می‌کند که با ارائه لپ تاپ‌های ارزان قیمت و میان‌رده مشتریان بیشتری را جذب کند. در مقابل برند ایسوس روی ظاهر و مشخصات سخت افزاری لپ تاپ‌های خود کارهای بسیار زیادی کرده و لپ تاپ‌های خاص و جذاب را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

بنابراین، در مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس می‌توان متوجه شد که هر دو لپ تاپ دارای مشخصات سخت افزاری خوبی هستند. هر دو برند نیز تنوع بالایی از محصولات را به مشتریان ارائه می‌کنند. از این رو می‌توان با توجه به نیاز یکی از لپ تاپ‌ها را با مشخصات مد نظر تهیه کرده و از طول عمر، عملکرد خوب این لپ تاپ‌ها و همچنین پشتیبانی آن‌ها لذت برد.

قیمت لپ تاپ ایسر و ایسوس

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شما برای خرید لپ تاپ به احتمال زیاد قیمت است. قیمت لپ تاپ ایسوس و ایسر بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مشخصات سخت افزاری است. هر چقدر به دنبال لپ تاپ‌های قدرتمند‌تری باشید، باید هزینه بیشتری را نیز برای خرید این لپ تاپ‌ها پرداخت کنید.

همانطور که در مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس توضیح دادیم، قیمت لپ تاپ ایسر با مشخصات مشابه با لپ تاپ‌های ایسوس پایین‌تر است. با این حال جذابیت ظاهری لپ تاپ‌های ایسوس باعث شده تا برخی از افراد ترجیح به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید لپ تاپ ایسوس داشته باشند. شما می‌توانید برای مقایسه قیمت لپ تاپ ایسر و ایسوس، به سایت زومیت مراجعه کنید و قیمت دقیق هر یک از این لپ تاپ‌ها را بر اساس مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها مشاهده کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به مقایسه لپ تاپ ایسر و ایسوس پرداختیم. این دو لپ تاپ هر دو جزء لپ تاپ‌های معتبر در ایران هستند و با خدمات پشتیبانی نسبتا خوبی به شما ارائه می‌شوند. بهتر است که قبل از خرید هر لپ تاپی، بیشتر از اینکه تعصب خاصی روی برند داشته باشید، به مشخصات لپ تاپ توجه کنید. در این صورت دیگر خیالتان از بابت خرید خودتان راحت خواهد بود.