میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز یا میکروپیگمنتیشن ابرو؟! • مجله تصویر زندگی


میکروبلیدینگ تکنیک آرایش نیمه دائمی ابروهاست که به صورت دستی برای رفع نواقص ابرو و فرم‌دهی آن انجام می‌شود. فیبروز ابرو نیز همانند میکرو ابرو توسط قلمی مخصوص خطوطی ظریف و شبیه تار مو طبیعی ابرو در بین ابروها ایجاد می‌کند و ظاهری زیبا، نچرال و طبیعی به ابروهای شما می‌بخشد. اما میکروپیگمنتیشن ابرو برخلاف این دو روش توسط دستگاه تاتو انجام شده و با اجرای نقاط ریزی در ابروها ظاهری سایه‌ای و پودری به ابروها می‌دهد. تمامی تکنیک‌های آرایش نیمه دائمی ابرو پس از گذشت ۶ ماه الی ۱ سال بسته به نوع پوست و … نیاز به ترمیم برای افزایش ماندگاری و تمدید مجدد رنگ تاتو دارند. تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو به سبب نفوذ بیشتر رنگدانه به لایه عمیق‌تر پوست ماندگاری بیشتری نسبت به میکروبلیدینگ و فیبروز دارد.

از طرفی درصورتی که میکروپیگمنتیشن ابرو با دستگاه‌هایی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر انجام گیرد، کیفیت نهایی بسیار افزایش خواهد یافت. تفاوت فیبروز ابرو با دو تکنیک دیگر در طراحی ابرو ، سوزن مورد استفاده و رنگدانه مصرفی می‌باشد. طراحی ابرو در فیبروز براساس قوانین کمپانی فی و همینطور رنگدانه و سوزن مورد استفاده در این تکنیک نیز از برند فی بوده وکیفیت فوق العاده ای دارد. شما می‌توانید با مقایسه این سه روش و مزایا و معایب هرکدام، براساس سلیقه‌تان با انتخاب یکی از آن‌ها زیبایی ابروها و چهره‌تان را دوچندان نمایید.

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو چه تفاوت هایی دارند؟

فیبروز یکی از جدیدترین تکنیک‌های آرایش نیمه دائمی ابروهاست که توسط توسط کمپانی فی و آقای برانکو بابیک ابداع و ارائه شده است. افرادی که ابروهایی کم پشت، نامتقارن و نازک دارند می‌توانند با اجرای فیبروز ابرو دخترانه، ابروهایی با ظاهر پرپشت، قرینه و کاملا طبیعی به چهره خود ببخشند. طراحی ابرو در تکنیک فیبروز ، براساس قوانین چهارگانه صادر شده از سوی کمپانی فی انجام می‌گردد و به سلیقه مشتری اهمیت چندانی داده نمی‌شود. پیگمنتر در اجرای این تکنیک، براساس نسبت‌های طلایی چهره هر فرد فرم اولیه ابرو را می‌کشد و سپس با استفاده از سوزن و رنگدانه مخصوص فیبروز، خطوطی ظریف در بین تارهای ابرو فرد ایجاد کرده و ظاهر ابرو را پرپشت‌تر می‌سازد.

فیبروز ابرو بعد از یک هفته به سبب تازگی زخم تاتو ممکن است تیره بنظر برسد. اما بعد از گذشت ۱۰ روز نتایج طبیعی فیبروز خود را نشان می‌دهند. هزینه فیبروز ابرو به مواردی از قبیل تخصص و مهارت پیگمنتر، کیفیت مواد مصرفی، حجم کار و … بستگی دارد. اما آنچه مهم است کیفیت کار مرکز مدنظر و استفاده از رنگ‌های اورجینال فی است. چرا که درصورت بروز هرگونه خطا در اجرای این تکنیک و استفاده از رنگدانه‌های بی‌کیفیت، فرد دچار عوارض فبروز ابرو شده و یا حتی در برخی مواقع مجبور به ریموو تاتو خود می‌گردد. شما می‌توانید با بررسی انواع مدل هاشور ﺍبرو با فیبروز و مشاهده نمونه کار فیبروز ابرو، بهترین انتخاب را برای زیباسازی ابروهای خود داشته باشید.

برای فیبروز از چه رنگ‌هایی استفاده می‌شود؟

رنگدانه‌های مصرفی در تکنیک فیبروز، با سایر تکنیک‌ها تفاوت دارند. رنگ‌های مخصوص فیبروز ابرو ساخته شده توسط کمپانی فی هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. کمپانی فی رنگدانه‌هایی از مواد معدنی و فاقد فلزات سنگین و مضر تولید و عرضه نموده است. این رنگدانه‌ها به آسانی جذب پوست می‌شوند و به ابروهای شما ظاهری بسیار طبیعی و نچرال می‌دهند. از طرفی کیفیت این رنگدانه‌ها به گونه‌ای است که پس از پاک شدن، ته رنگ قرمز از خود به جا نمی‌گذارند و به طور کامل از پوست ریموو می‌گردند.

هرآنچه باید از میکروبلیدینگ ابرو بدانید

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای تغییر شکل ابرو و پر کردن آن است. در میکروبلیدینگ دخترانه از قلمی متشکل از ۱۰ الی ۱۲ سوزن به‌منظور ایجاد خراش‌هایی روی پوست استفاده می‌شود. پیگمنتر پس از بی حس کردن موضع مورد نظر، با استفاده از این قلم خطوطی ظریف و همانند تارهای طبیعی مو ابرو ایجاد می‌کند که رنگدانه در این برش‌ها کاشت می‌شود. شکل تیغه‌ میکروبلیدینگ، به گونه‎ای طراحی شده است که خطوطی با جلوه واقعی و طبیعی همانند موهای واقعی ابرو ترسیم می‌کند. حدود چهار تا شش هفته بعد از جلسه اول میکروبلیدینگ، هنگامیکه زخم‌های تاتو و پوست بهبود می‌یابد فرد باید برای ترمیم میکروبلیدینگ به مرکز مورد نظر مراجعه کند.

در طول این مدت فرد باید نکات مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو را برای عدم ایجاد عوارض میکروبلیدینگ ابرو و افزایش ماندگاری و کیفیت نتیجه رعایت کند. در جلسه ترمیم میکروبلیدینگ، پیگمنتر نواحی خالی ابرو را که رنگدانه به درستی کاشته نشد است را مجددا اجرا می‌کند و به رفع نواقص احتمالی ابرو می‌پردازد.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

تکنیک‌های فیبروز و میکروبلیدنگ هر دو به صورت دستی برای افزایش حجم و زیبایی ابروها اجرا می‌گردند اما تفاوت‌هایی نیز باهم دارند. در تکنیک میکروبلیدینگ طراحی ابرو براساس سلیقه مشتری و فرم چهره او انجام می‌شود. اما در متد فیبروز، پیگمنتر براساس قوانین صادر شده از سوی کمپانی فی و نسبت‌های طلایی صورت هر فرد، طراحی ابرو را انجام می‌دهد و به سلیقه مشتری اهمیت چندانی نمی‌دهد. از طرفی همانطور که گفته شد رنگدانه‌های فیبروز تولید شده توسط کمپانی فی بوده و دارای کیفیت بیشتری نسبت به رنگدانه‌های میکروبلیدینگ هستند. همچنین تکنیک فیبروز با سوزن‌های مخصوص فی اجرا می‌گردد که با سوزن‌های میکروبلیدینگ متفاوت است.

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن ابرو نوعی از هاشور ابرو بوده که توسط دستگاه تاتو انجام می‌شود. این تکنیک برای افرادی که خواهان ابروهایی با ظاهری طبیعی، پرپشت و زیبا هستند، گزینه مناسبی است. در پاسخ به سوال میکروپیگمنتیشن ابرو چیست؟ می‌توان گفت میکروپیگمنتیشن ابرو روشی نیمه دائمی برای ایجاد حالتی سایه‌ای و زیبا در ابرو است که بوسیله دستگاه‌های استاندارد اجرا می‌گردد. در این روش در ابتدا پیگمنتر یا متخصص، طرح ابرو را با ابزار قرینه‌سازی روی صورت ترسیم می‌کند سپس بوسیله دستگاه تاتو نقاطی ریز و ظریف در ابرو ایجاد می‌نماید. میکروپیگمنتیشن ابرو نسبت به سایر روش‌ها نظیر میکروبلیدینگ دارای ماندگاری بیشتری است. هرچه دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو مدرن‌تر و پیشرفته‌تر باشد، قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو و کیفیت نتیجه نهایی این تکنیک افزایش خواهد یافت.

شما می‌توانید با مشاهده عکس میکروپیگمنتیشن ابرو و عکس تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن با اطمینان خاطر این تکنیک را برگزینید و زیبایی را به چهره خود هدیه دهید.

میکروپیگمنتیشن ابرو چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو هر دو از تکنیک‌های هاشور ابرو هستند که باهم تفاوت‌هایی دارند. فرق میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن ابرو در روش اجرای این دو تکنیک و نتیجه نهایی آن‌ها است. در روش میکروبلیدینگ، خطوطی ظریف بین تارهای ابرو بوسیله قلم دستی انجام می‌شود. اما در میکروپیگمنتیشن ابرو با دستگاه تاتو، رنگدانه به صورت نقطه‌ای و با حالت سایه‌ای در ابروها کاشت می‌شود.

درواقع در میکرو ابرو رنگدانه به صورت خط به خط همانند تار موهای طبیعی ابرو و هم جهت با آن اجرا می‌شود. از این رو در بیان تفاوت مبکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، می‌توان گفت میکرو ابرو نسبت به میکروپیگمنتیشن ابرو جلوه‌ی طبیعی‌تری ایجاد خواهد کرد. از طرفی به سبب عمق بیشتر خراش‌های ایجاد شده در روش میکروپیگمنتیشن، ماندگاری این تکنیک بیشتر است. همچنین میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن در مدت زمان کمتری بهبود یافته و هزینه و دوام کمتری نیز دارد.